Facella textaus osaksi elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elämme nykyaikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elämme nykyaikaa

Vieras
Niin siis kun melkein kaikilla on face ja äly luuri niin miksi porukka kuitenkin lähettää edelleen normaaleja txt viestejä?
johtuuko tiedon puutteesta?
siis jos mun kaveri lähettää fasesta viestin niin se tulee mun puhelimeen samalla tavalla kuin txt viesti eikä maksa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämme nykyaikaa;28322445:
Niin siis kun melkein kaikilla on face ja äly luuri niin miksi porukka kuitenkin lähettää edelleen normaaleja txt viestejä?
siis jos mun kaveri lähettää fasesta viestin niin se tulee mun puhelimeen samalla tavalla kuin txt viesti eikä maksa mitään.

Ja vielä kätevämpää on käyttää vaikkapa WhatsAppia.

Niin, onhan niitä kaikenlaisia sovelluksia ilmaiseen viestintään. Itse en enää vastaa tekstiviesteihin kenellekään muulle tekstiviestillä kuin pomolle ja sellaisille, ketkä eivät Facebookissa ole. Muutoin laitan sinne viestiä, koska mulla on se messengersovellus, niin toimii kuin tekstiviesti, mutta ilmaiseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Elämme nykyaikaa;28322445:

Tiedätkö käsitettä nimeltään oikeinkirjoitus?

Yhteistyössä