Jos mä haluun keskustella paikalla olevan kaverin kans ni pitääkö mun painaa siitä jossa lukee et "Kavereita paikalla" vai sit sieltä missä on se vihree pallo (oikee alakulma)? Tuleeko sille kaverille sit jotenkin ilmotus et on keskusteluyhteys?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Jos mä haluun keskustella paikalla olevan kaverin kans ni pitääkö mun painaa siitä jossa lukee et "Kavereita paikalla" vai sit sieltä missä on se vihree pallo (oikee alakulma)? Tuleeko sille kaverille sit jotenkin ilmotus et on keskusteluyhteys?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Jos mä haluun keskustella paikalla olevan kaverin kans ni pitääkö mun painaa siitä jossa lukee et "Kavereita paikalla" vai sit sieltä missä on se vihree pallo (oikee alakulma)? Tuleeko sille kaverille sit jotenkin ilmotus et on keskusteluyhteys?
Avaat sen kavereita paikalla-laatikon ja sieltä sit valkkaat haluamasi keskusteluun. Eli painat sen kaverin kohdalla niin tulee keskusteluikkuna johon voit alkaa kirjottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Jos mä haluun keskustella paikalla olevan kaverin kans ni pitääkö mun painaa siitä jossa lukee et "Kavereita paikalla" vai sit sieltä missä on se vihree pallo (oikee alakulma)? Tuleeko sille kaverille sit jotenkin ilmotus et on keskusteluyhteys?
Avaat sen kavereita paikalla-laatikon ja sieltä sit valkkaat haluamasi keskusteluun. Eli painat sen kaverin kohdalla niin tulee keskusteluikkuna johon voit alkaa kirjottaa.
Ok. Kiitti. Mistäs se kaveri tietää et haluun keskustella?