Olipa taas viikonloppu!! Kyllä mä tarviin sen oman miehen...(pitkä sepustus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en tiiä, ihan ekaks en lähtis tuntemattomien matkaan jonkun baari-illan päätteeksi. sen verran saisit kehittää omanarvon tuntoa että meet kotia yöksi ja jos seuraavana päivänä ukko vielä kiinnostaa niin sitten sovit tapaamisen. ei miehetkään arvosta tuommosta joka ottaa kumman ukon vaan sattuu saamaan. tai semmonen käsitys mulle jäi et sulle ois kumpi vaan kelvannu?

Kiinnostaako sua se toinen ihan aikuisten oikeasti? Mikset vastailisi viestiin ja katso mihin johtaa.... Olette kai kumpikin vapaita joten mihinkään ei "velvoita" se eka tapaaminen jossa olit kiinnostunut kaveristaan... :)

No en mä tiedä...se ikäero vaivaa.Ja ymmärtääkseni sekin oli vapaa.Ja kun se kenestä eka kiinnostuin ei sit oikeen napannut loppupeleissä,sen luonne oli kans vähän sellanen et ei jotenkin ollut mukava.
Enkä mä tiedä et haluanko mitään vakavaa mutta mietin vaan et kun se nuorempi lähetti mulle sen viestin ja kysy et oonko kunnossa niin jotenkin se lämmitti.Se nyt tietysti luuli et kun jäin sinne huutomekkalaan et jos mulle sattu jotain...Miks joku lähettäis viestin ja kysyis ootko kunnossa jos ei oikeesti olis huolissaan tms.

no en tiiä, ihan ekaks en lähtis tuntemattomien matkaan jonkun baari-illan päätteeksi. sen verran saisit kehittää omanarvon tuntoa että meet kotia yöksi ja jos seuraavana päivänä ukko vielä kiinnostaa niin sitten sovit tapaamisen. ei miehetkään arvosta tuommosta joka ottaa kumman ukon vaan sattuu saamaan. tai semmonen käsitys mulle jäi et sulle ois kumpi vaan kelvannu?

No toi jonka luokse jäin ni tuskin sitäkään mikään muu kiinnosti ku seksi.Voihan olla et toistakin kiinnosti vaan se mutta sitähän en tiedä.Ja kyllä tää nuoremman luonnekin oli jotenkin ihan erilainen,paljon herttasempi ja sellanen ujon olonen.Mua oikeesti harmittaa et en lähtenyt sieltä toisen luota pois!

Siks mä inhoonkin tätä sinkkuilua kun tulee vaan tälläsiä kamalia kolmiodraamoja ym.

En jaksanut lukea. Kielioppi kunniaan! Helpottaisi huomattavasti luettavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä!;25558973:
Ei tällästä sinkkuilua kukaan jaksa.

Olin la baarissa,siellä sitten jossaib vaiheessa katseeni löysi miehen jonka kanssa siinä toisiamme silmäiltiin kunnes päädyin sen viereen istumaan ja jutustelemaan.Siinä oli sitten sen kaveri kans.En nyt jaksa pitemman kaavan mukaan kertoa mutta jossain vaiheessa se mies sit häipy siitä,tiedän mihin meni mutta sillä välin juttelin sen kaverin kanssa,aika kauankin.Se kaveri pyys mun numeroa,annoin sen(älkää kysykö miksi)ja itten se mies tuli takasin ja rupes meuhkaamaan kaverilleen jotain siitä et kun yritti mua tai jotain,en tiedä mut jostain se sille kaverille suuttu ja läks menee.No mentiin sen perässä sen luo ja sitte mulle ja sille miehelle tuli sanaharkkaa,tää sen kaveri sano mulle et lähetään mut mä olin siellä niin kiukun keskellä etten lähtenyt ja sit sen huudon keskellä se mies otti musta kii ja suuteli,sitten huomattiin et se kaveri on lähtenyt.No,mä olin siellä sit sen miehen kans johon ensin iskin silmäni ja jäin sinne yöksi,ei harrastettu seksiä.Muuten kyllä sitten hoiteli mua ja mä sitä. Jotenkin se kuitenkin vittuili kokoajan ja aamulla kun olin ihan kuoleman kielissä ni sano et paha saa palkkansa.Vaikka illalla kuitenki sano sit et ei se mulle suuttunu vaan kaverille kun tekee aina noin.En tiedä mitä tarkotti.No se kaveri sit soitti sillo yöllä mulle,en vastannu.Eilen siltä tuli viesti et oonko mä kunnossa ja anteeks et ilta meni silleen ja tää oli siis siltä toiselta tyypiltä(se joka lähti).Se mies jonka kans jäin niin dissas sitä kaveria mulle en tiedä kyllä miksi.
Miksiköhän se kaveri nyt lähetti mulle viestin? baaris sano et ikäero ei haittaa mut mua vähän häiritsee kun se oli 25 ja mä olen 31.Ja kyllä mä eka olin siitä sen kaverista kiinnostunut mut se oli loppujen lopuks aika kamala tyyppi,niin luonteeltaan kuin kodin siisteydeltäkin tai oikeestaan siivottomuuden.
Voisihan sitä hetken olla sit se puumanainen;) mutta en tiedä...enkä nyt kehtais lähetellä sille viestiä.
Kyllä olis niin mukava kun olis se oma kulta ettei tarvis tollasia draamoja kokea!

No, lähetät sille nuoremmalle nyt tekstiviestin takaisin, että olet kunnossa ja hieman harmittaa, että et lähtenyt sen mukaan. Näin käsitin, että tahtoisit toimia :) ?

No, lähetät sille nuoremmalle nyt tekstiviestin takaisin, että olet kunnossa ja hieman harmittaa, että et lähtenyt sen mukaan. Näin käsitin, että tahtoisit toimia :) ?

No mä lähetin jo viestin sille et olen kunnossa ja et ei sen tarvi pahoitella illan kulkua(kun sitä pahoitteli). ja kun tää jonka luokse jäin sano viel et jos te soittelette ****** kanssa ni älä kerro et olet ollut täällä.En tiedä miksei sitäkään sais sanoa,no en mä kyl olis kertonutkaan.

Paljon vanhempi? Siis sähän olet vain 6 vuotta vanhempi kuin se nuorempi mies. Ei tuo ole ikäero eikä mikään.

Itse olen 33 ja voisin aivan hyvin seurustella 6 vuotta nuoremman kanssa, jopa sen 25-vuotiaan kanssa. :D Nuorin seksikumppani on ollut 8 vuotta nuorempi.

Ottamatta kantaa muuhun, mun mies on mua 5 vuotta nuorempi. Oli 21-vuotias kun esikoisemme syntyi. En ole kyllä huomannut, että ikäerosta olisi ollut mitään haittaa (paitsi että mä täytän nyt keväällä jo 40, mies vaivaiset 35, prkl :D ).

älä välitä noitten nyrpeitten kalkkisten narinasta,kivaa pientä säpinää voi olla vaikka olis minkä ikänen =) ja tosiaan ikäero ei ole mittään,nyt oot yhteksissä tähän toiseen,mistä tietää vaikka se olis se tuleva mies =)

Mä olen koko tän päivän miettinyt tota tyyppiä,siis sitä 25 vuotiasta...sen ihanaa ujoa hymyä! En mä tiedä enää itekään mistään mitään!! Miettinyt päässäni et laitanko viestin ja jos niin minkälaisen,mitä mä siitä haluan,haluisikohan se tavata ja jos haluis ni miksei ole kysynyt ,mikä tarkotus sillä viestillä oli jonka laitto ym. Ehkä on vaan parempi unohtaa...vaikka lupasin itelleni et tästä lähtien otan härkää sarvista vaikka asiat ei sit meniskään niinkuin olisin halunnut mutta enpä mä uskalla tarttua.

Entäs seuraavalla baarireissulla, jos joku ihan muu mies tulee juttelemaan ja suutelemaan ja pyytää mukaansa -menetkö?

No mä jo päätin että mun baarireissut oli tältä erää tässä!Enkä mä suudellut ketään siellä baarissa,istuin ja juttelin.
Kyllä mä tiedän että oli tosi sekoilua ja tyhmää muutenkin eikä se ole mikään puolustus et olin juonut normia enemmän ja olen irrotellut eron jälkeen,elänyt vähän niinkuin menettettyä nuoruutta siksipä otankin nyt välimatkaa noihin baareihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25566794:
No hei, mitä luulet että se nuorempi aattelee, kun tietää että oot tehnyt kaikenlaista sen kaverin kanssa?? Ei ehkä kannata salatakkaan, kun tulee ihan varmasti joskus ilmi.

No ei sen pitäs ainakaan tietää mutta saattaa tietää,se tyyppi jonka kans olin ni sano mulle et jos te soittelette ni älä kerro et olit täällä...mut toisaalta onhan ne kavereita et voihan se olla et ovat puhuneet asiasta vaikka niillä oli kyl ihan hirvee sanasota sillon illalla.

Mut ehkä sit unohdan koko tapauksen ja potkin itteeni perseeseen ja manaan itekseni miten tyhmä ihminen voi olla(eli minä)!!

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä!;25559414:
Aikuinen työtön(ei mulle merkitystä tällä) mies jonka kämppä on aivan paskanen,hirvee tupakan käry seinissä,petivaatteissa ym kun polttaa sisällä.Vessan lattia(ammeen alapuoli) oli niin törkynen et ei varmaan ole siivonnut ihan lähiaikoina,aamulla huomasin miten paskaset lakanat oli,karmeeta et olen nukkunut sellasissa!

Olet ilmiselvästi sotkeentunut mun miehen veljen lakanoihin. Sillä oli kuulemma joku vosu ollut yötäkin viikonloppuna. Siis apua, kunhan se lukee tän ketjun :D

[QUOTE="vieras";25567177]Olet ilmiselvästi sotkeentunut mun miehen veljen lakanoihin. Sillä oli kuulemma joku vosu ollut yötäkin viikonloppuna. Siis apua, kunhan se lukee tän ketjun :D[/QUOTE]

No sano terkkuja et vois vaikka siivota joskus ja tupakointi sisällä on ällöä.

Ja mikä musta tekee vosun? enhän mä ees harrastanu seksiä sen tyypin kanssa silleen perinteisesti,okei olihan meillä käsihommia ym mutta se nyt ei tee kenestäkään vosua.

Yhteistyössä