Fantasioiko mies naapurin naisista?

Sain puolivahingossa tietää, että mieheni on fantasioissaan naiskennellut naapurin naista monet kerrat.

Olen ihan hölmistynyt. Siis tarvisin lisää tietoa muiltakin miesten fantasioista... Mistä miehenne fantasioi? Tiedättekö edes? Ja miehet, mistä te fantasioitte, oikeast5i?

Onko ihan tavallista fantasioida naisista, jotka elää lähellä? Esim. kaupan myyjästä, työkaverista, kaverin vaimosta?? Ja silmät ummessa ajattelette, kuinka te niitä paneskelisitte....?

Olenko mä tyhmä, kun mua loukkasi mieheni fantasia...?
 
The Man
Kyllähän sitä tulee joskus mietittyä, että miltä tuntus panna kaverin vaimoa.
En kyllä häntä panis missään tilanteessa, koska en halua pettää vaimoani, enkä menettää kavereitani.

En tiedä onko tämä fantasiointi jo pettämistä vaimoni mielestä, mutta minun mielestä ei. Enkä aio tästä vaimolle kertoa.

Mutta varmasti aika moni mies fantasioi kaikenlaista. Parempi jos nämä eivät tule vaimon tietoon, sillä silloin käy juuri niin kuin sinulle on käynyt. Varsinkin jos vaimo on mustasukkaista sorttia. Ja saattaa olla että vaimo alkaa käyttäytymään kyseisen naisen seurassa erilailla ja ystävyys kärsii jne...
 
vierailen
Tiedän miehen fantasian ja asia loukkaa,mutta rehellisyydelle annan arvoa.Mieheni arvostaa meidän suhdetta,joten fantasia on fantasiaa ei todellisuutta.
Yhden fantasian mieheni haluaisi toteuttaa jos annan suostumukseni ja se on harkinnassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 13:00 Honey kirjoitti:
Sain puolivahingossa tietää, että mieheni on fantasioissaan naiskennellut naapurin naista monet kerrat.
PUOLIvahingossa?

[/quote]

Olen ihan hölmistynyt. Siis tarvisin lisää tietoa muiltakin miesten fantasioista... Mistä miehenne fantasioi? Tiedättekö edes? Ja miehet, mistä te fantasioitte, oikeast5i?

[/quote]

Mies ei pelkästään fantasioi vaan aidosti haluaa kaikkia (siedettävän näköisiä) hedelmällisessä iässä olevia naisia, myös naapuria (ja erityisesti tätä, koska näkee hänet useasti)

[/quote]

Onko ihan tavallista fantasioida naisista, jotka elää lähellä? Esim. kaupan myyjästä, työkaverista, kaverin vaimosta?? Ja silmät ummessa ajattelette, kuinka te niitä paneskelisitte....?

Olenko mä tyhmä, kun mua loukkasi mieheni fantasia...?

[/quote]

Et.
 
Althaea
Kaikilla on fantasioita, eivätkä ne sinänsä ole väärin. Ajatukset ja tunteet eivät koskaan ole vääriä - vain teot voivat olla.

Mutta oli kyllä hölmöä mieheltä mennä paljastamaan vaimolleen että fantasioi naapurin leideistä! Vähän hienotunteisuutta edes, kiitos. Ei kukaan halua tietää, jos puoliso on joskus ajatellut, miltä tuntuisi #&%?$!* naapurin miestä/naista!
 
Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 18:35 Althaea kirjoitti:
Kaikilla on fantasioita, eivätkä ne sinänsä ole väärin. Ajatukset ja tunteet eivät koskaan ole vääriä - vain teot voivat olla.

Mutta oli kyllä hölmöä mieheltä mennä paljastamaan vaimolleen että fantasioi naapurin leideistä! Vähän hienotunteisuutta edes, kiitos. Ei kukaan halua tietää, jos puoliso on joskus ajatellut, miltä tuntuisi #&%?$!* naapurin miestä/naista!
Samaa mieltä! :wave:
 
minge
Meidän parisuhde avautui aivan uudella tavalla, kun opimme hyväksymään toisemme fantasiat ja halut, sekä todellisuuden, etteivät ne aina liity omaan puolisoon. Seksi sai uutta hohtoa! On hienoa tuntea näin suurta avoimuutta oman puolison kanssa.
 
Mr vin
Kaikilla on fantasioita, eivätkä ne sinänsä ole väärin. Ajatukset ja tunteet eivät koskaan ole vääriä - vain teot voivat olla.

Mutta oli kyllä hölmöä mieheltä mennä paljastamaan vaimolleen että fantasioi naapurin leideistä! Vähän hienotunteisuutta edes, kiitos. Ei kukaan halua tietää, jos puoliso on joskus ajatellut, miltä tuntuisi #&%?$!* naapurin miestä/naista!

Meidän parisuhde avautui aivan uudella tavalla, kun opimme hyväksymään toisemme fantasiat ja halut, sekä todellisuuden, etteivät ne aina liity omaan puolisoon. Seksi sai uutta hohtoa! On hienoa tuntea näin suurta avoimuutta oman puolison kanssa.

Kaikilla noita fantasioita on, minusta on aivan luonnolista että toisinaan ruoho tuntuu olevan vihreämpää aidan toisella puolen.. naapurin rouva, seksikäs työkaveri yms..
Toki vaati aika paljon avoimuutta että voi kertoa ja hyväksyä toisen fantasiat mikä tossa edellisessä viestissä oli minusta hieno juttu.
Mutta jos fantasiat eivät kohtaa niin saattaapi olla, että on parempi jättää kertomatta. Itse en ole kertonut kun suhde ei ole niin avoin..
 
Fantasia on fantasia. Toisaalta ei niistä kaikista tartte sille puolisolle kertoa... tiedän tapauksen, jossa miehen köriläs kuksi naapurin akkaa pitkän aikaa eikä siitä tänäkään päivänä tiedä ne syyttömät osapuolet. Se on jo helv.tin sairasta.
 
mä en tiä miehen fantasioista mitään,enkä halua tietääkkään. en myöskään halua kertoo omistani. jotain omia juttuja saa olla. en halua tietää vahingossakaan jos en sitten pidä kuulemastani ja asia jää vaivaamaan.
 
En tiedä fantasioiko mies muista naisista, hyvinkin voi olla että fantasioi. Sen enempää en sitten asiaa haluakkaan miettiä. :x

Jos se mulle sellaisista kertois, suuttuisin varmaan tahtomattanikin, ja asia vaivais ties miten pitkään... Eli ajattelen niin, että fantasioikoon ihan mistä tahtoo, kunhan ei kerro mulle mitään mistä voisin loukkaantua. =)
 
wom
Juu-u, eipä sitä puoliso halua välttämättä tietää, mitä toinen ajattelee rakastelun aikana...Eikä siitä kannata tehdä numeroa, jos seksi luistaa eikä ole konkreettisia syrjähyppyjä.

Mutta kyllä itse sanon naisena, että kun 10 v. parisuhdetta takana ja ikää alle 30-v., niin kyllä minäkin fantasioin muista miehistä... Mieheni harvinaisen hyvännäköisistä työkollegoista ainakin. Mutta en tod.kertois niistä kenellekään. Paitsi parhaalle tyttöfrendille... ;)
 

Yhteistyössä