Alkuperäinen kirjoittaja sarap:Mulla on jo pitkän aikaa puuttunut niitä lihoja siihen koulutehtävään, en vaan saa niitä vaikka kuinka ruokin naapureiden härkiä.. ja yhtä omaa kaksi on jo mutta niitä pitää olla 4.:/ ja laajennukseen tarvin vielä kaksi kavereita, mä en kysy enää ketään kun selviää että kysytyt on jo mun kavereina :ashamed:
Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Kiitos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
sitten klikailet eteenpäin.
Kyllä siitä aika helposti ymmärtää mitä pitää tehdä.
Kokeile palkkaamalla kaveri eli kaverin kuvan kohdalta se Hire -vaihtoehto. Mulla toimi tuo johonkin tökkivään kohtaan mitä en saanut itse otettua.Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Äh, ei onnistu näinkään! Kavereille tulee sama ilmoitus? :O Ja minä kun menen katsomaan niin ensin ei näkynyt että olisi naapuri käynyt ollenkaan, sitten kaveri kokeili niin että kasteli ensin yhden pähkinän ja sitten hakkasi sitä puuta ja lähti heti pois koko pelistä niin minulla näkyi vaan niin että oli kastellut sen pähkinän Eli jotain mätää tuossa nyt on, pakko jättää se siihen. Huoh.Alkuperäinen kirjoittaja äh:Hyvä idea!Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja äh:Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
Mä ainakin olen niillä saanut maksettua.. siis FB krediteillä.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Kiitos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
muoks. Ei tuolla listalla ole kreditti-vaihtoehtoa...
Sama täällä, FB-krediiteillä minäkin maksoin.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Mä ainakin olen niillä saanut maksettua.. siis FB krediteillä.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Kiitos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Siis onko sulla siinä Credit Card, PayPal ja Facebook vaihtoehtoina? Valitse se Facebook ja sitten "continue"Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Kiitos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Kaktukset tulee etureunasta Muuten, jos ottaa sen laajennuksen, niin laajennusosassa kasvaa kaktuksia ja risuja.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No voihan hitto, ttältä saaduilla neuvoilla sain ne risut sinne tontille kakaran raivattavaks mut nyt ei sit tuu kaktuksia |O nyppii...
Sitä laajennusta tässä yritän samalla tahkota, mut kun puuttu 7 hevosenkenkää vielä....Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Kaktukset tulee etureunasta Muuten, jos ottaa sen laajennuksen, niin laajennusosassa kasvaa kaktuksia ja risuja.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No voihan hitto, ttältä saaduilla neuvoilla sain ne risut sinne tontille kakaran raivattavaks mut nyt ei sit tuu kaktuksia |O nyppii...
Ei kai siihen hevosenkenkiä tarvita? Tai en minä ainakaan käyttänyt yhtään. Vai korvaatko jonkun tehtävän niillä heponkengillä?Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Sitä laajennusta tässä yritän samalla tahkota, mut kun puuttu 7 hevosenkenkää vielä....Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Kaktukset tulee etureunasta Muuten, jos ottaa sen laajennuksen, niin laajennusosassa kasvaa kaktuksia ja risuja.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No voihan hitto, ttältä saaduilla neuvoilla sain ne risut sinne tontille kakaran raivattavaks mut nyt ei sit tuu kaktuksia |O nyppii...
Ai mikset saa? Siis sitä ekan tehtävän heinäkärryä?Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Näinpä, niillä hevosenkengillä voi korvata joitain tehtäviä, jos et esim. jaksa käydä naapureiden luona tai vastaavaa. Vai puuttuuko sulta naapureita? Ei mulla ole missään vaiheessa ollut mitenkään "lukossa" ne heinäkärryt siellä kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Mullakin on lukossa, puuttuu 3 kenkääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näinpä, niillä hevosenkengillä voi korvata joitain tehtäviä, jos et esim. jaksa käydä naapureiden luona tai vastaavaa. Vai puuttuuko sulta naapureita? Ei mulla ole missään vaiheessa ollut mitenkään "lukossa" ne heinäkärryt siellä kaupassa.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Oliski saanu krediiteillä noin paljonAlkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Ainii hei nyt se hevosenkenkien osto onnistui krediiteillä, oli vähä tökkiny ku olen reteestä arvioinut ostavani krediiteilläni 1000 hevosenkenkää
Tee mun tehtäviä, ne ei heti lopuAlkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Multa loppu tehtävät |O
Juu, maksaa. Ostin kaksi risukasaa, sain niitä hevosenkenkiä ihan mukavasti silloin noilla krediiteillä, enkä keksinyt mihin niitä käyttäisin. Nyt on 14 hevosenkenkää, keräilen niitä ja odottelen jos joskus tulisi jotain mihin ne käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Tee mun tehtäviä, ne ei heti lopuAlkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Multa loppu tehtävät |O
Siis maksaako YKSI risu 8 hevosenkenkää??! Tääl joku puhu, et oli ostellut krediiteillä risuja, mut en kyllä yhdestä maksa kaheksaa heppakenkää