Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
Saa. Se oli 18*18 kokoinen lääni 50 000 kolikkoa ja vähintään 16 naapuria. Että sit vaan kolikoita keräämään! Mä saan sen 50t tänään täyteen =)Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Siis saako kolikoillakin laajennettua jos on tarpeeksi naapureita?
Mä oon vaan hakannu päätäni seinään ku tuhlasin setelit bensaan, enkä saa laajennettua nyt.
Ei silti, ei mulla oo montaa naapuriakaan :/
Montako naapuria pitää olla?
siis klikkasin sitä * Add Farm Coins & Cash-kohtaa ja se meni sinne mitä haluu, no klikkasin 25FV setelipinkkaa ja valkkasin maksutavaks paypall, täytin sen ja kortista tiedot ja soli siinä samalla tavalla maksan jos ulkomailta jtn tilaan, vajaan 4e toi makso ja sain laajennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
No mikä tää paypall on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siis klikkasin sitä * Add Farm Coins & Cash-kohtaa ja se meni sinne mitä haluu, no klikkasin 25FV setelipinkkaa ja valkkasin maksutavaks paypall, täytin sen ja kortista tiedot ja soli siinä samalla tavalla maksan jos ulkomailta jtn tilaan, vajaan 4e toi makso ja sain laajennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
Mulla ei oo ku 5 naapuria :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Saa. Se oli 18*18 kokoinen lääni 50 000 kolikkoa ja vähintään 16 naapuria. Että sit vaan kolikoita keräämään! Mä saan sen 50t tänään täyteen =)Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Siis saako kolikoillakin laajennettua jos on tarpeeksi naapureita?
Mä oon vaan hakannu päätäni seinään ku tuhlasin setelit bensaan, enkä saa laajennettua nyt.
Ei silti, ei mulla oo montaa naapuriakaan :/
Montako naapuria pitää olla?
siis se on ihan turvallinen maksujuttu. visalla tai jollain muulla luottokortilla toimii, myös electronilla.Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:No mikä tää paypall on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siis klikkasin sitä * Add Farm Coins & Cash-kohtaa ja se meni sinne mitä haluu, no klikkasin 25FV setelipinkkaa ja valkkasin maksutavaks paypall, täytin sen ja kortista tiedot ja soli siinä samalla tavalla maksan jos ulkomailta jtn tilaan, vajaan 4e toi makso ja sain laajennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
Oonko vähä tyhmä tai jotain.. Ai siis se oli joku luottokortti.. :/
Mä mietin tuota kännyllä tilaamista, mut siinä oli kaks eri vaihtoehtoa. Toises oli 5e 25fv ja toises joku dollarijuttu?
Onko kukaa ostanu kännyllä?
kavereille sit vaan kutsuja tai täältä esim. ihanavalo, hälläkään ei montaa naapuria ollutAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mulla ei oo ku 5 naapuria :headwall: :headwall:
Kolikoita olis kyllä useempaankin laajennukseen :/
Ai visa electronilla?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siis se on ihan turvallinen maksujuttu. visalla tai jollain muulla luottokortilla toimii, myös electronilla.Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:No mikä tää paypall on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siis klikkasin sitä * Add Farm Coins & Cash-kohtaa ja se meni sinne mitä haluu, no klikkasin 25FV setelipinkkaa ja valkkasin maksutavaks paypall, täytin sen ja kortista tiedot ja soli siinä samalla tavalla maksan jos ulkomailta jtn tilaan, vajaan 4e toi makso ja sain laajennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
Mä mietin tuota kännyllä tilaamista, mut siinä oli kaks eri vaihtoehtoa. Toises oli 5e 25fv ja toises joku dollarijuttu?
Ku mulla on aika niukasti noita kavereitakin fb ku en periaatteesta mitään outoja halua kaverilistalle. Tutuistakin valkkaan huolellaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kavereille sit vaan kutsuja tai täältä esim. ihanavalo, hälläkään ei montaa naapuria ollutAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mulla ei oo ku 5 naapuria :headwall: :headwall:
Kolikoita olis kyllä useempaankin laajennukseen :/
niin...Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Ai visa electronilla?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siis se on ihan turvallinen maksujuttu. visalla tai jollain muulla luottokortilla toimii, myös electronilla.Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:No mikä tää paypall on? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siis klikkasin sitä * Add Farm Coins & Cash-kohtaa ja se meni sinne mitä haluu, no klikkasin 25FV setelipinkkaa ja valkkasin maksutavaks paypall, täytin sen ja kortista tiedot ja soli siinä samalla tavalla maksan jos ulkomailta jtn tilaan, vajaan 4e toi makso ja sain laajennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Mikä tää juttu on?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä ostin äsken paypallin kautta 25 FV seteliä jotain 3e paikkeilla se oli
Kaikki jotka pelaa, on jo naapureina..pitäis jostain haalia lisää kavereita :/Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Ihanavalo: * My Neighbors - kohta ylhäällä kun pelaat, klikkaa se ja tsekkaa plaako joku sun kavereista myös.. ja jos siihen tulee joku "uus" niin pyydä naapuriks
lähetä kutsuja niille jotka ei pelaaAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kaikki jotka pelaa, on jo naapureina..pitäis jostain haalia lisää kavereita :/Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Ihanavalo: * My Neighbors - kohta ylhäällä kun pelaat, klikkaa se ja tsekkaa plaako joku sun kavereista myös.. ja jos siihen tulee joku "uus" niin pyydä naapuriks
Ja Mafiaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Täällä :wave: ja kaipaan lisää naapureita.
Mulla tökki koko eilisen päivän...tänää on toimin ihan normaalistiAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Ei pelitä lainkaan tuo Farmville :headwall:
Miekin tarviisin. Laita yv.tä nii kutun kaveriksi?Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen::wave: Tarvisin pari naapuria farmvilleen :wave:
en tiiä.. huomasin kans saman...Alkuperäinen kirjoittaja fani:mikä se pellolla pomppiva kolikko on??
Siitä saa 100 coinsia.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:en tiiä.. huomasin kans saman...Alkuperäinen kirjoittaja fani:mikä se pellolla pomppiva kolikko on??
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Siitä saa 100 coinsia.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:en tiiä.. huomasin kans saman...Alkuperäinen kirjoittaja fani:mikä se pellolla pomppiva kolikko on??