V
vierailija
Vieras
Sen pehmeys ja kun sitä ei voi tunkea paikkoihin jonne aidot kovettuneet lihapötkylät tungetaanMikä sinua pelottaa kangaspötkylässä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen pehmeys ja kun sitä ei voi tunkea paikkoihin jonne aidot kovettuneet lihapötkylät tungetaanMikä sinua pelottaa kangaspötkylässä?
Jokin ennakkokäsitys sinulla Pensasta taitaa olla, en tiedä johtuuko se Muhoksesta, asumismuodosta vai nimestä?En minä voi tietää Penan suuntautumisesta. Tiedätkö sinä?
Sanoi teinien manipuloijia ja saalistajaMikä sinua pelottaa kangaspötkylässä?
Voi sinua pikkusieluistaSanoi teinien manipuloijia ja saalistaja![]()
Tämän ketjun keskustelun johdosta maapallolla kielletään kaikki rintaliivien toppaukset.Kuinka moni oli 13 tai 17? Nyt on kymmenen vapaaehtoista askartelijaa käännnytetty homoiksi?
Tai sitten se ennakkokäsitys on sinun päässäsi.Jokin ennakkokäsitys sinulla Pensasta taitaa olla, en tiedä johtuuko se Muhoksesta, asumismuodosta vai nimestä?
Mistä tässä on oikeasti kyse?Mulla ei kestänyt kauan selvittää, mistä tässä on oikeasti kyse, mutta persut ja Päivit ne vaan jaksavat levittää valheita ja ennakkoluulojaan ottamatta asioista selvää.
Miten te ihmiset pärjäsitte opinnoissa?
Kuinka moni oli 13 tai 17? Nyt on kymmenen vapaaehtoista askartelijaa käännnytetty homoiksi?
Kerro toki meille tietämättömillekin.Mulla ei kestänyt kauan selvittää, mistä tässä on oikeasti kyse, mutta persut ja Päivit ne vaan jaksavat levittää valheita ja ennakkoluulojaan ottamatta asioista selvää.
Ei tietenkään, kuten ei myöskään heteroksi. Moni tuntuu silti pelkäävän että se tarttuu esim pride-kulkueestaVoiko ihmisiä käännyttää homoksi?
En usko, että kyse on tuosta vaikka se varmasti on helppo argumentti.Ei tietenkään, kuten ei myöskään heteroksi. Moni tuntuu silti pelkäävän että se tarttuu esim pride-kulkueesta
No näinhän ei ole tapahtunut
Tekopenis on sun omassa päässäTapahtuuhan. Juuri ala-asteelta päässeitä houkutellaan askartelemaan tekopeniksiä.
Tekopenis on sun omassa päässä
Tässähän ei ole kyse seksistä...Sen pehmeys ja kun sitä ei voi tunkea paikkoihin jonne aidot kovettuneet lihapötkylät tungetaan![]()