Siis työpaikan juhliin tuollainen päällä?!?! Ei todellaakan. Uskottavuutta pitäisi vaalia jotenkin työpaikalla. Ja jos toimarilla on ollut vedenrajamekko päällä niin ensinnäkin mistäs tiedät ettei ole syönyt hänen uskottavuuttaan varsinkin mieskollegojen joukossa? Ja toiseksi, hän on TOIMARI, uskottavuus on jo hankittu mutta sulla sen sijaan sitä pitää todistella joka päivä.
Taitaa olla feminismillä vielä tehtävää kun yhdenkään
naisen näppikseltä lähtee tällaista tekstiä. Nainenko on siis lähtökohtaisesti jotenkin heikommassa asemassa ja naisen seksuaalisuus on uhka naisen asemalle työyhteisössä? Pitää todistella joka päivä pukeutumisella???
Kuvitelkaapa mies A joka pukee päälleen asun X mennessään hakemaan seksiseuraa baarista. Veikkaan, että muut miehet eivät katso pahalla tai aliarvioi miehen ammatillista pätevyyttä, jos A pukee tämän saman asukokonaisuuden firman juhliin. Lienee naisellakin oikeus samaan. Ja sitä paitsi asulla ja seksillä nyt vaan ei satu olemaan mitään yhteyttä kuten olette varmaan slut walkin kautta tajunneet toivottavasti.
Asiaan siis.
Juttelin sen frendin kanssa joka oli tota haukkunut ja sen ainoa pointti kuulemma oli just toi kangas, ei muuta. Miksikään tyrkyksi tai muuksi ei hän tota ollu miettinyt. On kuulemma mun tyylinen ja siis tää on mun työfrendi ja just oli puhe että meidän duuniporukka on sen verran yhtenäinen ja nuorekas, että ennemmin ois virhe käyttää jotain jakkupukua noissa juhlissa.
Näytin tota vielä mun miehelle ja se tykkäs kanssa. Tosin miehet nyt ei kankaista tajua mut no joo. Mieshän on ehkä tulossa mukaan kanssa.
Mä luulen että täälläkin palstalla on kaikkea porukkaa vähän eri ympyröistä. Musta on erittäin surullista, että jotkut ovat työpaikassa, jossa nainen pukeutuminen vaikuttaa miestä enemmän ammatillisen kompetenssin arviointiin. Toivon jaksamista tilanteesta ulospääsyyn
Etsin vielä jos löydän jonkun parempikankaisen mutta muuten pidän tosta tyylistä kiinni. Kaikkien miellyttäminen ois kauheeta

Pistän pian kuvia tänne jos keksin jotain uutta!
Ja saa toki ehdottaa eikä vaan dissaa.