Blondi
Mulla ei ole toiminu viikkoon koko peli. kaikki tehtävät jotka teen häviävät kun käyn etusivulla tai kirjaudun ulos. samoin saadut lahjat. istutukset ja rahat kyllä pysyy.
Potuttaaa
Potuttaaa
Jos sulla on lakastuneita viljelmiä niin se elvyttää ne taas korjattaviksiAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Sanokaapa mulle viisaammat, että mitä noilla pähkinäkeräyksen "unwither crops boosteilla" (tjs.?) on tarkoitus saada? mulla niistä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään..
No mutta eikö tuo "Wither protection boost" oo se, että korjaa ne lakastuneet?Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:Jos sulla on lakastuneita viljelmiä niin se elvyttää ne taas korjattaviksiAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Sanokaapa mulle viisaammat, että mitä noilla pähkinäkeräyksen "unwither crops boosteilla" (tjs.?) on tarkoitus saada? mulla niistä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään..
se käsittääkseni suojaa ne kasvit että ne ei lakastuAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:No mutta eikö tuo "Wither protection boost" oo se, että korjaa ne lakastuneet?Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:Jos sulla on lakastuneita viljelmiä niin se elvyttää ne taas korjattaviksiAlkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Sanokaapa mulle viisaammat, että mitä noilla pähkinäkeräyksen "unwither crops boosteilla" (tjs.?) on tarkoitus saada? mulla niistä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään..
No tänään sain ne kärrit ostettua...minen tajuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näinpä, niillä hevosenkengillä voi korvata joitain tehtäviä, jos et esim. jaksa käydä naapureiden luona tai vastaavaa. Vai puuttuuko sulta naapureita? Ei mulla ole missään vaiheessa ollut mitenkään "lukossa" ne heinäkärryt siellä kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa
Ei onnistu enää, en pääse siihen nimen kohdalle kursorilla..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa
miks mulla ei edelleenkään toimi tuo peli. alkaa hermot mennä...Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:Mulla ei ole toiminu viikkoon koko peli. kaikki tehtävät jotka teen häviävät kun käyn etusivulla tai kirjaudun ulos. samoin saadut lahjat. istutukset ja rahat kyllä pysyy.
Potuttaaa
Onnistuu kyllä, albumista painat kuvan alla "customize" ja sitten pääsee nimenkin vaihtamaan. Tai ainakin pääsi 5 sekuntia sitten.Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:Ei onnistu enää, en pääse siihen nimen kohdalle kursorilla..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa
Ei omaa voikaan! se tulee sun käyttäjätilin profiilista suoraan.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Onnistuu kyllä, albumista painat kuvan alla "customize" ja sitten pääsee nimenkin vaihtamaan. Tai ainakin pääsi 5 sekuntia sitten.Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:Ei onnistu enää, en pääse siihen nimen kohdalle kursorilla..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa
muoks.. hmm outoa, myös lapsen nimen pääsi muuttamaan mutta en omaani..
Ootko päivittänyt FlashPlayerin - mulla kanssa ei auennu hetkeen sivut, ja kun tuon päivitti, niin heti alko toimiaAlkuperäinen kirjoittaja Blondi:miks mulla ei edelleenkään toimi tuo peli. alkaa hermot mennä...Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:Mulla ei ole toiminu viikkoon koko peli. kaikki tehtävät jotka teen häviävät kun käyn etusivulla tai kirjaudun ulos. samoin saadut lahjat. istutukset ja rahat kyllä pysyy.
Potuttaaa
Sun pitää pyytää kavereilta kymmenen noita. Paina siis tuosta "Ask friends" ja kun olet saanut 10 noita niin tuo tehtävä on ok.Alkuperäinen kirjoittaja Miia:http://www.aijaa.com/v.php?i=6579200.jpg
mitä tossa pitää?
Juuri noin. Saat myös itsellesi aina yhden kun etusivulta klikkaamalla olet kavereillesi sellaisen lähettänyt . Aika nopeesti mulla ainakin tuli 10 täyteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun pitää pyytää kavereilta kymmenen noita. Paina siis tuosta "Ask friends" ja kun olet saanut 10 noita niin tuo tehtävä on ok.Alkuperäinen kirjoittaja Miia:http://www.aijaa.com/v.php?i=6579200.jpg
mitä tossa pitää?