Facebook ja BADOO!!! Miten pääsee pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tartsa";25464515]Mulle kävi ihan samanlain kuin monelle muulle, en ole sallinut mittään, mut löysin kuitenkin itteni Badoosta.[/QUOTE]

sama juttu, olin kuulemma hakemassa seuraa!!!! voi prkl. poistin profiilini sieltä, toivottavasti poistettu!

facebook boikottiin, he sieltä luovuttavat tiedot, jos ei ole itse rekisteröitynyt. Kyllä sieltä kaikki muutkin tiedot luovutetaan mainostajille ym...kerran facebookissa aina pärstä netissä, ikuisesti aamen..vittu

Ei tarte edes klikkailla mitään, kun badoo tulee uudestaan ja uudestaan. Olen poistanut kaikki sovellukset ja siellä taas badoo komeili sivustoillani! Olen laittanut nyt mailia facebookin ylläpidolle ja badoolle. Kumpikaan ei vastaa. Seuraavaksi lähtee ilmoitus poliisille. Ihan järkkyä. Joten vaikka et mitään klikkailisikaan, niin silti se tulee. Eli ilmeisesti ainut vaihtoehto on mennä pois facebookista. Harmillista sinänsä, kun sieltä saa nopeimmin tiedot koulujutuistani. Se on virus ja ne näyttävät olevan aina askeleen edellä. Todella järkkyä, kun kaikki suojaukset ohitetaan ja sieltä otetaan kuvia. Itse poistin kuvat facebookista. On se jännä, että pystyvät ohittamaan kaiken suojauksen. Törkeää.

mä oon samoilla ohjeilla joskus kans poistanu oman vahingossa sielä olevan profiilin ja nyt sain ystäviltä kuulla että olen sielä edelleen!!! kun koitan kirjautua poistamaan tiliä, niin en olekkaan kuulemma olemassa sielä, mutta silti googlehaku löytää mut! mitenkäs tästä pääsee??

Badoon seuran haku ilmoitus tulee näkyviin myös, kun googlaa henkilön nimellä. Pistin kaverin nimen Googleen ja viidennessä osumassa kaveri haki seuraa, noloa.

Eiköhän ole aivan päivänselvää, että kun luodaan oma tili FB:iin niin jo tuolloin olet jakanut tietojasi ties kenelle. Nyt sitten ihmiset ihmettelevät, että miksiköhän minun tietoni leviävät kaikkialla vaikka "en ole mitään sallinut".

Eiköhän tietosuojastaan tietoinen netin käyttäjä ole perillä siitä mihin tietonsa lykkää ja mitä tulee sallimaan. Ihminen on tyhmemtynyt kun istutaan paikat hiessä katsomassa että kuka päivittää aikajanaansa ja klikataan katsoakseen että mitä se tekee/sanoo.

Yhteistyössä