Farmville-viljelijät! pinoutukaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja farmihullu.:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja farmihullu:
mäkään en tajuu ihan kaikkee niist villen ribboneist..kuvii oon ottan vaik kuinka mut aina näyttää vaan nollaa..teenkö sit siinä kohtaa jotain väärin
oothan ottanu muiden farmeista niitä etkä omista?
:D En oo..vain omista.
pitää ottaa muiden farmeista ne et saa niitä ribboneita :D
sitä ei oo tuol enään :eek:
 
tääh
Siis miten mustan lampaan saa? Vai saako niitä enää?

Ja siis mitä saa jos ottaa muiden farmeista kuvia, kun sehän kertoo sillon ku yrittää, että voit ottaa omasta farmista kuvia ja jakaa muiden kanssa.
 
täää
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:
Voisko joku vielä selventää,että mistä niitä seteleitä oikein saa/ansaitsee?
aina kun pääsee levelin eteenpäin niin siitä napsahtaa yks, sit niitä saa ostettua euroilla :D
NO mul on kyl 13 steleliä ja oon vasta level 9 vai oliks niitä jo alussa sit niitä seteleitä? vai tuleeko jostain muualtakin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tääh:
Siis miten mustan lampaan saa? Vai saako niitä enää?

Ja siis mitä saa jos ottaa muiden farmeista kuvia, kun sehän kertoo sillon ku yrittää, että voit ottaa omasta farmista kuvia ja jakaa muiden kanssa.
Sen saa niin kun joku on sellasen löytänyt ja sun etusivulle tulee siitä ilmotus niin klikkaat sitä adopt kohtaa vai mikä se nyt oli...jollei joku muu ole ehtinyt jo adoptoimaan!
 
Kertokaas fiksummat miten pääsee lannottamaan kavereiden viljelyksiä? En mistään löydä moista juttua :ashamed: Kaikki vaan käy lannottelemassa mun viljelyksiä ja ite en ymmärrä tuota juttua. Level 25 meneillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Kertokaas fiksummat miten pääsee lannottamaan kavereiden viljelyksiä? En mistään löydä moista juttua :ashamed: Kaikki vaan käy lannottelemassa mun viljelyksiä ja ite en ymmärrä tuota juttua. Level 25 meneillään.
kun sä autat kaveria niin sulle tulee siihen osoittimeen lannoitussäkin kuva :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Kertokaas fiksummat miten pääsee lannottamaan kavereiden viljelyksiä? En mistään löydä moista juttua :ashamed: Kaikki vaan käy lannottelemassa mun viljelyksiä ja ite en ymmärrä tuota juttua. Level 25 meneillään.
Mulla kesti jonkin aikaa että sain ekan kerran EILEN lannottaa, sitä ennen ihmetteli samaa. Kun menet kavereiden sivuille, saattaa vasempaan alareunaan ilmestyä lannotepussi x5 ja sitten vaan valitset mihin paat sitä, viiteen ruutuun. Ja taas muiden sivuilla saattaa niitä tulla ja saat taas lannoittaa. Mulle tuli lannoitemahku eilen ekaa kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Kertokaas fiksummat miten pääsee lannottamaan kavereiden viljelyksiä? En mistään löydä moista juttua :ashamed: Kaikki vaan käy lannottelemassa mun viljelyksiä ja ite en ymmärrä tuota juttua. Level 25 meneillään.
Mulla kesti jonkin aikaa että sain ekan kerran EILEN lannottaa, sitä ennen ihmetteli samaa. Kun menet kavereiden sivuille, saattaa vasempaan alareunaan ilmestyä lannotepussi x5 ja sitten vaan valitset mihin paat sitä, viiteen ruutuun. Ja taas muiden sivuilla saattaa niitä tulla ja saat taas lannoittaa. Mulle tuli lannoitemahku eilen ekaa kertaa.
mulla on ollu jo muutaman päivän, ensin oli harvoille ja valituille, mut eilen sai lannottaa kaikkien pihat :D
 
pikku tyttö:)
moi!
äitini on facebookissa ja pelaa farmvilleä!
olen auttanut äitiä kamalasti ja äiti näytti minulle lil farmin.
tein oman framin sitten lil farmiin muttakun oon 10.v en voi olla facebookissa ja äit on aina myöhään töissä joten en pysty hoitamaan sitä:9
että onko netissäkin lil farmia en oo löytäny :)
KIITOS NIILLE JOTKA VASTAAVAT TÄHÄN:)
 
HELP YOU! JOTENKIN
Alkuperäinen kirjoittaja pikku tyttö:):
moi!
äitini on facebookissa ja pelaa farmvilleä!
olen auttanut äitiä kamalasti ja äiti näytti minulle lil farmin.
tein oman framin sitten lil farmiin muttakun oon 10.v en voi olla facebookissa ja äit on aina myöhään töissä joten en pysty hoitamaan sitä:9
että onko netissäkin lil farmia en oo löytäny :)
KIITOS NIILLE JOTKA VASTAAVAT TÄHÄN:)
MUKAVA KUN PELAAT LIL FARMIA:)
EN ITSE KYLLÄ TIEDÄ MUTTA VOITTE MUUT YRITTÄÄ VASTATA PIKKUTYTÖN KIRJEESEEN :) :9 :):):)):):):):):):):):):):):):):)::):):):):9:):9):):):):9:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):9:9:99.).):):9:9):):9:9:)):9:9:9:9.9:::9::):):):) ):):):):
 

Yhteistyössä