Frendi haukkui tään mekon - oikeassa vai kade?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ambaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua huvittaa nämä "pukeudu klassiseen kotelomekkoon, jakkuun ja siisteihin asiallisiin kenkiin" -kommentit. Huoh. Meillä on tuon tyyliisiä tilaisuuksia aina silloin tällöin ja silloin kyllä tykkään pukeutua seksikkäästikin (en halvasti, se on eri asia). Siis erilaisiin asuihin mitä pidän töissä, jossa usein on päällä ne tylsät jakut ja kotelot.

Olen töissä miesvaltaisella alalla, mutta todellakin haluan juhlissa näyttää kauniiilta, seksikkäältä ja tyylikkäältä. Uskottavuutta se ei vielä koskaan ole minulta vienyt :D Ziisus, aikuiset ihmiset, jopa miehetkin ymmärtävät tänä päivänä, että myös kaunis nainen voi olla älykäs. Osaan käyttäytyä ja keskustella, korkea asemani ja koulutukseni ei siitä mihinkään häviä, jos päälläni on jotain kuumaa... :)

Tuossa mekossa materiaali näyttää kuvassa vähän halvalta joo, mutta mekko on muuten nätti. Voit laittaa sen päällesi mielestäni ihan hyvin.

Löytyihän yksi 2010-luvulla elävä aikaansa seuraava koulutettu nainen :) Oikea asenne! Missä vankilassa nää jotkut elää?

Minusta tuo mekko on kiva arkimekko. Juhliin valitsisin toisenlaisesta materiaalista tehdyn mutta tyylissä ei ole mitään vikaa. Tykkään varsinkin lyhyehkö helma ja pitkät hihat yhdistelmästä ja väri on todella kaunis. Uskon, että mekolle tulee käyttöä vaikkei se ehkä juhliin sopiva olisikaan :)

[QUOTE="Mariska";28858726]Miehiä on vähän paha vetää tähän keskusteluun mukaan, koska en juuri koskaan ole baareissa nähnyt paljastavasti pukeutuvia miehiä. Joskus jossain terassilla voi joku olla ilman paitaa, mutta noin yleensä miehillä on housut ja paita ja yleensä nekään ei ole mitään ihan makkarankuoria. Sen sijaan naisilla on aika reilusti valinnanvaraa pukeutumisessa.

Voisin kuvitella laittavani firman bileisiin ihan lyhyenkin mekon, mutta en piukkaa trikoomekkoa tai läpinäkyvää mekkoa > trikoiset ei ole kovin tyylikkäitä ja läpinäkyvät on vähän liikaa mun mielestä.[/QUOTE]

Saako mies ilman paitaa yökerhossa seksiä? Not... Kyse on siitä nähdäänkö miehen seksuaalisuus ristiriidassa miehen sosiaalisen aseman ja menestyksen kanssa. Miehellä esim asu jolla saisi seksiä olisi vaikka pikkutakki farkut ja t-paita. Sitten olisi firman juhlat dresscode cocktail. Toi miehen asu rikkoisi koodia ja mies näyttäisi selkeän playerilta siinä asussa. Aivan kuten vaikka nainen minarissa+cleavagessa. Miten työyhteisö rankaisi miestä tuosta pukeutumisesta? Ei varmaan mitenkään? Mitä jos tuo mies päätyisi sänkyyn varatun työkaverinaisen kanssa? Olisiko mies halpa tyrkky huora? No ei olisi! Kavereilta high five maanantaina :)

Ilmiselvääkö? Luonnonlakiko? Kuka tätä ylläpitää? Kuka vastustaa tämän rakenteen purkamista?

Herätkää nyt naiset oikeasti. Objektivisoitte itse itsenne ja maalaatte seksuaalisuutenne nurkkaan. "Joo tämä burkha suojelee minua ja minun kunniaani..."

Ap, tuota mekkoa ei voi käyttää tavallisen hoikalla kropalla, vaan pitää olla todella hyvä kroppa ja lisäksi pitää olla todella nuori. Lisäksi sopii vaan ulos, ei työpaikan juhliin.

Herätkää nyt naiset oikeasti. Objektivisoitte itse itsenne ja maalaatte seksuaalisuutenne nurkkaan. "Joo tämä burkha suojelee minua ja minun kunniaani..."

Herää itse :)

Naisilla on eri tyylinsä, ja kaikki eivät viihdy paljastavissa vaatteissa tai sellaisissa, jotka mieltävät liian seksikkäiksi. Ei se ole mitään nurkkaan maalaamista, jokainen on omanlaisensa.

Nytpä sit löysin mekon, joka on täydellinen noihin bileisiin. Aivan ihana. Siveellinen. Trendikäs (okei noi pitsit oli kanssa 2011 jo tulossa). Sopii kolmekybäselle. Cocktail.

221016-0014_3

Herää itse :)

Naisilla on eri tyylinsä, ja kaikki eivät viihdy paljastavissa vaatteissa tai sellaisissa, jotka mieltävät liian seksikkäiksi. Ei se ole mitään nurkkaan maalaamista, jokainen on omanlaisensa.

Ei tarvii tietenkään. Olenko ilmoittanut tekeväni johtopäätöksiä toisten naisten ammattitaidosta tai seksuaalikäyttäytymisestä sen perusteella että he esim pukeutuvat maksimekkoon. En. En ole, koska siitä ei voi päätellä mitään. Joidenkin useiden mielestä minimekkoon pukeutujasta sen sijaan voi nuo asiat päätellä. Ja koska oikeasti ei voi, tuohdun. Sori.

Toi ap:n laittama eka kuva näytti ihan ok:lta. Nellyn sivuilta pari kuvaa lisää katsottuani totean, että ei oikein hyvä. Katsopas sama kolttu mustana ja takaapäin. Vähän kun istut ja nouset, niin pikkarit loistaa läpi.

Ei tarvii tietenkään. Olenko ilmoittanut tekeväni johtopäätöksiä toisten naisten ammattitaidosta tai seksuaalikäyttäytymisestä sen perusteella että he esim pukeutuvat maksimekkoon. En. En ole, koska siitä ei voi päätellä mitään. Joidenkin useiden mielestä minimekkoon pukeutujasta sen sijaan voi nuo asiat päätellä. Ja koska oikeasti ei voi, tuohdun. Sori.

Mä aloin kyllä tykkäämään tuosta samasta mustana, vaikka helma onkin läpinäkyvä. Vihree näyttää Anttilan aluspaidalta, kun vielä alkkarit kuultaa ja näkyy läpi sieltä.

Itse olen pelkkä sihteeri, ja melkeimpä ainut nainen tässä työpaikassa. Ja silloin kun tulin töihin, niin tuntui että yksi kriteeri on ulkonäkö. Tai siis sain kuulla että ainakin muut työntekijät ovat selvästi paremmalla tuulella nyt kun olen talossa jne.

Silloin (olin 19v) käytin noita pienen pieniä tiukkoja mekkoja saunailloissa ja pikkujouluissa, koska oikeasti rakastin sitä huomiota mitä sain (ja olin sinkku). Oli se sitten baaritiskillä takana oleva mies joka painoi stondiksen selkään, tai se jono miehiä jotka halusivat tanssia (ja kouria...). Niin, ja nämä eivät siis olleet kaikki meidän työpaikalta, yleisissä yökerhoissahan loppuillasta pyörittiin.

Mutta nyt kun lähentelen 3kymppiä, niin jotenkin minua ei vain huvita tuo, minusta tuo tekee naisesta jonkin seksikohteen vain. Minulle tulisi hirmu likainen olo siitä että käyttäisin turhan paljastavia vaatteita, vaikka olisikin kyse ns. rennoista pippaloista. Etenkin kun seuraavana maanantaina näkee (tai ainakin kuvittelee) että kaikki muistelee miten näkivät rintsikat ja stringit vaatteitten läpi jne. Niin, ja tarkoitus olis päästä vähän ylemmäs tässä lafkassa, enkä usko että esimiehet katsovat sitä hutsu-lookkia kovinkaan hyvällä noin pidemmän päälle.

Eli ihan miten vain, jos se ei oikeasti ap:ta haittaa, niin olkoot vaikka ilman vaatteita. Mutta en käsitä miten joku voi maksaa noin suuria summia jostain rääsystä minkä sais henkkamaukasta tai ehkä paremminkin tarjoustalosta murto-osalla tuosta hinnasta.

Pakko kommentoida kun olen itse esimiestehtävissä konsulttifirmassa. Mulla on alaisina lukuisia 25-40v naista, joista osa on todella kauniita. Toiset pukeutuu hyvinkin keski-ikäisesti, toiset hyvin trendikkäästi.

En usko että lopulta näyttävätyyli tai paljastavuus on vaikuttanut kenenkään alaiseni naisen uraan negatiivisesti. Tyrkkyä ei ole asu vaan kantaja. Mun mielestä työntekijä, joka huolehtii fyysisestä kunnostaan ja ulkoasustaan viestii hallitsevansa elämänsä. Sama koskee myös miehiä. On vankkaa tutkimusnäyttöä jenkeistä painoindeksin tai hampaiden kunnon vaikutuksesta uralla etenemiseen. Lopulta kuitenkin ammattitaito painaa paljon enemmän. Kateutta kaunis ja pätevä nainen saa takuulla kohdata. Helpompaa on olla komea ja pätevä mies.

Molemmat mekot ovat kauniita jos ne kantaa tyylillä. Käytä jos tahdot ja pelaa omaa peliä!

Itse olen pelkkä sihteeri, ja melkeimpä ainut nainen tässä työpaikassa. Ja silloin kun tulin töihin, niin tuntui että yksi kriteeri on ulkonäkö. Tai siis sain kuulla että ainakin muut työntekijät ovat selvästi paremmalla tuulella nyt kun olen talossa jne.

Silloin (olin 19v) käytin noita pienen pieniä tiukkoja mekkoja saunailloissa ja pikkujouluissa, koska oikeasti rakastin sitä huomiota mitä sain (ja olin sinkku). Oli se sitten baaritiskillä takana oleva mies joka painoi stondiksen selkään, tai se jono miehiä jotka halusivat tanssia (ja kouria...). Niin, ja nämä eivät siis olleet kaikki meidän työpaikalta, yleisissä yökerhoissahan loppuillasta pyörittiin.

Mutta nyt kun lähentelen 3kymppiä, niin jotenkin minua ei vain huvita tuo, minusta tuo tekee naisesta jonkin seksikohteen vain. Minulle tulisi hirmu likainen olo siitä että käyttäisin turhan paljastavia vaatteita, vaikka olisikin kyse ns. rennoista pippaloista. Etenkin kun seuraavana maanantaina näkee (tai ainakin kuvittelee) että kaikki muistelee miten näkivät rintsikat ja stringit vaatteitten läpi jne. Niin, ja tarkoitus olis päästä vähän ylemmäs tässä lafkassa, enkä usko että esimiehet katsovat sitä hutsu-lookkia kovinkaan hyvällä noin pidemmän päälle.

Eli ihan miten vain, jos se ei oikeasti ap:ta haittaa, niin olkoot vaikka ilman vaatteita. Mutta en käsitä miten joku voi maksaa noin suuria summia jostain rääsystä minkä sais henkkamaukasta tai ehkä paremminkin tarjoustalosta murto-osalla tuosta hinnasta.

Jos tuo on samanlainen kuin Stockmannilla myynnissä olevat Rosemunde tuotteet, niin silloin se on materialtaan 70 % silkkiä. Aivan ihanan tuntuista kangasta.

[QUOTE="vieras";28855322]Riippuu, millainen työpaikka/työyhteisö. Itse miesvaltaisella työpaikalla en voisi kuvitella pistäväni tuollaista ikinä päälleni.[/QUOTE]

Siis miesten kanssa ei voi näyttää hyvältä vai? Tuo on ihan upea, vaikkakin mun mielestä turhan paitamainen mekoksi, mutta voisin laittaa jos tykkäisin väristä ja olisi kroppaa tuohon.
En ymmärrä mitä syytä kenelläkään olisi haukkua toisen mekkovalintaa!

Löytyihän yksi 2010-luvulla elävä aikaansa seuraava koulutettu nainen :) Oikea asenne! Missä vankilassa nää jotkut elää?
Voi kulta pieni, YKSI kommentoija puhui jakkupuvussa, ja siitä hirveät defenssit. Arvaatko miksi korkeasti koulutetut myönteisesti kommentoijat ovat vähissä? Siksi koska korkeasti koulutetut menestyjät edellyttävät vaatteiltaan laatua, ja tuo näyttää halvalta ja huonolaatuiselta. Itse en ikipäivänä pukeutuisi noin meidän firman tilaisuuksiin, johonkin samanpituiseen laadukkaasta materiaalista valmistettuun toki mielelläni. Saatoin maksaa siitä satasen (mikä on törkeä hinta tuosta rätistä, mutta toki aika halpa juhlamekoksi), mutta se hinta ei siitä tyylikästä tee.

Jotenkin söpöä puolustella halppistriikota sillä että "mut hei maksoin tästä ihan älyttömästi"....

Yhteistyössä