Facebook ja BADOO!!! Miten pääsee pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei, elikkä oon lukenu tosta Badoosta vaikka kuinka paljon, ja nyt yhtäkkiä mulle tuli sieltä sähköposti (feississä käyttämääni osoitteeseen, kyllä) että joku on lähettäny mulle siellä viestin. No tietty uteliaisuuttani klikkasin sähköpostissa ollutta linkkiä, kun kerran luulin että nyt ne on varastaneet munkin profiilin sinne. No, eipä mitään. Pääsin Badoohon ja nepä alkaakin kyselemään multa kysymyksiä ja kehottavat LUOMAAN profiilin, jotta saisin luettua mulle lähetetyn viestin. Eli en siis löytäny sieltä omaa profiiliani (ainakaan toistaseks), mutta jostain ne kuitenki kisko mun sähköpostiosotteen. Katoin jo Facebookin puolelta, eikä mulla oo sovelluksissa Badoota, enkä oo viime aikoina klikkaillu mihinkään epämääräsiin sovelluksiin muutenkaan. Osaako ketään sano mitään?

[QUOTE="Jenna";22988836]Kaikista pahinta, kun on alaikäinen, eikä pääse poistamaan tai muokkaamaan profiilia.[/QUOTE]

Minun pikkusiskoni joutui myös tuonne, kun uteliaisuuttaan meni klikkaamaan facebook:issa Badoo linkkiä mikä oli hänen sivulleen tullut. ei meinattu saada pikkusiskoni niitä tunnuksia pois sieltä koska hän oli ala-ikäinen.. en tiedä sitten miten, mutta meidän isä sai poistettua ne tunnukset sieltä.. ONNEKSI!

itse en tiedä onko profiilini baboossa.
en ole mennyt sallimaan mitään baboolle, mutta kaverini ovat sallineet ja ovat valitelleet että on tuommoista tehnyt. huvikseni luin myös palvelun ehdot ja siellä on muutama sana tyyliin "seuran hakuun" joten palvelu ehdot pitää lukea tarkkaan, koska siellä sanotaan mihin tiedot menee.

http://www.iltalehti.fi/digi/2011021713197962_dg.shtml
Näin pääset eroon Badoosta
Iltalehti neuvoo askel askeleelta, miten onnistut poistamaan käyttäjäprofiilisi kohutusta treffipalvelusta.

Minäkin jouduin Badoohon Facebookin kautta. En saanut mitään salasanaa, millä olisin profiilini voinut poistaa. Yritin tilata salasanaa lukuisia kertoja, ja noin kahdeskymmenes yritys (!) tuotti tulosta. Nyt Badoo ilmoitti, että profiilini tullaan poistamaan kuukauden sisällä. Nyt vaan odotan ja toivon, että niin todella tapahtuu...

Sanat eivät riitä kertomaan, miten ärtynyt olen ko. "palveluun". Bongasin sieltä mm. tuttaviani, näkyvässä asemassa olevia ukkomiehiä, jotka "etsivät seuraa". Varmaan itse tietävät asiasta - ovat joutuneet Badoon verkkoon tietämättään samalla tavalla kuin lukemattomat muut suomalaiset. Toivottavasti itse pääsen nyt Badoosta lopullisesti eroon...

Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos naiset lähettelisi mulle meilejä ja ehdottelisi tapaamisia. Minä olen Badoossa mutta ei saatana kukaan ota yhteyttä. Vituttaa.

[QUOTE="vieras";22997625]Hei haloo!!!! Ei tarvi edes sallia ja silti tuo voi ottaa tiedot. Yhtäkään sovellusta en ole avannut, yhtään sähköpostia en ole saanut ja silti mun tiedot oli kaapattu sinne.[/QUOTE]

Kuka käskee sekoilemaan Facebookin ja Badoon kanssa. Minä olen molempien typerien systeemien totaalikieltäytyjä. Ei ole ollut mitään hinkua mennä sontaläjiä tonkimaan. Internet itsessään on jo liian suuri sontaläjä, josta haen vain ne asiat, joita tarvitsen ja jotka kiinnostavat. Kaikki muu jää sille kuuluvaan sonnan arvoon. Tosi on.

Okei, elikkä oon lukenu tosta Badoosta vaikka kuinka paljon, ja nyt yhtäkkiä mulle tuli sieltä sähköposti (feississä käyttämääni osoitteeseen, kyllä) että joku on lähettäny mulle siellä viestin. No tietty uteliaisuuttani klikkasin sähköpostissa ollutta linkkiä, kun kerran luulin että nyt ne on varastaneet munkin profiilin sinne. No, eipä mitään. Pääsin Badoohon ja nepä alkaakin kyselemään multa kysymyksiä ja kehottavat LUOMAAN profiilin, jotta saisin luettua mulle lähetetyn viestin. Eli en siis löytäny sieltä omaa profiiliani (ainakaan toistaseks), mutta jostain ne kuitenki kisko mun sähköpostiosotteen. Katoin jo Facebookin puolelta, eikä mulla oo sovelluksissa Badoota, enkä oo viime aikoina klikkaillu mihinkään epämääräsiin sovelluksiin muutenkaan. Osaako ketään sano mitään?

Kun on kerran Facebookiin kirjautunut, niin ei sieltä täysin koskaan pääse pois, vaikka ei omia profiili-tietoja enää löytyisikään. Facebook varaa itselleen laittoman oikeuden käyttää kirjautuneiden käyttäjien tietoja hyväkseen omiin tarkoitusperiinsä. Kannattaa miettiä kaksi kertaa, kannattaako tunkea itseään sinne, koskan siellä on muut kaverit (perusteeton motiivi). Se on typerää ideologiaa. Minua ei moinen sonta ole koskaan kiinnostunut, eikä koskaan tule kiinnostamaankaan. Pidän pään kylmänä, enkä anna minkään massa-ideologia-typeryyden viedä minua mennessään, koska käytän aivojani omaehtoisella tavalla. Soronnoo ja hauskaa eloa Facebookin kanssa ja kustannuksella. Kyllä se omistaan huolen pitää, kun kaverinnekin uskovat siihen, mikset siis sinäkin. Aivopesu-propagandalla teidät on manipuloitu Facebookin käyttäjäksi. Teidän aivopesette kaverinne, kun he edelleen masinoivat sitä muille kavereilleen (kuten laiton ketjukirje) ja niin hölmöys maailmassa lisääntyy, kun kaikki tunkevat itsensä Facebookiin. Kannattaa ensin ajatella ja sitten vasta miettiä menenkö Facebookin vai en, eikä suinkaan päinvastoin, kuten on käynyt ja tulee edelleenkin käymään. Ja kannattaa myös miettiä sitä että miksi joku antaa käyttöönsä "sosiaalisen median" ihan tuosta vaan, suit sait sukkelaan ILMAISEKSI, ellei siihen liity jotakin taka-ajatuksia. Vain hullu niin toimii, että tarjoaa palvelujaan ilmaiseksi. Voitte olla varmoja että kaikki Facebookin käyttäjät ovat Facebookin omistajille oivallinen rahasampo monessakin merkityksessä. Teidän henkilötietoja saatetaan myydä aivan mihin tahansa markkinointitarkoituksessa. En jaksa bamlata tästä tämän enempää, kaivakaa itse lisää informaatiota netistä em. asian tiimoilta ja miettikää ja kysykää itseltänne kaksi kertaa, miksi liityin Facebookin käyttäjäksi. Seuraavissa linkeissä on tietoja ja uutisia Facebookista:
Facebook – Wikipedia
Facebook kohottaa itsetuntoa mutta voi addiktoida pahemmin kuin seksi - HS.fi - Kotimaa
Asiasana: Facebook — Uusi Suomi
Poliisi kiittää Facebook-ääliöitä - Uutiset - MikroPC

"Kas näin tulee huolehdittua että asiat menee päin ******"

[QUOTE="vieras";23003135]Et ole koskaan käyttänyt mutta silti (kuvittelet) tiedät tarkasti miten ihmiset siellä toimivat? :D[/QUOTE]

Sanoohan sen jo järkikin, etä tyhmiä menee pilvin pimein johonkin typerään vedätykseen, josta eivät edes tiedä mihin ovat profiilinsa työntäneet. Tiedän esimerkiksi Facebookin perustajan hämärästä taustasta yhtä ja toista. Jo se saa minut pysymään poissa Facebookista. Luueltko sinä ettei sinun henkilötietojasi käytettä johonkin sellaiseen, mihin et ole antanut lupaa. Et sinä siitä välitä, koska Facebookissa on miljoonittain muita valopäitä saman kusetuksen alaisuudessa. Kun väitit, että minä kuvittelen, miten ihmiset siellä toimivat, niin minun pari kaveria ottivat sieltä pitkät saatuaan tietää, minkälainen jätteiden kaatyopaikka Facebook on. Lue sinä malliksi ja ensi alkuun tästä muutama linkki, niin saat jonkinlaisen käsityksen, minkälaisen systeemin kanssa olet tekemisissä:
http://varjosanomat.com/?p=326
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article366041.ece
http://www.stara.fi/2011/01/26/mark-zuckerbergin-facebook-tili-hakkeroitiin/
http://www.uusisuomi.fi/raha/108111-“nyt-se-alkoi-facebookin-kuolema”
http://www.norman.com/security_center/security_center_archive/2010/79889/fi
http://www.taloussanomat.fi/media/2010/05/13/seitseman-syyta-ottaa-hatkat-facebookista/20106890/135

Lisää negatiivista asennetta Facebookia kohtaa löytyy pilvin pimein. Minä en kuvittele mitään, vaan perustan kaiken tietoni olemassa olevaan faktaan ja eri lausuntoihin, jotka ovat Facebookia käyttäneet tai edelleen käyttävät. Itsekkäät egotrippailijat eivät näe muuta kuin itsensä. Heille on turha puhua mitään. He kun ovat niin täynnä itseänsä.

[QUOTE="vieras";23003135]Et ole koskaan käyttänyt mutta silti (kuvittelet) tiedät tarkasti miten ihmiset siellä toimivat? :D[/QUOTE]

Sanoohan sen jo järkikin, etä tyhmiä menee pilvin pimein johonkin typerään vedätykseen, josta eivät edes tiedä mihin ovat profiilinsa työntäneet. Tiedän esimerkiksi Facebookin perustajan hämärästä taustasta yhtä ja toista. Jo se saa minut pysymään poissa Facebookista. Luueltko sinä ettei sinun henkilötietojasi käytettä johonkin sellaiseen, mihin et ole antanut lupaa. Et sinä siitä välitä, koska Facebookissa on miljoonittain muita valopäitä saman kusetuksen alaisuudessa. Kun väitit, että minä kuvittelen, miten ihmiset siellä toimivat, niin minun pari kaveria ottivat sieltä pitkät saatuaan tietää, minkälainen jätteiden kaatyopaikka Facebook on. Lue sinä malliksi ja ensi alkuun tästä muutama linkki, niin saat jonkinlaisen käsityksen, minkälaisen systeemin kanssa olet tekemisissä:
Facebook omistaa sinut! | Varjosanomat
Facebook-tilin voi kaapata, kun omistaja on toisella sivulla - Tietoviikko
Facebookin perustajan Facebook-tili hakkeroitiin – katso kuva - Viihdelehti Stara
Facebookin viestintä- ja työkäytön hyvät ja huonot puolet | Norman — Proactive IT security
Miksi Facebook-tili kannattaa sulkea | Taloussanomat

Lisää negatiivista asennetta Facebookia kohtaa löytyy pilvin pimein. Minä en kuvittele mitään, vaan perustan kaiken tietoni olemassa olevaan faktaan ja eri lausuntoihin, jotka ovat Facebookia käyttäneet tai edelleen käyttävät. Itsekkäät egotrippailijat eivät näe muuta kuin itsensä. Heille on turha puhua mitään. He kun ovat niin täynnä itseänsä.

Ensiksi käyttäjätili ja siitä yksityisasetukset. Rullaa sivu alas ja alhaalla vasemmalla on sovellukset ja sivustot, klikkaa sitä. Siel pitäis olla Badoo. Paina Badoota ja sitte sieltä aika ylhäältä poista sovellus.
Liityin ite siihen vahingos, mutta keksin sitte tien pois!! =)

En ole avannut, hyvaksynyt yhtaan mitaan sovellusta mutta profiili loytyy sielta silti. Tarkastimme toisilla tunnuksilla. Sikamaista. Maa nakyi olevan portugali ja haussa nainen... törkeää! Fiksua nimitella muita tyhmiksi, loydytte tod.nak. sielta itsekin.

tuollainenkin on
Yhteisöpalvelu Facebookissa kiertää sitkeästi sovellus, joka kerää ihmisten tietoja seuranhakusivustolle.

Sovellus käyttää jonkun ystäväsi nimeä ja kysyy, haluatko tietää, mitä tämä ystäväsi on sanonut sinusta. Jos vastaat kysymykseen kyllä ja erehdyt painamaan seuraavassa ikkunassa vielä hyväksymisnappia, tietosi menevät Badoo-sivustolle.

vittu mäki jouduin jonnekki saatanan badoohon toivotaan että tollanen paska poistetaa mahollisimman nopeesti en ees halunnu sinne vaan joku kaveri oli julkassu jotai ja laitoin että haluun nähä vastauksen ja jouduin jonnekki helvetin badoohon

En ole koskaan käynyt badoossa enkä hyväksynyt sitä fb:ssäkään, jossa olen käynyt n 10 kertaa eläessäni. Minulle tulee välillä ilmoitus, että olisi tarjolla n 50 sopivaa miestä. En tiedä löytyykö minusta mitään badoosta, mutta kuvaa ei ainakaan pitäisi löytyä, koska en ole yhtään kuvaa ladannut fb:kaan. Toivon, että minua ei badoosta löydy, mutten myöskään lähde sitä etsimäänkään.

[QUOTE="tuntematon";22911704]Sama täällä. Lähetin poliisin sivujen kautta nettivinkin rikoksesta.[/QUOTE]

minäkin laitoin poliisille ( poliisi.fi ) palautetta Badoosta. Harkitsen myös rikosilmoituksen tekoa.

En ole liittynyt koskaan facebook:iin ja silti minun sähköpostiini tuli ilmoitus, että minulle on sieltä tullut viestiä, en avannut tuota badoon viestiä ollenkaan. Hieman karmaisee, että onko minulla jostain syystä siellä jotain ja kuinka sähköpostiini tuli moinen ilmoitus paikasta, josta minulla ei ole mitään tietoa ennen tuon sanan googlettamista.

Apinat hei. Ettekö oo kuullu, että Facebook on täynnä paskaa?? Kannattaa estää kaikki pelit ja sovellukset siellä...... En ole Badoossa eikä kiinnosta koska kaikki tollanen on PASKAA!

Mä tein saman virheen,siellä oli melkein "nakuakkoja" sitten kirjoittelin joillekin.Sitten tuli teksti annalahja
joku sydämenkuva olis maksanut jotain 60kr.Ei kiitos,siellä oli narripeliä koko ajan ,maksa tai homma 25 kaveria,että pääset käyttää supervoimat,onko hän lukenut sinun viestesit. Minä tykkään,että tämä on rikollista,mä en saa kuviani pois omasta tietokoneesta,mun vaimo nostaa helvetin metelin,mä olen päivät kotona,mä tunnen että mä oon yksin ja haluan jotakin kontaktia päivän ratoks. T:E.B

[QUOTE="Jenna";22988836]Kaikista pahinta, kun on alaikäinen, eikä pääse poistamaan tai muokkaamaan profiilia.[/QUOTE]

Sinun täytyy kirjautua tähän sivuun,sitten otat Profiilin pois,sen jälkeen lukitset kaikki jotka on sinun sivulla,ok. Sen jälkeen otat kuvasi pois,siihen tulee,,kun painat-miinusmerkin tulee poista. Sen jälkeen menet etu sivulle ja etsit badoosivu pois.Janiin on kaikki pois. Jos tulee murheita Sulla on osoite.

Onnea sulle Toivoo Antero

miten saat tietosi pois cooglesta kun panee oman nimen niin hups sieltä löytyy perkele kaikki kuvat ja tiedot minusta ja muka etsin miestä ja niin miten saat ne sieltä pois helppohan se on poistaa naamakirjan sivulta mutta et muuten saa itsees pois vittu että ottaa päähän tämmöset systeemit

Kyllä niistä pääsee eroon,kyllä sä pääset poitästä "paska firmasta" . Ne ei ole minun kirjoittamia tekstejä lainkaan,joten pistäkää kalloonne,että on myös rikollista kirjoittaa toisten nimellä. RAUKAT

Ei se ole mikään ongelma poistaa"ei toivottuja sivuja",jos yhtään ymmärtää tietokoneesta. Et sä pääse irti kijoittamalla toisten nimellä ja ruikuttaa ,"kun mulle kävi näin". Raukka sä olet,panet sä aina virheet toisten syyksi ,"en minä" mutta toi. Opiskele ketku,älä syytä muita ,kuin ITSEÄSI. Hyvästi

Yhteistyössä