2 ongelmaa koneen kanssa ja en tajua mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo mikä tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollo mikä tollo

Vieras
Mulla ja miehellä on omat profiilit koneella ja jossain vaiheessa tapahtui niin, että jos miehellä oli oma profiili auki ja menin kirjautumaan ukon puolelta ulos ja kirjauduin omalle puolelle niin mun profiilista tuli jättiläinen eli tekstikoko oli valtava ja esim.fb ei mahtunu kokonaan sivulle. Asia oli normaali, jos vaan toinen oli kirjautunut sisään. Kävin kattelee jotain asetuksia niin siellä fonttikoko oli normaali. No nyt kävi sit niin, että avasin koneen niin se oli heti jo isolla koko paska ja en tiiä mistä asia korjataan normaaliksi. Nyt oon läppärillä ja pitäis laskuja maksaa, mut multa kai puuttuu joku java tästä ja en osaa asentaa sitä. Mielestäni kerran jo latasin ohjeiden mukaan ku siellä pankin sivuilla lukee, että asenna java tästä ja siitä klikkasin....vittu! Pakko olis päästä laskuja maksamaan. Help!

gg: läppärillä kyl toimi tuo pienennys, mut pöytäkoneella meni kyl pienemmäks mut todella sameaksi, etten nähny koko tekstiä. Menenkö siis ihan javan sivuille lataamaan? Oon huono englannissa et voi olla et menee perseelleen....Kiitti kuitenkin!

Yhteistyössä