Seksielämä?

MansikkaHyytelö

Uusi jäsen
20.11.2011
1
0
1
Moi!

Miehen ja minun välinen seksielämä on selvästi ollut laskussa.. Aina samat jutut ja mikään ei ole muuttunut. Millä tavoin saisimme seksielämän taas uuteen nousuun? Olen selaillut nyt erilaisia seksileluja tuolta Piristä Seksielämää + kaikkea muita fantasia leikkejä mitä voisimme harrastaa.. Onko teillä jotain erityisiä fantasioita tai muuta mitä harrastatte miehenne kanssa? Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Moi!Meillä sama ogelma. Olen ottanut muutaman kerran puheeksi vaimon kans, vaimo sanoo et ei hänellä ole mitään fantasijoita.Haluaisin vaihtaa ajatuksia haaveista toiveista fantasiosta täysin avoimesti ja rehellisesti.

Seksielämän hiipuminen avioliitossa on suuri tragedia. Sen korjaaminen vaikeaa ja monenlaisen huijarin ja poppakonstien myyjän hyvä bisnes.

Oma kokemus on se, että rohkeasti on vaan yritettävä. On hakeuduttava seuraan joka on ehkä samassa tilanteessa. Tuttujenkin kesken. Pidetään pientä yhteiseloa jokusena viikonloppuna. Heitetään vaikka vaatteet pois. Tanssitaan ja herätellään pientä mustasukkaisuutta. Yllättävää miten puolisot seuraavat toistensa touhuja. Kotona sitten pientä sanomista, mutta kuinka hyvälle kummankin syli toiselle maistuu.
On vaan pidettävä huoli siitä, ettei mene tekemään anteeksiantamatonta tekosta.

Yhteistyössä