FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Miun kavereilla ei oo tomaattia kasvamassa. Tehtävät jumittuu. Ja se hiton matto.... Sekä omenapiiraat aivan hukassa... :kieh: Menee kohta mielenkiinto kun peli junnaa vaan paikallaan. :/
Käy kastelemassa sitä Jackin tomaattia. Kastelet kerran, poistut ja kastelet taas.
 
Vieras
Mul on tällä hetkellä 5 tehtävää auki :/ Toi yks tehtävä on ihan mahdoton. Pitäis saada rakennettua kauppa "Inn", mutta kun siinä kaupan kohdalla lukee, että tarvii 11 naapuria lisäks (tällä hetkellä on 8) tai sitten 20 hevosenkenkää. Äääh.. En ikuna pääse tosta eteenpäin :( Vai pitääks mun tosiaan odottaa, että pääsisin 19 levelii eteenpäin (nyt on 1 hevosenkenkä ja tasoja 20 tai 21 en muista)
 
jejeah
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mul on tällä hetkellä 5 tehtävää auki :/ Toi yks tehtävä on ihan mahdoton. Pitäis saada rakennettua kauppa "Inn", mutta kun siinä kaupan kohdalla lukee, että tarvii 11 naapuria lisäks (tällä hetkellä on 8) tai sitten 20 hevosenkenkää. Äääh.. En ikuna pääse tosta eteenpäin :( Vai pitääks mun tosiaan odottaa, että pääsisin 19 levelii eteenpäin (nyt on 1 hevosenkenkä ja tasoja 20 tai 21 en muista)
Ota lisää kavereita? Esim. täältä palstalta =)
 
sx
Mulla on nyt jonkun verran naapureita ,mutta vaikka pelaavat aktiiviksesti niin siitä huolimatta rakennusten rakentaminen kestää tolkuttoman kauan,kun harva vaivautuu lähettämään rakennustarvikkeita (tiiliä ,maalia jne.),vaikka niitä erikseen pyytää :(
Onko teillä samaa ongelmaa?
 
sx
Alkuperäinen kirjoittaja sx:
Mulla on nyt jonkun verran naapureita ,mutta vaikka pelaavat aktiiviksesti niin siitä huolimatta rakennusten rakentaminen kestää tolkuttoman kauan,kun harva vaivautuu lähettämään rakennustarvikkeita (tiiliä ,maalia jne.),vaikka niitä erikseen pyytää :(
Onko teillä samaa ongelmaa?
Älkää välittäkö kirjoitusvirheistä :D
 
MrsO harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja sx:
Mulla on nyt jonkun verran naapureita ,mutta vaikka pelaavat aktiiviksesti niin siitä huolimatta rakennusten rakentaminen kestää tolkuttoman kauan,kun harva vaivautuu lähettämään rakennustarvikkeita (tiiliä ,maalia jne.),vaikka niitä erikseen pyytää :(
Onko teillä samaa ongelmaa?
mulla on ihan sama homma! muutama naapuri on jotka pelaa, mut ykskin laittaa ihan tahallaan mulle puita lahjoina vaikka pyydän rakennusosia!

naapureita kaipailisin kans lisää...

ootteko hoksannu että kun pyytää profiilissaan niit osia niin kaikkia pyydettyjä voi laittaa mitkä on alle 24h vanhoja, plus et voit viel lahjana laittaa jtn rakennustarvikkeita.
 
vieras
mä oon yrittän metsästää naapureilta nuukahtanutta auringonkukkaa mut ei ni ei...ja yks aprikoosiöljy puuttuu ym ja ne helvetin risukasat, niitäö venttän jo YLI KUUKAUDEN!!!!!!!!!!
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja MrsO harmaana:
ootteko hoksannu että kun pyytää profiilissaan niit osia niin kaikkia pyydettyjä voi laittaa mitkä on alle 24h vanhoja, plus et voit viel lahjana laittaa jtn rakennustarvikkeita.
Siis mitä voi laittaa..? Niitä pyyntöjäkö useampia vai naapuri voi laittaa niiden kautta niitä tarvikkeita? Nuo pyynnöt vanhenee joskus tosi nopeasti, voi olla että joku on laittanut pyynnön kaksi tuntia aiemmin ja sitten kun sitä klikkaa niin ei saa enää lähetettyä niitä tarvikkeita. Eli monesti on siitäkin kiinni se ettei niitä tarvikkeita saa nopeasti kasaan.

Ja ei noita pyyntöjä voi laittaa kuin muutaman päivässä. Tai minä ainakaan en pysty?
 
MrsO
joo, siis pyyntöjä voi laittaa vain muutaman, mut jos esim. laitat illalla pyynnön tiileistä ja sit aamulla uuden vaikka porasta, ja joku sun kavereista hoksaa vasta aamulla ne pyynnöt, niin se voi laittaa molemmat tarvikkeet, ja sit viel lahjana.
mulla ei oo koskaan käyny niit et pyytö olis vanhentunu noin äkkii :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja sx:
Mulla on nyt jonkun verran naapureita ,mutta vaikka pelaavat aktiiviksesti niin siitä huolimatta rakennusten rakentaminen kestää tolkuttoman kauan,kun harva vaivautuu lähettämään rakennustarvikkeita (tiiliä ,maalia jne.),vaikka niitä erikseen pyytää :(
Onko teillä samaa ongelmaa?
Laitathan sä sen "virallisen pyynnön" jota klikkaamalla voi lähettää, ettei mene keltään omistä vähistä? Laita vielä siihen viestikenttään jotain pliis-tyyppistä vetoomusta niin kyllä ne kamut klikkailee. Tai sitten ne ei tajua että siitä klikkaamalla voi tosiaan ilmaiseksi lähettää...
 
Mä olen lähetellyt jo tosi monille teistä naapuripyyntöjä yv:llä, mutta kun mä en osaa yhdistää nikkiä ja oikeaa nimeä (ai minäkö hajamielinen :ashamed: ) niin laittakaa ihmeessä yv mulle jos olette naapureita vailla. Aika kivasti onkin jo naapureita. =)

Just vasta hokasin itsekin laittaa munakoisot kasvamaan, kun sain itsekin sen tehtävän että pitäis jostain naapurilta niitä löytää... ja hei, saa laittaa suoraa pyyntöä mun seinälle, jos haluatte että kasvatan jotain tiettyä.
 
Minä en myös muista kuka on mun naapuri ja kuka ei, nimiä ja nimimerkkejä en osaa yhdistää kun yv-laatikko tyhjä. Jos halukkaita on niin yv:tä saa laittaa. Tällä hetkellä pelto täynnä maapähkinää, mutta yritän muistaa laittaa muutaman munakoison ja auringonkukan tarvitseville.

Itse olen saanut parhaiten raksatarvikkeita siten, että olen lähettänyt lahjaksi ja lisännyt siihen pyynnön laittaa mulle raksatarvikkeita.
 

Yhteistyössä