Facebook ja BADOO!!! Miten pääsee pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Nyt menee hermot. Klikkasin kerran itseni sinne ja nyt mun naama hakee helvetti jotain seuraa itselleen. eikä sieltä pääse pois, vaikka painan että poista profiili niin ei vaan hyväksy.

Eli yks mun kaveri oli vastannut kysymykseen musta jotain ja mun seinällä oli, että haluanko nähdä vastauksen. Klikkasin itseni sinne ja nyt tosiaan kaikki on Badoon omaisuuta, mun kuvat on siellä ja kaikki.

Kyllä on niin paska koko Badoo, että hermo lähtee, oikeesti. Mihin tosta voi ilmoittaa että tollaset lähtee vittuun naamakirjasta.

Mulle kävi samoin kuin sinulle. Klikkasin Facebookiin tullutta viestiä, ja luulin että se on niitä sovelluksia, joita fb:ssä nyt yleensä on. Yhtäkkiä minulle oli alkanut tulla tapaamisehdotuksia sähköpostiin. Olin ehtinyt poistaa sähköpostista ne salasanat ja kaikki, jotka olivat tulleet, kun en todellakaan ole etsimässä mitään seuraa mistään. En siis pystynyt poistamaan profiiliani badoosta. Kirjauduin sinne uudestaan facebookin kautta ja kävin poistamassa kaikki kuvani, nimeni ja vaihdoin sinne kaikki tiedot. En tiedä vaikuttiko se mitään. Yritin myös tilata uutta salasanaa badoohon monta kertaa, mutta sieltä EI tule mitään vastausta....

Jouduin myös itse badoon sivuille, ihan kamalaa kun oma kuva pällistelee siellä!!!
Järjestelmä ei anna poistaa sivuja, onnistuin poistamaan kuvat, mutta jos lisään facebook-profiiliini
kuvan, se siirtyy automaattisesti badoon sivuille! Saan jatkuvasti treffipyyntöjä sähköpostiini, järki
lähteeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tilasin uuden salasanan, kun en edellistä tiennyt?!? ja poistin koko pask... en ollut kyseistä roskaa itselleni laittannut. mutta fb selatessa löysin ystäviäni jotka käyttävät badoota....varmaan heidän tiedoista saannut mun tietoni. PRKL!

Ite poistin ainakin yksityisyysasetuksistani jokaisen sovelluksen mitä käytin, ensimmäisenä badoon elikkä sillon ne sovellukset ei voi käyttää profiilitietoja eikä mitään enää. Jos on ollu joku treffi-ilmotus ei ne ainakaan enää pysty sun tietojas siellä käyttään.. auttaa toi nyt ainakin vähän...

Miulla kävi kans silleen että tuli joku juttu että olevinaan minuu koskeviin kysymyksiin on joku vastannu ja sitten tuo paska pölli miut sinne sivuilleen.
Mie ihan eka poistin sen badoon sovelluksista, sitten mie menin sinne miun s-postiin kattoo ne miun tunnukset sinne ja kirjauduin. Menin jonnekkii asetuksiin sieltä ja laitoin jotta poista tunnus, sitten se yritti ehdottaa että jospa vaan piilotat tunnuksen, mut laitoin siihenkii poista tunnus ja nyt kun mie menin kattoo sinne hakuun niin en enää ainakaan löytäny itteeni sieltä. Että kai se hävis. toivottavasti.

Ottaa kyllä päähän nämä tämmöset. PRKL

samassa veneessä ollaan.. :) ihan samat jorinat ensin FB:ssä, että kaverini muka vastaillut mua koskeviin kysymyksiin ja tyhmä klikkasin "salli", enkä päätynyt minnekään. Unohdin koko asian ja eilen huomasin sähköpostissani viestin Badoolta ja kappas, seuraahan se olen minäkin hakemassa. Salasanaa en ole saanut sähköpostiin ja "unohtunuttahan se paska sivusto ei lähetä. Poistin kuvani profiilista ja muutin "tietoni", tunkien kaikkiin mahdollisiin kohtiin mielipiteeni Badoosta! :) Hyvä, että asia on mennyt poliisin tietoon!!! Omalla kohdalla, aikuisena ihmisenä ei voi syyttää kuin omaa tyhmyyttään, mutta järkytyksekseni huomasin omaa profiiliani ihmetellessä, että sivustolta löytyi nuoren pojan kuva, arviolta 13-15 vuotias, ehkä, joka muka haki max. 40-vuotiasta naisseuraa!!!! :( Tuo on todella sairasta!!! Kuvan poika oli sen verran nuoren näköinen, että tuskin hän äitinsä ikäistä seuraa todellisuudessa etsii. Ja entäs jos nyt joku *itun idiootti luulee tuollaista deitti-ilmoitusta aidoksi ja lähettelee lapselle sairaita viestejä sähköpostiin?? Tästä syystä toivon, että Badoo suljetaan mitä pikimmin poliisin tai muun viranomaisen toimesta.

"sun sähköpostiiin pitäis tulla sieltä jotain meilejä, niitten kautta pitäis mennä omalle sivulle ja sieltä sitten laittaa että unohdit salasanan ja ne sit lähettää uuden salasanan sun sähköpostiin... ja sit sillä kirjaudut sisään ja poistat tunnukset sieltä" ite en siis ole tätä tarvinnu, mut kaveri poisti tälleen sen... toivottavasti on apua!!!!!!!

Tuo Badoo sovellushan kysyy ensimmäisenä lupaa saada käyttää ja jakaa kaikkia tietoja mitä se profiilista löytää. Ei voi olla kovin viisas jos menee klikkaamaan Salli tietämättä edes mille antaa luvan. Äly hoi !
Minä pyydän lupaa käydä teidän jääkaapilla ja ottaa auto lainaksi loppuvuodeksi sekä pankki ja luottokortit. Salli / älä salli.

Kannattaa olla kriittinen sen suhteen, minkä ohjelmien sallii tehdä sitä sun tätä FB:ssa. Se ei ole pätkän vertaa FB:n syy jos käyttäjät ovat yksinkertaisia eivätkä osaa ns. "netikettiä" ja ymmärrä edes yksinkertaisimpia reaalifaktoja nykyajan internetmaailmasta ja siellä tapahtuvista anomalioista.

Minä saan säännöllisesti käydä siivoamassa ex-vaimoni tietokoneesta vaikka mitä, ja tuoreimpana esimerkkinä on tämä viestiketjun aihe Badoo. Eihän siinä mitään, olen exäni kanssa edelleen varsin hyvissä väleissä, mutta olen kyllä kieltämättä ihan päin naamaa ihmetellyt suoranaista typeryyttä asioiden suhteen vaikka olen usein varoittanut tekemästä mitään tyhmää, ja hänkään ei aivan idiooteimmasta päästä naisia ole. Tosin, hän on Nainen niin hyvässä kuin pahassakin. :P

Miksi te meette klikkaamaan sitä badoota?

No miksi ja miksi facebookissa nyt ylipäätään klikkaillaan kaikkia hauskoja sovelluksia.

En kai mäkään nyt ENÄÄ klikkaisi, kun asiasta on ollut informaatiota. Mutta ainakin itse ehdin klikata ennen ku koko badoosta oli vielä varotettu. Halusin vaan vastailla kysymyksiin FBkavereistani. Vaikutti viihdyttävältä.

Noi nyt olen luultavasti onnistunut pääsemään eroon Badoosta, ainakin poistin sieltä profiilini. En kyllä tiedä voiko siihen sit uskoa että ne oikeesti poisti sen, kun noin pimee pulju on kysees. Eka poistin kuvani sielt ja sitten sen profiilisivun.

En ole jälkiviisas, kun en klikannut sitä alunperinkään. Pitääkö kaikesta varoittaa ensin, tai muuten on pakko klikattava? Johan se tyyli, millä houkutellaan klikkaamaan: " se ja se on vastannut kysymyksiin sinusta" on kelloja soittava.

itse en ole klikkailut ko sovellukseen ja huomasin tykkääväni siitä...tilasin salasanan ja menin ja poistin itseni sieltä...kaikki fbee profiilikuvani löytyivät, väärä kotikaupunki...

Tuo Badoo sovellushan kysyy ensimmäisenä lupaa saada käyttää ja jakaa kaikkia tietoja mitä se profiilista löytää. Ei voi olla kovin viisas jos menee klikkaamaan Salli tietämättä edes mille antaa luvan. Äly hoi !
Minä pyydän lupaa käydä teidän jääkaapilla ja ottaa auto lainaksi loppuvuodeksi sekä pankki ja luottokortit. Salli / älä salli.

Juuri näin. Kannatan varovaisuutta kaikissa sovelluksissa jotka kysyvät "sallitko sovelluksen käyttää profiilitietojasi.... "

Yhteistyössä