Facebookista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Jos rekistöröidyn Facebookiin, ja selailen käyttäjiä, niin jääkö käynnistäni joku merkintä kyseisille sivuille?

Uusi tuttuvuus tuo facebook. Monet ovat kyselleet, että olenko minä siellä ja nyt mietin sinne rekkautumista...

Muutenkin saa kertoa Facebookista tietoja ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Jos rekistöröidyn Facebookiin, ja selailen käyttäjiä, niin jääkö käynnistäni joku merkintä kyseisille sivuille?

Uusi tuttuvuus tuo facebook. Monet ovat kyselleet, että olenko minä siellä ja nyt mietin sinne rekkautumista...

Muutenkin saa kertoa Facebookista tietoja ym.

Minäkin olen ihan yhtä tietämätön asiasta, siksipä en ole uskaltanut sinne rekkautua vaikka monet kamut on pyyytäneet. En edes ole tietoinen miten se toimii, siis mitä siellä tehdään. Toimiiko kuten mese, että voi vaihdella kuulumisa? Mesestäkään en tiedä mitään...nolona.

Ei jää tietoja kenen sivuilla vierailet. Ja asetukset voit itse valita mistä haluat sähköposti-ilmoituksen, ei siis ole pakko valita yhtäkään.

Ennariina: (btw, ihana nimimerkki :)) Siellä voi vaihtaa kuulumisia tuttujen kanssa ja katsella heidän kuviaan, perustaa tapahtumia, tehdä testejä, pelata ja kyllä siellä voi myös mesettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
mikset tekis ihan uutta sähköpostia tuollaisia varten? mulla on monta sähköpostia. yks minne tulee kaikki viralliset ja muutama muu minne lajittelen roskapostit.

Samalla lailla löytyy itseltäni 3 sähköpostiosoitetta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
mikset tekis ihan uutta sähköpostia tuollaisia varten? mulla on monta sähköpostia. yks minne tulee kaikki viralliset ja muutama muu minne lajittelen roskapostit.

Samalla lailla löytyy itseltäni 3 sähköpostiosoitetta!

Minulle tulee kaikki yhteen ja samaan, mutta ei kauheasti haittaa, koska siellä saa niin tarkasti määriteltyä mitä posteja haluaa.

Yhteistyössä