Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja Kattiina:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Näkyyköhän minun peli-ilmoitukset, kun olen seinäni näkymisen estänyt, mutta sovelluksen saisi nähdä kaikki... Kun ainakaan ei näyttänyt, kun toisen henkilön näkökulmasta katsoin omaa profiiliani.
Siis mie olen seinän ainaki piilottanu, mutta joka kerta ko julkaisen jonkun peli-ilmoituksen, niin ennen kuin painan sitä "publish"-nappia, valitsen siitä lukonkuvasta kenelle ilmoitus näkyy, eli ainoastaan pelikavereille.
Ilmeisesti pelikaverini myös ne näkevät kun tietävät lähettää tarvikkeita ym.
Minä en voi rajata pelkästään pelikavereille, kun varsinaisista kavereistakin osa pelaa. Mutta eiköhän ne sitten näy, toivottavasti ainakin. Tiedänpähän kyllä, kun loppuu tavaroiden tulo
Lisää ne sun varsinaisetkin kaverit sinne pelikaverien joukkoon niin samalla näkyy myös heille.
Nääh, mä tein pelaavista varsinaisista kavereista oman ryhmän ja sitten näistä pelikavereista omansa. Nyt julkaisen peli-ilmoitukset näille kahdelle ryhmälle. Jos vielä saa lisää kavereita peliä varten, niin on helppo lisätä suoraan oikeaan ryhmään ja on sitten suoraan rajoituksetkin.
kattiina: en näe sun seinää, enkä pysty julkaisemaan sun seinällä mm niitä tools -juttuja, joita tarvitaan sahapukkien yms rakenteluun. Enkä myös näe mitään sun pelijulkaisuja, vaikka selasin kauas vanhoihin julkaisuihin.
Mä olen havainnut nuo estot niin hankaliksi, että en käytä niitä kyllä itse muuta kuin pelaamiseen liittyvissä tilapäivityksissä, kun kaverit jotka ei pelaa pystyvät estämään sovellukset itse, mutta jos eivät halua tilaani estää, niin näkevät sit sen, ellei ole pelijuttuja.