Mä olen liikkunut todella paljon koko ikäni. Joka päivä useamman kerran ja melko monipuolisesti. Noin 3 vuotta sitten jätin kuntosaliharjoittelun pois 1,5 vuodeksi kokonaan ajan ja rahan puutteesta johtuen. Kävin kuitenkin juoksemassa, venyttelin, joogasin ja jumppasin, sekä uin päivittäin. Söin silloin todella puhdasta ravintoa ja vältin hiilareita, sekä liikaa rasvaa.
Mutta sitten heti ku aloin taas syödä vähän enemmän alkoi tulla selluliittiä. Painiskelin sen kans ainaski 5kk ennen kuin aloin sitten taas säännöllisen kuntosaliharj. Nyt kohta vuoden jälkeen lihaksia on, mutta selluliittiä edelleen! Olen huomannut että jos käyn uimassa tai hierojalla, sellutliitti katoaa yhtäkkiä! Mutta myös yhtäkkiä se tulee takaisinkin! Olen hoikka, lihaksikas, mutta selluliittia on reisissä pakaroissa, alaselässä, vatsassa ja jopa ojentajissa!!! En ymmärrä.
olen aika epätoivoinen jo tilanteen suhteen! Tunnustan kyllä että syön aika lailla ilta painoitteisesti.
jos se johtuu sitten siitä?
Hierojalla ns selluliitti hieronta on todella hyvä ratkaisu kerran viikossa!! KOkeilin viimekesänä 3 viikkoa ja pahin oli poissa!! Mutta nyt ei ole varaa moiseen