fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaisin ""pakottaa"" jonkun upeakroppaisen, tuntemattoman miehen seksiin kanssani. Olisin se, joka johtaa tilanetta, mies se, joka vikisee.. Haluaisin myös tulla naisen viettelemäksi. Ihan toteuttamiskelpoisia fantasioita, vai mitä..? ;)

Mä haluaisin vetää miehiltä kalsarit alas. Ja pakottaa olemaan alasti naispuolisten kavereiden läsnäollessa. On aika dynaaminen tunnelma kun miehet on alasti ja naiset ei.

mies suutelisi joka puolelle, nuolisi lähelle orgastia ja ottaisi sormit mukaan.. olisin niin lähellä saamista, että pää menee sekaisin, aika kun olen saamassa mies hidastaa tahtia, ja nopeuttaa taas hetken kuluttua... lopulta joudun anelemaan, että hän tulisi sisälleni takaapäin, hän suutelee niskaani ja hyväilee peppuani ja antaa minulle monta orgstia peräkkäin, eikä lopeta vaikka voimani ovat jo aivan lopussa...

Minä ja monet muut miehet haaveilemme tuosta, muttei koskaan löydy sitä haluavaa naista.
miksei?[

QUOTE=Nina;6154307]Mä haluaisin vetää miehiltä kalsarit alas. Ja pakottaa olemaan alasti naispuolisten kavereiden läsnäollessa. On aika dynaaminen tunnelma kun miehet on alasti ja naiset ei.[/QUOTE]

Haluaisin ""pakottaa"" jonkun upeakroppaisen, tuntemattoman miehen seksiin kanssani. Olisin se, joka johtaa tilanetta, mies se, joka vikisee.. Haluaisin myös tulla naisen viettelemäksi. Ihan toteuttamiskelpoisia fantasioita, vai mitä..? ;)

Parikertaa olen vetässyt housut pois ja viluttanut tissiä tai antanut nännin suuhun. Ei kun poika selälleen ja nauttimaan. Eka kävi parikertaa toinen puolivuotta (taisi nauttia "pakottamisesta"). Nyt katselen josko löytysi vielä joku kalu kunnon hoitoon.

Viimeksi muokattu:
Minä ja monet muut miehet haaveilemme tuosta, muttei koskaan löydy sitä haluavaa naista.
miksei?[

QUOTE=Nina;6154307]Mä haluaisin vetää miehiltä kalsarit alas. Ja pakottaa olemaan alasti naispuolisten kavereiden läsnäollessa. On aika dynaaminen tunnelma kun miehet on alasti ja naiset ei.
[/QUOTE]

Mä järkkäsin oman mieheni kanssa tuon tilanteen vuosia sitten. Mä olin pyytänyt tyttökavereita mökille viettämään tyttöiltaa. Sovittiin, että mies voi olla mukana hoitamassa tarjoilua ja lämmittämässä saunaa jne.
Siinä terassilla istuessa ja viiniä lipittäessä tuli puheeksi, että nakutarjoilija voisi olla kiva juttu. Keksittiin, että paikan ainoa mies saa olla se. Kun mies tuli tuomaan seuraavia laseja tarjottimen kanssa, käytin hyväkseen sitä, että kädet oli kiinni prikassa. Tempaisin sortsit alas, ennenkuin mies ehti tehdä mitään. Kun se ei halunnut tarjottimen putoavan, sain siltä housut jaloista. Onneksi mies on vapaamielinen ja kun kaverit pikku humalassa vielä yllyttivät ja vaativat nakutarjoilijan, hän siihen suostui.
Täytyy myöntää, että tilanne muuttui ihan toiseksi. Tuli dynamiikkaa ja selvää seksuaalista viritettä. Saunaan mies ei päässyt, koska idean mukaan naisten piti olla vaatetettuja. Naisillakin poskia punotti, kun mies oli ilman housuja ja useammaan kerran huomasin, että hänellä kalu turposi ja uhkasi lähteä kovenemaan. Edes minä en koskenut hänen kaluunsa, koska mitään seksiä ei ollut tarkoitus näyttää. Neljäsosajäykkä se oli, mutta sitten se onnneksi aleni.

Illalla ja yöllä ei tapahunut mitään ja seuraavana päivänä mies oli taas pukeissa. Jälkeenpäin sain naisilta kommentteja, että paras tyttöilta koskaan, kun nakupalvelija täytti lasit ja hoiti tarjoilut. Sen koommin ei tässä ominaisuudessa olla tavatttu. Ehkä joskus tulevaisuudessa ja ehkä sitten jonkun toisen mies, oma on nyt niin nähty.

Viimeksi muokattu:

T odellakin. Haluaisitko viedä homman pitemmälle, eli pistää miehen vaik rautoihin ja pistää se tekemään kaikki mitä haluat?

Viimeksi muokattu:
Sellainen fantasia, jossa olen kopiokoneella toimistossa ja olen juuri pyllistämässä ottaakseni lisää paperia kopiokoneeseen. Tunnen yhtäkkiä kädet lantiollani ja tiedän että se on viereisen huoneen tilintarkastaja, jonka kanssa ollaan flirttailtu jo kauan. Hänen kätensä liukuvat helposti ja hitaasti hameen alle, vetävät pikkuhousut alas ja sormet levittävät huulet. Liukasta on, ja niin kuumaa, hän kuiskaa ja kaivaa peniksensä ulos. Yritän kääntyä, mutta mies painaa mut ihan kiinni kopiokoneeseen ja käskee maata siinä pimppi paljaana. Penis leikkii huulilla ja miehen sormet paikallistavat pimpin aukon. Sormi tunnustelee ja leikkii pillussa, joka on alkanut sykkimään. Kaikki jotenkin hämärtyy, ja seuraavaksi tunnen paksun kullin sisälläni, se liikkuu edestakaisin, pohjaan ja sitten poistuu kokonaan. Pimppi sykkii ja haluaa kullin takaisin, mutta tunnenkin miehen sormet leikittelemässä klitoriksella. Upea näky, sanoo mies ja jatkaa klitoriksen ja huulien sormeilua. Pian hänen peniksensä liukuu taas syvälle pimppiin, hän jatkaa klitoriksen kiihottamista ja ottaa taas peniksen ulos. Hän kysyy saako panna mua anaaliin? Saat panna. Mies sormeilee mun anusta hetken aikaa, ottaa liukuvoiteen taskusta ja sivelee sitä aukolle. Toisella kädellä mies ohjaa kullia anusta kohti ja hitaasti tunkeutuu sisään. Tunnen miehen sormet syvällä pimpissä ja nyt ei mene kauan ennen kuin laukean. Orgasmi on voimakas ja mies laukeaa anaaliin. Aaah. Tuon haluaisin joskus kokea.

Muuten upea juttu, mutta unohda se tilintarkastaja.
Vaihda se tukkeutunutta WC:n putkistoa avaamaan tulleeksi komeaksi putkimieheksi. Hän tulee kysymään sinulta WC:n sijaintia ja huomaa sinut pyllistelemässä kopiokoneen äärellä.

kommentteja, että paras tyttöilta koskaan, kun nakupalvelija täytti lasit ja hoiti tarjoilut. Sen koommin ei tässä ominaisuudessa olla tavatttu. Ehkä joskus tulevaisuudessa ja ehkä sitten jonkun toisen mies, oma on nyt niin nähty.

Aivan mahtava. Kertokaa lisää tällaisia stooreja. Luulen että minun haaveeni on astetta vaikeampi toteuttaa sillä haluaisin palvella tuntemattomia naisia.
Jos sinulla on ajatuksena järjestää ikimuistoinen naisten ilta ota yhteyttä.

kommentteja, että paras tyttöilta koskaan, kun nakupalvelija täytti lasit ja hoiti tarjoilut. Sen koommin ei tässä ominaisuudessa olla tavatttu. Ehkä joskus tulevaisuudessa ja ehkä sitten jonkun toisen mies, oma on nyt niin nähty.

Aivan mahtava. Kertokaa lisää tällaisia stooreja. Luulen että minun haaveeni on astetta vaikeampi toteuttaa sillä haluaisin palvella tuntemattomia naisia.
Jos sinulla on ajatuksena järjestää ikimuistoinen naisten ilta ota yhteyttä.

Meillä on kerran viikossa eukkojen vapaa ilta, joku vuorollaan hoitaa "tarjoilian" hyvännäköisestä pojasra. Loppu illasta saadaan katsella alastonta viinan laskiaa ja joskus päästään kokeilemaan jokainen miltä nuori tuntuu. Kyllä kotiolot voittaa kun saa nuorta "kimppakivaa orjaa alistaa" .Ainakin toiset eukot nauttivat kun saavat alistaa nuorta, kun ei kotona saa mitään. Siitä on tullut viikko hupi että jokainen saa tehdä halujansa mukaan, kannattaa kokeilla.

Viimeksi muokattu:
Täytyy myöntää, että tilanne muuttui ihan toiseksi. Tuli dynamiikkaa ja selvää seksuaalista viritettä. Saunaan mies ei päässyt, koska idean mukaan naisten piti olla vaatetettuja. Naisillakin poskia punotti, kun mies oli ilman housuja ja useammaan kerran huomasin, että hänellä kalu turposi ja uhkasi lähteä kovenemaan. Edes minä en koskenut hänen kaluunsa, koska mitään seksiä ei ollut tarkoitus näyttää. Neljäsosajäykkä se oli, mutta sitten se onnneksi aleni.

Illalla ja yöllä ei tapahunut mitään ja seuraavana päivänä mies oli taas pukeissa. Jälkeenpäin sain naisilta kommentteja, että paras tyttöilta koskaan, kun nakupalvelija täytti lasit ja hoiti tarjoilut. Sen koommin ei tässä ominaisuudessa olla tavatttu. Ehkä joskus tulevaisuudessa ja ehkä sitten jonkun toisen mies, oma on nyt niin nähty.[/QUOTE]

Tuleva vaimoni vei minut hiljattain serkkunsa luo saunomaan. Kuvio lähti normaalisti, miehet ensin lauteille puhumaan autoista, moottoripyöristä jne., sitten oli daamien vuoro. Muutaman lonkeron jälkeen naiset tekivät minulle yllättäen yksissä tuumin aloitteen, jonka seurauksena oltiin yhteissaunassa koko porukka. Kokemus oli tässä muodossa mulle uusi ja kiistatta aika kiihottava. Kun sydämeni valittu myöhemmin myösi, että hänen (naispuoleinen) serkkunsa oli kommentoinut kroppaani ja varustustani, kiihotuin uudelleen. Vielä yllättävämpää oli se, että kumppanini ei ollut lainkaan mustasukkainen, vaan itsekin nautti miehensä "perusteellisesta esittelystä". Toki hänkin sanoi, että serkun miehen edessä alasti olo oli kiihottavaa. Tuli siis tasapeli tällä saralla.
Toivottavasti pääsen joskus hänen ja hänen kavereidensa saunailtaan yllä kerrotulla tavalla alastontarjoilijaksi. Toisaalta olemme virittelemässä hanketta seksivälinekutsuista, joten ehkäpä hän haluaa pestata minut kutsuille seksialusvaatemalliksi ja yläosattomaksi kuoharitarjoilijaksi?
Tiedä häntä. Joka tapauksessa naisellani on selvästi fantasia, jossa minä tai me molemmat olemme alasti muiden ihmisten nähden. Hiljattain hän jopa kertoi, ettei panisi pahakseen vaikka joku näkisi meidän rakastelevan. Parinvaihto ei (ehkä?) sentään sovi raamiin, mutta tämäkin daamini fantasia on sinällään kiinnostava. Saas nädä, josko sekin joskus toteutuu... Ehkä seksivälinekutsujen jatkolla sitten :-)