Facebookista eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Hei! Miten pääsen eroon facebookista kun en ole sinne koskaan kirjautunutkaan? S-postiini tulee kaveripyyntöjä ja facebookiltakin postia, kehotetaan muuttamaan yksityisyysasetuksia, y.m. Vähän vaikeata kun ei ole mitän tunnuksia eikä salasanoja. Kaverini ovat kertoneet, että siellä on joku samanniminen henkilö kuin minä, muttei mitään tietoja.

Mun entiselle luokkakaverille kävi niin, että yhtäkkiä hänen nimellään oli facebookissa tiedot. Tuli sitten facebook-ilmootuksia hänelle sähköpostiin. En vain muista kuinka sai poistettua sen nimensä sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Hei! Miten pääsen eroon facebookista kun en ole sinne koskaan kirjautunutkaan? S-postiini tulee kaveripyyntöjä ja facebookiltakin postia, kehotetaan muuttamaan yksityisyysasetuksia, y.m. Vähän vaikeata kun ei ole mitän tunnuksia eikä salasanoja. Kaverini ovat kertoneet, että siellä on joku samanniminen henkilö kuin minä, muttei mitään tietoja.

Kokeiles kirjautua omalla sähköpostiosoitteella. Jos et muista salasanaa facebookin pitäs laittaa sulle se sähköpostilla. Ihan hyvin joku on voinut sun osoitteella sinne profiilin perustaa, jos näin niin käyt sitten vaan poistamassa sen profiilin.

Yhteistyössä