vieras
Mullakin on ollut siellä puita monta viikkoa, saldona 0 risukasaa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:mä kasvattelin 5-6 puun metikön sinne oikeaan ylänurkkaan, niin nyt on tullu 1-2 risukasaa päivässä..
Mullakin on ollut siellä puita monta viikkoa, saldona 0 risukasaa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:mä kasvattelin 5-6 puun metikön sinne oikeaan ylänurkkaan, niin nyt on tullu 1-2 risukasaa päivässä..
http://forums.zynga.com/showthread.php?t=610856Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:no höh...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä odottelin niit kasoja reilu kuukauden, ei tullu..meni hermot ja ostin nillä ilmasilla krediteillä neAlkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Hei auttakaa, mistä niitä risukasoja sille lapselle löytyy??
Ja edelleen naapureita otan vastaan :heart:
Toivottavasti tuli oikealle ihmiselle. Teillä pitäis kaikilla olla tää nimimerkki siellä nimen perässä fb:ssa.Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Mulla puuttuu yks aprikoosiöljy, auttakaa joku äkkiä ja iso kiitos jo kolmelle putelin lahjoittaneelle
Tuli, kiitos hurjan paljon :heart: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Toivottavasti tuli oikealle ihmiselle. Teillä pitäis kaikilla olla tää nimimerkki siellä nimen perässä fb:ssa.Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:Mulla puuttuu yks aprikoosiöljy, auttakaa joku äkkiä ja iso kiitos jo kolmelle putelin lahjoittaneelle
Ratkasin tuon nimimerkki ongelman kirjoittamalla listan koneen viereen kuka kukin on. Tosin osan oikeat nimet on vielä hakusessa, mutta kyllä tuo lista on helpottanut =)Toivottavasti tuli oikealle ihmiselle. Teillä pitäis kaikilla olla tää nimimerkki siellä nimen perässä fb:ssa.
Kaupasta piti kai ostaa jotain, en muista enää. Katopa sinne markettiin onko sinne tullu mitään uutta. Siinä oli sitte 5 eri tehtävää mitkä piti suorittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Miten toi laajennusjuttu oikein tapahtuu? Ku ei mulla oo mitään laajennustehtäviä?
Ai niin.. se on se mistä mulla puuttuu 3naapuriaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaupasta piti kai ostaa jotain, en muista enää. Katopa sinne markettiin onko sinne tullu mitään uutta. Siinä oli sitte 5 eri tehtävää mitkä piti suorittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Miten toi laajennusjuttu oikein tapahtuu? Ku ei mulla oo mitään laajennustehtäviä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mä olisin vailla naapureita, yv:tä saa laittaa kaikki halukkaat!
Alkuperäinen kirjoittaja sarap:Mulla on jo pitkän aikaa puuttunut niitä lihoja siihen koulutehtävään, en vaan saa niitä vaikka kuinka ruokin naapureiden härkiä.. ja yhtä omaa kaksi on jo mutta niitä pitää olla 4.:/ ja laajennukseen tarvin vielä kaksi kavereita, mä en kysy enää ketään kun selviää että kysytyt on jo mun kavereina :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:En näköjään ikinä saa niitä perunoita ja lihoja sitä koulutehtävää varten. Samoin kavereilla ei ole syötettyjä vuohia. :/ Laajennustehtävä tosin on hyvässä käynnissä, kohta valmis. =)
Uudet naapurit tervetulleita edelleen, YV:tä voipi laitella! :wave: