Facebookin kaveriehdotukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Siis ymmärrän,et noi ehdotukset kavereiksi facebookissa tulee sitä kautta et on yhteisiä kavereita, mut nyt facebook on alkanu mulle ehdottelee myös vanhoja tuttuja jotka ei ole kenenkään mun nykyisen facebook-kaverin kaa tuttuja. Ja siis ihan osuneita ehdotuksia ihmisistä jotka muuten olisi jo unohtanut!?! Lukeeko se ajatuksia vai miten tää on mahdollista

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Joku toinen voi ehdottaa sulle siellä kaveria.

mut kun ei kukaan tunne noita kahta. Voiko ne tulla jostain sähköpostiyhteystietoluetteloista tms??? mut ku toinen noista ei oo ollu siellä aikoihin ja eikai facebook pääse mun spostiin silleen et tietäis ketä mä tunnen. Todella mystistä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Joku toinen voi ehdottaa sulle siellä kaveria.

mut kun ei kukaan tunne noita kahta. Voiko ne tulla jostain sähköpostiyhteystietoluetteloista tms??? mut ku toinen noista ei oo ollu siellä aikoihin ja eikai facebook pääse mun spostiin silleen et tietäis ketä mä tunnen. Todella mystistä

Facebook osaa kopsata yhteystietoluettelot yleisimmistä meileistä, esim. hotmail.

Vissiin jos sä vaikka haet jotain sun vanhaa kaveria, mutta et kuitenkaan laita sille kaveripyyntöä, facebook saattaa ehdottaa sinua hänelle kaveriksi. Jos siis tarkotit niitä sivuun tulevia ehdotuksia, ei kenenkään ehdottamia.

Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Vissiin jos sä vaikka haet jotain sun vanhaa kaveria, mutta et kuitenkaan laita sille kaveripyyntöä, facebook saattaa ehdottaa sinua hänelle kaveriksi. Jos siis tarkotit niitä sivuun tulevia ehdotuksia, ei kenenkään ehdottamia.

Tarkoitin juuri niitä sivuun tulevia ehdotuksia. mut en ole noita hakenut, koska en ole muistanut heitä/heidän nimiä

samaa ihmettelen minäkin..kyseessä liiketuttava jonka kanssa lähetetty gmailin sähköpostia firman nimellä, samoin toinen ilmestyi joka TAVATTU vain yrityskuvioissa..ihmettelen.SIt oli tullut jotai Abu Alia, TiiaTiiua ja Kebaa mun kaverilistalle jotka kai odottaa hyväksymistä mutta ei siis suoranainen kaveripyyntö...vähän hämmästyttääkummastuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jospa nämä on käyny kattomassa sun profiilia. tai etsineet sua nimellä.

:o Onko tuo mahdollista? Ihan ok, jos kavereitten kavereita ehdotellaan, mut mä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi niitten tietävän, joitten profiilikuvaa käyn vain katsomassa, että käyty on... (Jos haluan tietävän, niin ehdotan kavereiksi heti tai joskus. Jos en ehdota, niin siihenkin on syynsä.)

no mua ei sinällään haittaa,et niitä ehdotuksia tulee siihen..mut kun ne samat ehdotukset tulee vuorotellen..toinen on kyl mun kaverin kaveri ja toinen on ta daa..savanna :xmas: :D eikä oo mun kenenkään kaverin kavereissakaan :whistle: ai mistä mä tiedän :saint: kävin kattomassa savannan sivut,kun avoimet ovat B)

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

:o Onko tuo mahdollista? Ihan ok, jos kavereitten kavereita ehdotellaan, mut mä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi niitten tietävän, joitten profiilikuvaa käyn vain katsomassa, että käyty on... (Jos haluan tietävän, niin ehdotan kavereiksi heti tai joskus. Jos en ehdota, niin siihenkin on syynsä.)

ei ne saa tietää,et sä oot käyny kattomassa profiilia eikä sunkaan profiilista näy muuta,kun mitä olet itse asetuksista laittanut..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no mua ei sinällään haittaa,et niitä ehdotuksia tulee siihen..mut kun ne samat ehdotukset tulee vuorotellen..toinen on kyl mun kaverin kaveri ja toinen on ta daa..savanna :xmas: :D eikä oo mun kenenkään kaverin kavereissakaan :whistle: ai mistä mä tiedän :saint: kävin kattomassa savannan sivut,kun avoimet ovat B)

Oletko vaihtanut Savannan kanssa sähköpostia? Ainakin sellaisia, joitten kanssa on gmail:ssa vaihtanut sähköpostia, ehdotellaan...

ei ne saa tietää,et sä oot käyny kattomassa profiilia eikä sunkaan profiilista näy muuta,kun mitä olet itse asetuksista laittanut..

Oman profiilini osaan asettaa, mutta tosiaan en haluaisi kenenkään tietävän mitä profiileja olen katsonut...

Oletko vaihtanut Savannan kanssa sähköpostia? Ainakin sellaisia, joitten kanssa on gmail:ssa vaihtanut sähköpostia, ehdotellaan...

:o en tosiaan ole :laugh: :laugh:

Oman profiilini osaan asettaa, mutta tosiaan en haluaisi kenenkään tietävän mitä profiileja olen katsonut...

ei ne muut saa tietää,jos olet heidän profiileja katsellut..

:o en tosiaan ole :laugh: :laugh:

Ok. :o Maailmanloppua odotellessa. :whistle: :whistle: :whistle: :snotty:

Mä tässä just ihmettelen miksi face ehdottaa "ihmiseksi jonka saatan tuntea" ihmistä jota en tunne. Olen ollut tekemisissä pari kertaa puhelimitse ja kerran naamatusten. Onko tyyppi ehkä käynyt katsomassa profiiliani vai miksi? Ei tunnu just nyt kivalle ajatus... :/

Yhteistyössä