miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äibbä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äibbä

Vieras
tytöllä on keuhkokuumeen takia antipiootti menos. millään ei haluaisi sitä ottaa. aamulla likka heräs aikasin ja mies nous sen kaan. ite heräsin tuntia myöhemmin. mies sano, et se ol tunnin yrittäny antaa lääkettä likalle. typy itki sängyssä ja mies sano sille, et etkö parempaan pysty? huuda kovempaa. sit se heitti sen ruiskun mulle ja sano, et jatka sie. tuli paha mieli.

Minkähänlaista riemua on ollut, kun mulle on pienenä annettu lääkettä...siinä on tarvittu kaks ihmistä :whistle: Erään kerran isän sitten piti lähteä reissuhommiin ja äitin olisi yksin pitänyt saada lääke mulle, mutta eipä onnistunut. Mulla ei lopuksi enää tahtonut henki kulkea ja piti kiireesti lähteä lääkäriin, lääkäri sitten anto mulle jonkun piikin. Mä vain sitten ihmettelin äitille, että miks mulla on yövaatteet päällä :xmas:

:wave: minä myös tunnustan, että nykyisin minulta palaa väsyneenä helposti käämit. :ashamed: siis nimen omaan nykyisin. viimeiset pari kk on ollu aika kamalat, kun mulla on ehkäisyrengas ja vissiin siitä johtuen olen aina vähän väsynyt ja jos vauva siten vielä yöllä hyppyyttää minua, niin sitten en kyllä ole aamulla mikään Äiti Aurinkoinen... :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä