Kun se siis ilmottaa onko kavereita paikalla ja siellä ihan reunassa on se keskustelu-namika. Voiko siellä siis keskustella paikalla olevan kaverin kans? Jos voi, kuinka se toimii?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Klikkaat sen kaverin nimen, joka on paikalla (vihreällä pallukalla merkattuna) ja alat kirjoittelemaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Klikkaat sen kaverin nimen, joka on paikalla (vihreällä pallukalla merkattuna) ja alat kirjoittelemaan.![]()
Sit tyhmä kysymys, mihin siinä kirjotetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Klikkaat sen kaverin nimen, joka on paikalla (vihreällä pallukalla merkattuna) ja alat kirjoittelemaan.![]()
Sit tyhmä kysymys, mihin siinä kirjotetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:mitä se tarkottaa jos ne pallukat on sellasia puoliharmaita
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja ..:mitä se tarkottaa jos ne pallukat on sellasia puoliharmaita
Minäkin tahdon vastauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja ..:mitä se tarkottaa jos ne pallukat on sellasia puoliharmaita
jos en ihan väärässä oo ni mun mielestä se on niin että kyseinen henkilö on kirjautuneena mutta laittanut että on poissa,niinkuin mesessäkin
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja ..:mitä se tarkottaa jos ne pallukat on sellasia puoliharmaita
jos en ihan väärässä oo ni mun mielestä se on niin että kyseinen henkilö on kirjautuneena mutta laittanut että on poissa,niinkuin mesessäkin
Ööh,miten se merkataan että on poissa mutta kirjautuneena? Terv.Tumpelo
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Alkuperäinen kirjoittaja ..:mitä se tarkottaa jos ne pallukat on sellasia puoliharmaita
Ööh,miten se merkataan että on poissa mutta kirjautuneena? Terv.Tumpelo
Alkuperäinen kirjoittaja Viestihistoria:No kuulkaas, entäs kun kaveri ei ole kirjautuneena, mutta tarvitsisin yhden tiedon edellisestä keskustelusta? saako viestihistoriaa edes auki, jos toinen osapuoli ei ole paikalla silloin? :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entä miksi jotku ei näy siellä vaikka on paikalla??
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entä miksi jotku ei näy siellä vaikka on paikalla??
Olikohan asetuksista saa niin ettei ole ikinä paikalla. Mulla on muutama kaveri niin ettei ole ikinä läsnä, eivät halua näkyä..![]()