K
kaikkea sitä!
Vieras
[QUOTE="huh";25559418]Eihän vaan sattumoisin tapahtunut Ruukissa
?[/QUOTE]
Ei sattunut.Mitäs siel sitten on ?
Ei sattunut.Mitäs siel sitten on ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiinnostaako sua se toinen ihan aikuisten oikeasti? Mikset vastailisi viestiin ja katso mihin johtaa.... Olette kai kumpikin vapaita joten mihinkään ei "velvoita" se eka tapaaminen jossa olit kiinnostunut kaveristaan...![]()
no en tiiä, ihan ekaks en lähtis tuntemattomien matkaan jonkun baari-illan päätteeksi. sen verran saisit kehittää omanarvon tuntoa että meet kotia yöksi ja jos seuraavana päivänä ukko vielä kiinnostaa niin sitten sovit tapaamisen. ei miehetkään arvosta tuommosta joka ottaa kumman ukon vaan sattuu saamaan. tai semmonen käsitys mulle jäi et sulle ois kumpi vaan kelvannu?
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä!;25558973:Ei tällästä sinkkuilua kukaan jaksa.
Olin la baarissa,siellä sitten jossaib vaiheessa katseeni löysi miehen jonka kanssa siinä toisiamme silmäiltiin kunnes päädyin sen viereen istumaan ja jutustelemaan.Siinä oli sitten sen kaveri kans.En nyt jaksa pitemman kaavan mukaan kertoa mutta jossain vaiheessa se mies sit häipy siitä,tiedän mihin meni mutta sillä välin juttelin sen kaverin kanssa,aika kauankin.Se kaveri pyys mun numeroa,annoin sen(älkää kysykö miksi)ja itten se mies tuli takasin ja rupes meuhkaamaan kaverilleen jotain siitä et kun yritti mua tai jotain,en tiedä mut jostain se sille kaverille suuttu ja läks menee.No mentiin sen perässä sen luo ja sitte mulle ja sille miehelle tuli sanaharkkaa,tää sen kaveri sano mulle et lähetään mut mä olin siellä niin kiukun keskellä etten lähtenyt ja sit sen huudon keskellä se mies otti musta kii ja suuteli,sitten huomattiin et se kaveri on lähtenyt.No,mä olin siellä sit sen miehen kans johon ensin iskin silmäni ja jäin sinne yöksi,ei harrastettu seksiä.Muuten kyllä sitten hoiteli mua ja mä sitä. Jotenkin se kuitenkin vittuili kokoajan ja aamulla kun olin ihan kuoleman kielissä ni sano et paha saa palkkansa.Vaikka illalla kuitenki sano sit et ei se mulle suuttunu vaan kaverille kun tekee aina noin.En tiedä mitä tarkotti.No se kaveri sit soitti sillo yöllä mulle,en vastannu.Eilen siltä tuli viesti et oonko mä kunnossa ja anteeks et ilta meni silleen ja tää oli siis siltä toiselta tyypiltä(se joka lähti).Se mies jonka kans jäin niin dissas sitä kaveria mulle en tiedä kyllä miksi.
Miksiköhän se kaveri nyt lähetti mulle viestin? baaris sano et ikäero ei haittaa mut mua vähän häiritsee kun se oli 25 ja mä olen 31.Ja kyllä mä eka olin siitä sen kaverista kiinnostunut mut se oli loppujen lopuks aika kamala tyyppi,niin luonteeltaan kuin kodin siisteydeltäkin tai oikeestaan siivottomuuden.
Voisihan sitä hetken olla sit se puumanainenmutta en tiedä...enkä nyt kehtais lähetellä sille viestiä.
Kyllä olis niin mukava kun olis se oma kulta ettei tarvis tollasia draamoja kokea!
En jaksanut lukea. Kielioppi kunniaan! Helpottaisi huomattavasti luettavuutta.
No, lähetät sille nuoremmalle nyt tekstiviestin takaisin, että olet kunnossa ja hieman harmittaa, että et lähtenyt sen mukaan. Näin käsitin, että tahtoisit toimia?
Entäs seuraavalla baarireissulla, jos joku ihan muu mies tulee juttelemaan ja suutelemaan ja pyytää mukaansa -menetkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25566794:No hei, mitä luulet että se nuorempi aattelee, kun tietää että oot tehnyt kaikenlaista sen kaverin kanssa?? Ei ehkä kannata salatakkaan, kun tulee ihan varmasti joskus ilmi.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä!;25559414:Aikuinen työtön(ei mulle merkitystä tällä) mies jonka kämppä on aivan paskanen,hirvee tupakan käry seinissä,petivaatteissa ym kun polttaa sisällä.Vessan lattia(ammeen alapuoli) oli niin törkynen et ei varmaan ole siivonnut ihan lähiaikoina,aamulla huomasin miten paskaset lakanat oli,karmeeta et olen nukkunut sellasissa!