Firkon sport

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mittarimato"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
osta mieluummin tolla rahalla laadukkaat käytetyt. halpiskärryt ei oikein kestä...kaveri kävi ko liikkees kattoos vaunuja nii sanoi et tosi heppoisia olivat ja yhden vaunun kuomusta katkes joku osa ku myyjä esitteli vaunua. ei kovin vakuuttavaa. toinen kaveri osti tollaset halpikset ja joutui toisen lapsen kohdalla ostaa uudet vaunut ku eivät kestäneet kuin yhden lapsen verran. olios tullu halvemmaksi heti ostaa kunnolliset.

mieluummin käytetyt laatuvaunut kuin uudet halpikset.

Meillä nuo firkonit ollu käytössä vuojen ja on kestäny.

Ainoat miinukset mitä on niin...

*Kangasosissa kaikki nepparit ei ole musta laitettu ihan oikeeseen paikkaan...
*Noissa kuvissa tuossa kopan suun edessä oleva suoja ei ole läheskään noin tiiviisti aukon suuta vasten eikä tuo aukko ole noin pieni...
*Tuolla lukee et kevyt nostella mut ovat musta aika painavat ainaki mulle nostella (159cm)

Juu, meilläkin oli F7 käytössä.
Ei sinänsä vaunuina mitään moitetta, mutta minäkin moitin kyllä niitä neppareita. Materiaalit on muutenkin vähän halpoja, ja vaunun jalkapeitteestä neppari sitten ratkesikin. Eivätkä todella ole mitkään köykäset nostella, tai helpot saada kokoon (mikä kyllä meidän kohdalla taisi johtua siitä, että kun niitä niin harvoin kokoon taiteltiin niín mekanismi pysyi uutuudenjäykkänä).
Rattaina nää yhdistelmät olikin sitten ihan älyttömät mittasuhteiltaan ja turvavyöt kerrassaan syvältä säätää ja käyttää. Rattaina näitä käytettiin meillä vissiin alle kymmenen kertaa.

En ostaisi enää Firkoneja.
Kyllä mä nyt ymmärrän miksi ihmiset panostaa useamman sataa euroa merkkivaunuihin.

Ei sinänsä vaunuina mitään moitetta, mutta minäkin moitin kyllä niitä neppareita. Materiaalit on muutenkin vähän halpoja, ja vaunun jalkapeitteestä neppari sitten ratkesikin. Eivätkä todella ole mitkään köykäset nostella, tai helpot saada kokoon (mikä kyllä meidän kohdalla taisi johtua siitä, että kun niitä niin harvoin kokoon taiteltiin niín mekanismi pysyi uutuudenjäykkänä).
Rattaina nää yhdistelmät olikin sitten ihan älyttömät mittasuhteiltaan ja turvavyöt kerrassaan syvältä säätää ja käyttää. Rattaina näitä käytettiin meillä vissiin alle kymmenen kertaa.

Kyllä mä nyt ymmärrän miksi ihmiset panostaa useamman sataa euroa merkkivaunuihin.

Miten teillä jarrut toimi?

Niistä unohin sanoa... Ne kyllä toimii mut liianki hyvin ku joskus joutuu käsin aukasemaan ne :(

Niin tosiaan rattaina käytettäessä ku käänsi heittoaisan toisin päin niin raskaat työntää ja jalat ottaa runkoon kiinni kävellessä... Vaikka mäki olen vain 159cm pitkä

Meillä on noi Sportit, viime keväänä ostetut. Nyt on lapsi kohta 2v, ja ei oo ollu vielä ainakaan moitittavaa. Hyvin kulkee, paino on lykätessä jotenkin enemmän takapyörillä, joten on mennyt kyllä hyvin lumessakin. Tietenkin oon nyt talvella napsauttanu lukkoon noi eturenkaat, että menee vaan suoraan, jos on oikein lunta. Nois on ainaki säädettävä jousitus, eli varmaan jos joustaa liikaa, niin saa säätää. Mutta en oo kyllä niihin koskenu.:D Ja ihmettelin, että kestääkö noi kuomun ikkunat tätä pakkasta (ostin mummolaan käytetyt rattaat, missä oli muovia, eikä kestäny meillä terassilla 20pakkasta), mutta on kyllä hyvin mennyt tuolla kylmässä terassilla eikä oo mitään mennyt rikki. Me käytetään rattaita päivittäin, vaikka on ollut yli 25:kin pakkasta. Eli meillä ainakin ihan hintansa väärti, en enää osta mitään "kalliita, hyviä merkki-vaunuja", koska yhdet 900e:n vaunut ostettiin vauvalle ennen syntymää, ja vajaa vuosi tapeltiin, että saatiin ne palauttaa, kun oli 6 kertaa ensin takuukorjattu.

Yhteistyössä