kai tajusit tehdä töitä muillekkin siinä tienaa ihan hyvin 32level ja 3,5 miljoonaa rahhaa...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
Farmvillessä oon jo laajentanu 2x ja ostin eilen ulkohyyssin
rahaaki on mukavasti kertyny! Kohta pääsee traktorin ostoon!
meni liian hankalaks mun makuunAlkuperäinen kirjoittaja sn:kai tajusit tehdä töitä muillekkin siinä tienaa ihan hyvin 32level ja 3,5 miljoonaa rahhaa...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
tosin pelaan myös villeäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:meni liian hankalaks mun makuunAlkuperäinen kirjoittaja sn:kai tajusit tehdä töitä muillekkin siinä tienaa ihan hyvin 32level ja 3,5 miljoonaa rahhaa...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
oothan ottanu muiden farmeista niitä etkä omista?Alkuperäinen kirjoittaja farmihullu:mäkään en tajuu ihan kaikkee niist villen ribboneist..kuvii oon ottan vaik kuinka mut aina näyttää vaan nollaa..teenkö sit siinä kohtaa jotain väärin
En oo..vain omista.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:oothan ottanu muiden farmeista niitä etkä omista?Alkuperäinen kirjoittaja farmihullu:mäkään en tajuu ihan kaikkee niist villen ribboneist..kuvii oon ottan vaik kuinka mut aina näyttää vaan nollaa..teenkö sit siinä kohtaa jotain väärin
niin ja villellä on ostettuna talo, puimuri, traktori ja kylvökone....Alkuperäinen kirjoittaja sn:tosin pelaan myös villeäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:meni liian hankalaks mun makuunAlkuperäinen kirjoittaja sn:kai tajusit tehdä töitä muillekkin siinä tienaa ihan hyvin 32level ja 3,5 miljoonaa rahhaa...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
pitää ottaa muiden farmeista ne et saa niitä ribboneitaAlkuperäinen kirjoittaja farmihullu.:En oo..vain omista.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:oothan ottanu muiden farmeista niitä etkä omista?Alkuperäinen kirjoittaja farmihullu:mäkään en tajuu ihan kaikkee niist villen ribboneist..kuvii oon ottan vaik kuinka mut aina näyttää vaan nollaa..teenkö sit siinä kohtaa jotain väärin
Alkuperäinen kirjoittaja sn:niin ja villellä on ostettuna talo, puimuri, traktori ja kylvökone....Alkuperäinen kirjoittaja sn:tosin pelaan myös villeäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:meni liian hankalaks mun makuunAlkuperäinen kirjoittaja sn:kai tajusit tehdä töitä muillekkin siinä tienaa ihan hyvin 32level ja 3,5 miljoonaa rahhaa...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
Mäkään en ole tätä tajunnut :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:pitää ottaa muiden farmeista ne et saa niitä ribboneitaAlkuperäinen kirjoittaja farmihullu.:En oo..vain omista.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:oothan ottanu muiden farmeista niitä etkä omista?Alkuperäinen kirjoittaja farmihullu:mäkään en tajuu ihan kaikkee niist villen ribboneist..kuvii oon ottan vaik kuinka mut aina näyttää vaan nollaa..teenkö sit siinä kohtaa jotain väärin