Niitä rakennetaan itse, en nyt muista pitikö mennä taloon, latoon, vai minne, mutta siis jossain niistä sun rakennuksista.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Mulle voi laittaa naapuripyyntöjä :wave: . Yv:llä kontaktia, niin etsin fb:stä teidät.
Hei,
miten nuo sawhorset (get ready fo baby-tehtävä), saako niitä lahjoina vai mitenkä?
Miten voikin olla noin sokea. Katsoin vaan ladossa, että tarvitsen noita, että sana rakennettua kehdon, mutten huomannut, että samassa paikassa saan rakennettua nuo. Sokea mikä sokea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Niitä rakennetaan itse, en nyt muista pitikö mennä taloon, latoon, vai minne, mutta siis jossain niistä sun rakennuksista.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Mulle voi laittaa naapuripyyntöjä :wave: . Yv:llä kontaktia, niin etsin fb:stä teidät.
Hei,
miten nuo sawhorset (get ready fo baby-tehtävä), saako niitä lahjoina vai mitenkä?
Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille. Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Minä en voi rajata pelkästään pelikavereille, kun varsinaisista kavereistakin osa pelaa. Mutta eiköhän ne sitten näy, toivottavasti ainakin. Tiedänpähän kyllä, kun loppuu tavaroiden tuloAlkuperäinen kirjoittaja heidi:Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille. Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Mutta sinä voit tehdä niin, että siitä lukon kuvasta laitat peli-ilmoitukset näkymään vain pelikavereille JA kirjoitat aina myös niiden "oikeiden" kavereidesi nimet siihen kenttän, silloin se menee myös heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kattiina:Minä en voi rajata pelkästään pelikavereille, kun varsinaisista kavereistakin osa pelaa. Mutta eiköhän ne sitten näy, toivottavasti ainakin. Tiedänpähän kyllä, kun loppuu tavaroiden tuloAlkuperäinen kirjoittaja heidi:Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille. Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Mulle voi myös laittaa yv:tä jos haluaa naapuriksi! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Mulle voi laittaa naapuripyyntöjä :wave: . Yv:llä kontaktia, niin etsin fb:stä teidät.
Hei,
Mulla niitä ainakin kasvaa ruohikkoon/kivikkoon aina silloin tällöin.Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Oliko mitään keinoa saada kaktus ilmestymään jostain tenavalle tuhottavaksi?
Totta, ja tämä on vielä helpompi, kun varsinaiset kaverit ei juuri pelaa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Mutta sinä voit tehdä niin, että siitä lukon kuvasta laitat peli-ilmoitukset näkymään vain pelikavereille JA kirjoitat aina myös niiden "oikeiden" kavereidesi nimet siihen kenttän, silloin se menee myös heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kattiina:Minä en voi rajata pelkästään pelikavereille, kun varsinaisista kavereistakin osa pelaa. Mutta eiköhän ne sitten näy, toivottavasti ainakin. Tiedänpähän kyllä, kun loppuu tavaroiden tuloAlkuperäinen kirjoittaja heidi:Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille. Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Lisää ne sun varsinaisetkin kaverit sinne pelikaverien joukkoon niin samalla näkyy myös heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kattiina:Minä en voi rajata pelkästään pelikavereille, kun varsinaisista kavereistakin osa pelaa. Mutta eiköhän ne sitten näy, toivottavasti ainakin. Tiedänpähän kyllä, kun loppuu tavaroiden tuloAlkuperäinen kirjoittaja heidi:Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille. Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Nääh, mä tein pelaavista varsinaisista kavereista oman ryhmän ja sitten näistä pelikavereista omansa. Nyt julkaisen peli-ilmoitukset näille kahdelle ryhmälle. Jos vielä saa lisää kavereita peliä varten, niin on helppo lisätä suoraan oikeaan ryhmään ja on sitten suoraan rajoituksetkin.Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:Lisää ne sun varsinaisetkin kaverit sinne pelikaverien joukkoon niin samalla näkyy myös heille.Alkuperäinen kirjoittaja Kattiina:Minä en voi rajata pelkästään pelikavereille, kun varsinaisista kavereistakin osa pelaa. Mutta eiköhän ne sitten näy, toivottavasti ainakin. Tiedänpähän kyllä, kun loppuu tavaroiden tuloAlkuperäinen kirjoittaja heidi:Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille. Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Mäkin ihmettelin äsken samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:Siis miten noita "tarvikepyyntöjä" voi laittaa monta peräkkäin? Kun jos yritän julkaista edes kaksi, niin se sanoo että seuraavan pyynnön voi laittaa esim. 5 tunnin päästä? Kuitenkin jotkut näyttävät laittavan vaikka kuinka monta peräkkäin.
Tänään näköjään onnistuu julkaisemaan useamman jostain syystä, mutta yleensä ei vaan tulee se, että vasta myöhemmin. En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:Siis miten noita "tarvikepyyntöjä" voi laittaa monta peräkkäin? Kun jos yritän julkaista edes kaksi, niin se sanoo että seuraavan pyynnön voi laittaa esim. 5 tunnin päästä? Kuitenkin jotkut näyttävät laittavan vaikka kuinka monta peräkkäin.
Höh, en minä vain pystynyt.Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:Tänään näköjään onnistuu julkaisemaan useamman jostain syystä, mutta yleensä ei vaan tulee se, että vasta myöhemmin. En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:Siis miten noita "tarvikepyyntöjä" voi laittaa monta peräkkäin? Kun jos yritän julkaista edes kaksi, niin se sanoo että seuraavan pyynnön voi laittaa esim. 5 tunnin päästä? Kuitenkin jotkut näyttävät laittavan vaikka kuinka monta peräkkäin.
Minä taas en saa ikinä mitään siitä kanankopista, pitäiskö siitä olla jotain hyötyä? Kiva jos turhaan nekin tuli rakennettua.:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Mitä hyötyä tuosta sawmillistä pitäisi olla? Kun kerään bonukset siitä en saa yhtään mitään. Jumittaako se vai enkö vain tajua mitä se tekee.
Ei ole mullakaan risukasoja näkynyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt mä sain ne ilmaset krediitit ja sain niillä ostetua 15 hevosenkenkää ja edelleen odottelen niin risukasoja..luin tuolta että niitä pitäs kasvaa 5 päivässä mut pasan marjat..