Miten facebookin keskustelu toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Klikkaat sen kaverin nimen, joka on paikalla (vihreällä pallukalla merkattuna) ja alat kirjoittelemaan. :)

Sit tyhmä kysymys, mihin siinä kirjotetaan?

siihen tulee semmonen ihan pieni keskustelu ikkuna. siihen alareunaan pystyy kirjottamaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mitä se tarkottaa jos ne pallukat on sellasia puoliharmaita

Minäkin tahdon vastauksen.

jos en ihan väärässä oo ni mun mielestä se on niin että kyseinen henkilö on kirjautuneena mutta laittanut että on poissa,niinkuin mesessäkin

Ööh,miten se merkataan että on poissa mutta kirjautuneena? Terv.Tumpelo

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:

jos en ihan väärässä oo ni mun mielestä se on niin että kyseinen henkilö on kirjautuneena mutta laittanut että on poissa,niinkuin mesessäkin

sielä alareunassa on näitä vaihtoehtoja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:

Mun tietääkseni se puolikuu tarkoittaa sitä että on paikalla, muttei läsnä. Eli ei oo vähään aikaan tehnyt siuilla mitään tai surffailee muilla sivvuilla. Ja en ole keksinyt siihen mitään millä sais ite se laitettuu silleen. On vain mahdollisuutena olla vihreenä tai punaisena.

No kuulkaas, entäs kun kaveri ei ole kirjautuneena, mutta tarvitsisin yhden tiedon edellisestä keskustelusta? saako viestihistoriaa edes auki, jos toinen osapuoli ei ole paikalla silloin? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Viestihistoria:
No kuulkaas, entäs kun kaveri ei ole kirjautuneena, mutta tarvitsisin yhden tiedon edellisestä keskustelusta? saako viestihistoriaa edes auki, jos toinen osapuoli ei ole paikalla silloin? :O

jos kaveri on siellä esim harmaana saat kyllä viimeisen keskustelun näkyviin, olettaen että siitä ei ole kauan aikaa.. tyyliin kuukausi

Yhteistyössä