Frendi haukkui tään mekon - oikeassa vai kade?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ambaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ap:n TYÖfrendi on sitä mieltä ettei tuo mekko ole kyseiseen työpaikan tilaisuuteen sopiva, niin pitäisin häntä parempana arvioimaan tilaisuuden luonnetta kuin me...

Tuo toinen mekko on parempi. Alkuperäisestä näkyy typerästi sukkikset läpi.

Nytpä sit löysin mekon, joka on täydellinen noihin bileisiin. Aivan ihana. Siveellinen. Trendikäs (okei noi pitsit oli kanssa 2011 jo tulossa). Sopii kolmekybäselle. Cocktail.

221016-0014_3

No ei ole tuokaan tyylikkyydellä pilattu :DDDD Ei yli 15 vuotiaalle sovi noin lyhyt helma. Tuo on kuin jostain sketsistä

Toinen on kiva, kunhan on erilaiset kengät kuin kuvassa.

Kengät ois varmaan tyyliltään mahdollisimman perusmustat korkkarit ja hiukset ranskalaisesta letistä tehdylle nutturalle, hillityt korut.

classic-high-heel,-christian-louboutin_gallery_large.jpg

Viimeksi muokattu:
Toi toka on ihana! Itsekin voin ostaa :D Noita pitsihihoja on ollu jo viime vuodesta joka toisella et se ainoa miinus. Pituus ja malli sopii vaikka 50v. Jos koodi on cocktail niin toi on enemmän mitä haetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28859642:
Toinen on kiva, kunhan on erilaiset kengät kuin kuvassa.

Kengät ois varmaan tyyliltään mahdollisimman perusmustat korkkarit ja hiukset ranskalaisesta letistä tehdylle nutturalle, hillityt korut.

classic-high-heel,-christian-louboutin_gallery_large.jpg

Itse laittaisin jotain tään tyylistä ennemmin kengäksi:
905123-0014_1

JEFFREY CAMPBELL 150€

[QUOTE="vieras";28864423]Ai uusi mekko löytyi. :laugh:

Ohhoh, no, ihmisillä on erilaisia vaatemakuja, ei voi muuta sanoa.[/QUOTE]

Onhan toi näyttävä, mut ei nyt mikään niin friikki että nauraisin. Oikeastaan aika nykytrendin mukainen. Ekat kengät ottaisin sinne iltatilaisuuteen ja noi tokat sit jatkoille.

Nii-in ihmisillä on eri makuja ja se on hienoa. Peace! :D

Mun on pakko kysyä, mikä oli aloittajan motiivi tämän keskustelun avaamiseksi? Hänhän on ilmiselvästi päättänyt, että tämä mekkoa moittinut kaveri ei ole oikeassa. Haluaisitko siis kuoron, joka vakuuttaa kaverisi olevan kade? Miksi?

Ihan nätti yläosa, mutta alaosa ihankuin jostakin alusasusta. Liian lyhyt ja läpikuultava. Väristä en henk. koht. tykkää. Itse laittaisin housut/legginsit alle, jos olis pakko käyttää firman juhlissa. Yritin katsella pitkään tuota kuvaa ja nähdä siinä jotain erityisen hienoa, mutta en vaan näe.

[QUOTE="tiki";28865654]Ihan nätti yläosa, mutta alaosa ihankuin jostakin alusasusta. Liian lyhyt ja läpikuultava. Väristä en henk. koht. tykkää. Itse laittaisin housut/legginsit alle, jos olis pakko käyttää firman juhlissa. Yritin katsella pitkään tuota kuvaa ja nähdä siinä jotain erityisen hienoa, mutta en vaan näe.[/QUOTE]

Ai oli toinenkin kuva :D Tuo oli siis ekasta mekosta kommenttia. Toisesta tosin melkein samat sanat, tosin väri on hyvä ja tyylikkäämpi, mutta edelleenkin turhan lyhyt. Enkä itsekään tosiaan pukeudu mihinkään poolokauluspaitoihin ja säkkihousuihin, mutta tuo on kyllä mielestäni vähän liikaa (tai siis liian vähän) joihinkin työpaikan kinkereihin.

Kiitti kaikille fiksusti vastanneille. Mä ihan aidosti halusin tietää jengin mielipiteitä. Sain jo selville että frendi ei ole kade. Mulla on mun tyyli jossa itse viihdyn ja josta myös mun tärkeät ihmiset ja mies tykkäävät. Se tyyli on ehkä nuorekas ja mulla on ihan luonteva olo lyhyessäkin mekossa, toivottavasti kaikki kestää sen.

Noi kommentit materiaalista oli ihan tervetulleita ja niin sit koitan hommata ton toisen mekon. Uusia kenkiä mulla tuskin on varaa nyt samalla hankkia. Kommentit joissa viitataan seksin hakemiseen, tyrkyttämiseen tai paljasteluun jätän omaan arvoonsa. :)

Yhteistyössä