Existä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä mieltä olette tästä. Miehen ex haluaisi tavata, tyyliin kahvitella ja jutella niitä näitä, mutta minä en näe tarpeelliseksi edes tutustua. Mun mielestä ei oo mitään syytä pitää yhteyttä eksään. Mies sanoo, että ovat eronneet hyvissä väleissä pitkän liiton jälkeen ja jatkuvasti puhuu miten ex on hyvä ihminen ja minua syyttää kun en tahdo tapailla häntä.

Haluan vaan elää omaa elämä eteenpäin, ilman eksiä... tuntuu, että ex jostain syystä vaan haluaisi nähdä, että millainen typykkä sillä entisellä nyt on. Ei huvittaisi olla näyttelyesine.

Miehellä on yhteisiä kummilapsia eksänsä kanssa, eksän siskon/veljen lapsia, en ole edes varma kummanko. Heihin yhteydenpito minusta kuuluu asiaan, mutta ei eksän kanssa kahvittelu.

Muilla vastaavia kokemuksia? tai muuten vaan mielipiteitä

Me ollaan hyvissä väleissä miehen eksän kanssa.

Heillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta oli ensimmäinen varteenotettava rakkaus mieheni elämässä ja pitkä suhde.
Eksän sisko on perheineen hyvä ystävämme, joten tätä eksääkin näemme usein.

Mitään draamaa ei välillämme ole koskaan ollut- tuskin tuleekaan. Ekaksi tuntui hiukan oudolta (vallankin kun tuli yksissä bileissä halaamaan ja onnittelemaan kun kuuli että esikoistamme odotan) mutta en oikeastaan edes ajattele enää häntä miehen entisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Miks exän kanssa ei vois olla tekemisissä jollain muotoo, jos on hyvissä väleissä? Kyl mä ainakin törmään tohon mun exään ja joskus otetaan bisset baarissa.

Jos jotenkin loukkaa nykyistä puolisoa, niin sitten ei, mutta jos on yhteistä ystäväpiiriä tai muuten tuntuu luontevalta, niin mikäs siinä sitten. Vihoissa ei tietenkään tarvis olla.

Meillä miehen ex ehdotteli myös alkuaikoina että "tutustuttaisiin" vaikka kahvikupposen äärellä... Mä sanoin jyrkästi että ei muuten tutustuta! Heillä on yhteisiä lapsia mutta en silti koe että meidän pitäisi mitenkään yrittää hörppiä yhdessä kahvia ja yrittää väkisin tutustua toisiimme! Nähdään aina välillä vilaukselta kun lapsia palautetaan tms ja musta se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä mieltä olette tästä. Miehen ex haluaisi tavata, tyyliin kahvitella ja jutella niitä näitä, mutta minä en näe tarpeelliseksi edes tutustua. Mun mielestä ei oo mitään syytä pitää yhteyttä eksään. Mies sanoo, että ovat eronneet hyvissä väleissä pitkän liiton jälkeen ja jatkuvasti puhuu miten ex on hyvä ihminen ja minua syyttää kun en tahdo tapailla häntä.

Haluan vaan elää omaa elämä eteenpäin, ilman eksiä... tuntuu, että ex jostain syystä vaan haluaisi nähdä, että millainen typykkä sillä entisellä nyt on. Ei huvittaisi olla näyttelyesine.

Miehellä on yhteisiä kummilapsia eksänsä kanssa, eksän siskon/veljen lapsia, en ole edes varma kummanko. Heihin yhteydenpito minusta kuuluu asiaan, mutta ei eksän kanssa kahvittelu.

Muilla vastaavia kokemuksia? tai muuten vaan mielipiteitä

Ei mulla ainakaan olisi minkäänlaista intoa tutustua ja miksi ihmeessä olisikaan ???? Painus se ukko sen luo jos noin kiinnostaa.

no ite oon kyllä ollu jopa viihteellä porukassa, jossa oli kaks miehen eksää :D Toisaalta se on eri juttu, kun nämä naiset on samaa kaveriporukkaa miehen kavereiden kanssa. Ei varsinaisesti heidän kanssaan lähdetty, mutta sattuivat olemaan liikenteessä ja juttuun tultiin... En kuitenkaan haluaisi erityisesti tutustumismielessä kahville kummankaan kanssa. Eivät kuulu minun eikä miehenkään nykyiseen elämään vaikka törmäämisiltä ei voi välttyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Miks exän kanssa ei vois olla tekemisissä jollain muotoo, jos on hyvissä väleissä? Kyl mä ainakin törmään tohon mun exään ja joskus otetaan bisset baarissa.

Jos jotenkin loukkaa nykyistä puolisoa, niin sitten ei, mutta jos on yhteistä ystäväpiiriä tai muuten tuntuu luontevalta, niin mikäs siinä sitten. Vihoissa ei tietenkään tarvis olla.

Joo ei loukkaa. On se hoitanutki tota meitin tyttöö pari kertaa. Muistaakseni käynyt meil kahvillakin.