I
ikävä ystäväkö?
Vieras
Mulla on yks kaveri joka ilmoitti heti, kun kerroin olevani raskaana, että hän haluaa sitten sille lapselle kummiksi. Mä vaan jotenkin ohitin sen et aijaa. No sit lapen synnyttyä alkoi painostaa, että mites se kummijuttu, tuleeks musta kummi? Mä kerroin, että ei olla vielä miehen kanssa ehditty puhua asiasta. Kyseli sitä siis useamman kerran. Mä koin ton hieman ahdistavana painostuksena. Päätettiin sit ettei oteta sitä kummiksi. Kerroin kaverille sit vaan yks päivä, että valittiin ne ja ne kummeiksi. Tuumasi siihen, että
no sit mä haluun teidän seuraavalle lapselle kummiksi!
Sit yhden kerran kuulin, kun puhu toiselle henkilölle meistä, että toivottavasti ne tekee pian toisen lapsen, et mä pääsen sit sen kummiksi ja että meinasin pistää kyllä viimeks välit poikki kun mua ei valittu kummiksi.
Mä en oikeen tiedä miten mä ottaisin asian kaverin kans puheeksi, että en loukkais sitä, koska mä en halua sitä mun lasteni kummiksi. Varsinkaan ton painostuksen takia. Eiks yleensä vanhemmat itse päätä ketä kummeiks tulee?
no sit mä haluun teidän seuraavalle lapselle kummiksi!
Sit yhden kerran kuulin, kun puhu toiselle henkilölle meistä, että toivottavasti ne tekee pian toisen lapsen, et mä pääsen sit sen kummiksi ja että meinasin pistää kyllä viimeks välit poikki kun mua ei valittu kummiksi.
Mä en oikeen tiedä miten mä ottaisin asian kaverin kans puheeksi, että en loukkais sitä, koska mä en halua sitä mun lasteni kummiksi. Varsinkaan ton painostuksen takia. Eiks yleensä vanhemmat itse päätä ketä kummeiks tulee?