N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaisin ""pakottaa"" jonkun upeakroppaisen, tuntemattoman miehen seksiin kanssani. Olisin se, joka johtaa tilanetta, mies se, joka vikisee.. Haluaisin myös tulla naisen viettelemäksi. Ihan toteuttamiskelpoisia fantasioita, vai mitä..?![]()
[/QUOTE]Minä ja monet muut miehet haaveilemme tuosta, muttei koskaan löydy sitä haluavaa naista.
miksei?[
QUOTE=Nina;6154307]Mä haluaisin vetää miehiltä kalsarit alas. Ja pakottaa olemaan alasti naispuolisten kavereiden läsnäollessa. On aika dynaaminen tunnelma kun miehet on alasti ja naiset ei.
Haluaisin ""pakottaa"" jonkun upeakroppaisen, tuntemattoman miehen seksiin kanssani. Olisin se, joka johtaa tilanetta, mies se, joka vikisee.. Haluaisin myös tulla naisen viettelemäksi. Ihan toteuttamiskelpoisia fantasioita, vai mitä..?![]()
kommentteja, että paras tyttöilta koskaan, kun nakupalvelija täytti lasit ja hoiti tarjoilut. Sen koommin ei tässä ominaisuudessa olla tavatttu. Ehkä joskus tulevaisuudessa ja ehkä sitten jonkun toisen mies, oma on nyt niin nähty.
Aivan mahtava. Kertokaa lisää tällaisia stooreja. Luulen että minun haaveeni on astetta vaikeampi toteuttaa sillä haluaisin palvella tuntemattomia naisia.
Jos sinulla on ajatuksena järjestää ikimuistoinen naisten ilta ota yhteyttä.