Foolihappo raskausaikana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Multitabsin raskaus monivitamiineissä on enempi foolihappoa kuin foolihappokapseleissa.Siis kun näit monivitamiinei otan 2 päivässä.Sekavaa.Siis apteekkari suositteli näitä kun lääkäri sanoi että ehdottomasti mun syötävä foolihappoa koko raskauden ajan
 

Similar threads

M
Viestiä
3
Luettu
699
P
F
Viestiä
0
Luettu
181
F
A
Viestiä
15
Luettu
2K
R

Yhteistyössä