Emmaljunga Twin Cerox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse pyytänyt myös kommenteja noista emmaljungan tuplista. Suurin osa kommenteista on ollut se, etteivät ne juurikaan mahdu ovista kulkemaan kun ovat niin leveät. Kuulema kaikki emmaljungat tuplat ovat leveitä.
Tästä syystä meille tulivat briot joita itsekkin olet miettinyt. Ne on hyvät ja näppärät ja ollaan mahduttu ovista kun ovista.
Meillä nuo broin tuplat ovat olleet vain muutaman kuukauden eli hirveästi en kokemuksia voi antaa... mutta tähän mennessä. mutta suosittelen kuitenkin tällä kokemuksella!

Äiti ja lapset 1v 3kk ja 2kk

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 09:11 äiti kirjoitti:
Olen itse pyytänyt myös kommenteja noista emmaljungan tuplista. Suurin osa kommenteista on ollut se, etteivät ne juurikaan mahdu ovista kulkemaan kun ovat niin leveät. Kuulema kaikki emmaljungat tuplat ovat leveitä.
Tästä syystä meille tulivat briot joita itsekkin olet miettinyt. Ne on hyvät ja näppärät ja ollaan mahduttu ovista kun ovista.
Meillä nuo broin tuplat ovat olleet vain muutaman kuukauden eli hirveästi en kokemuksia voi antaa... mutta tähän mennessä. mutta suosittelen kuitenkin tällä kokemuksella!

Äiti ja lapset 1v 3kk ja 2kk

Kävin katsomassa noita Brioja ja Emmaljungaa. Musta ne Briot vaikutti jotenkin paljon heiveröisimmiltä kuin nuo Emmaljungat. Tuntui olevan istumatilakin pienempi, ja selkänoja ei ollut niin korkea kuin Emmaljungissa.

Tänään sitten just kaupungilla kattelin että mä en varmaan mahdu minkäänlaisilla tuplilla oikeen MISTÄÄN ovista... Aika rasittavaa kun lähinnä just kaupungilla liikkumiseen niitä tuplia tarvitaa.

Onko nuo Brion uudet tuplat sitten kapeammat kuin Emmaljungat? Mun mielestä myyjä kyl sanoi että niillä Emmaljungillakin pitäin mahtua ovista, että ovat sen verta kapeat...

Kokemusta löytyy... Emmaljungat ei mahtunut mistään meijän talon kolmesta ovesta ulos!!! Ja ovet on normaali levyisiä.
Briolta meillä oli Twinetet mut ne oli raskaat käsitellä selkävikaisella...
Nyt meillä on ollu keväästä asti käytössä X-Adventure Twincot ja eipä oo moittimista ku oppi niitä käyttää. En kyllä vaihtas enää muihin vaikka ne Brion Double wavet mua poltteleekin... Twincot on 72cm leveet että kyllä mahtuu ovista yms! Suosittelen niitä!

Emmaljungat on hyvät työntää mutta ihan liian isot! Ne ei tosissaan mahdu ovista ja on ihan mahdottomat naiselle käsitellä kokonsa puolesta. Itte tykkään kyllä Brion Twinetestä mutta taidan kuiteskin päätyä DoubleWayhin tai Ora Landiin kun Emmaljungat nyt hylkäsin liian suuren koon vuoksi.
DoubleWayhin olen tutustunut kaupassa, samoin Twinetteen ja molemmat vaikutti tosi hyvältä! Ora Land vaikutti tosi hyvältä myös, mutta aika painavalta.

Yhteistyössä