Firkonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pokemonpallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ole kokemusta, mutta ovat kyllä kivan näköisiä. Monesti olen käynyt Vaunulan-sivuilla katselemassa. Ovat todella halvat, se vähän arveluttaakin, että voivatko sitten olla hyvät ja kestävät. Myös jarru on joissain malleissa mielestäni oudon näköinen...

Jotenkin tuntuu hullulta ostaa vaunuja, joita myydään vain yhdessä liikkeessä. En ainakaan ole tuota merkkiä muualla nähnyt. Eikö kelpaa myyntiin muille, vai mikä on syynä.

Jotenkin luottaisin enemmän merkkiin, jolla on useampia jälleenmyyjiä ympäri maata. Niillä on sitten jatkossakin varaosia ja muuta palvelua todennäköisemmin.

Mua ainakin ihmetyttää, miksi pitää olla tollasia isoja ketjuja, niillä on sitten ihan sikahinnat, kun ei kukaan muu saa myydä niitä! Noista Firkoneista en ole kyllä koskaan kuullutkaan.

firkoneita myy yksityiset..esim ruoveden kekkosessa on myyjä =)
Meillä on f9:t ja ovat niiiiin hyvät. Meillä oli eka briot mut ne hajos ja ostin nämä ja KESTÄÄ! kohta siirryn hetkeksi kaksostenrattaisiin ja sit taas otan noi f9 käyttöön, mä en noista luovu täks väli vaiheekskaan =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 19:26 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 15:59 Legenda kirjoitti:
Eihän emmaljungiakaan myydä muualla kun lastentarvikkeessa, vai?

Kyllä myydään!!

No missä emmaljungia myydään? Tän palstan keskusteluissa on ainakin mieleen jäänyt että lastentervike on ainua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 08:14 Vieras kirjoitti:
\
\

Kyllä myydään!!

No missä emmaljungia myydään? Tän palstan keskusteluissa on ainakin mieleen jäänyt että lastentervike on ainua.

En tiedä muista kaupungeista, mutta esim. Tampereella niitä myy Lastentarvikkeen lisäks myös Napero ja Vauvatalo Johanna.

No taas mennään asian vierestä. Tarkoitin, että varsinaiset voiskohan sanoa ammattitaitoiset lastentarvikeliikkeet eivät myy tuota merkkiä. On vähän kuin kirpputorilta ostaisi. Navetan takaako jossain "ruoveden kekkosessa", missä lieneekin, niitä myydään ja oikeinko isoja määriä. Tätä juuri tarkoitin, että jotenkin ei tunnu luotettavalta kaupalta. Lastentarvike on kuitenkin ymmärtääkseni Suomen suurin alan liikeketju ja niillä on paljon myymälöitä. Ja myydään meilläkinpäin ainakin Muksumassissa Emmaljungaa.
Niin, että ota selvää asioista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 10:14 Nasu1 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 08:14 Vieras kirjoitti:
\
\

Kyllä myydään!!

En tiedä muista kaupungeista, mutta esim. Tampereella niitä myy Lastentarvikkeen lisäks myös Napero ja Vauvatalo Johanna.

Turun Johanna myy myös

Parilla tutullani on ollut firkonit, toisella hajosivat vaunut heti, neppareita irtosi ja ruostetta tuli... no sai ne vielä vaihdettua... taisi olla maanantai kappale. Toisella ovat taas kestäneet hyvin. Kaksostenkärryt ovat aika raskaat ja isot mitä tutullani olen niitä nähnyt ja aika vähäiselle käytölle heillä ne jäivät kun ikäeroa oli 2 vuotta...

siis kauheet hermot piti vetää jostain vaunuista..HEI NYT JÄRK KÄTEEN!!!!
Meillä on kestäny eikä oo mitään vikaa ollu,oon ollu tyytyväinen...
Sinä joka nyt henkeen ja vereen emaljungia ylistöt niin :hug: älä ny ressaa jostain vaunuista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 12:04 Virpi kirjoitti:
No taas mennään asian vierestä. Tarkoitin, että varsinaiset voiskohan sanoa ammattitaitoiset lastentarvikeliikkeet eivät myy tuota merkkiä. On vähän kuin kirpputorilta ostaisi. Navetan takaako jossain "ruoveden kekkosessa", missä lieneekin, niitä myydään ja oikeinko isoja määriä. Tätä juuri tarkoitin, että jotenkin ei tunnu luotettavalta kaupalta. Lastentarvike on kuitenkin ymmärtääkseni Suomen suurin alan liikeketju ja niillä on paljon myymälöitä. Ja myydään meilläkinpäin ainakin Muksumassissa Emmaljungaa.
Niin, että ota selvää asioista.

Minä en edes väittäny et emmaljungia myydään vain yhessä liikkeessä eikä kyllä sinänsä kiinnostakaan!!
Että jotkut ihmiset osaa ja voi ottaa asian tosissaan :headwall: lapsellista

Mua ei kyllä sinänsä vakuuta suuntaan tai toiseen se ettei lastentarvike jotain tuotetta myy. Kaikkea ei nekään voi valikoimiinsa ottaa ja ainahan se on edullisempaa ostaa suoraan kuin jälleenmyyjätlä jonka toki pitää oma osuutensa saada.

Joka merkin kohdalla taitaa olla sekä puolustajat että vastustajat ja vain kokeilemalla osaa sanoa mitä itse on mieltä :)

Yhteistyössä