Exän nyksä terrorisoi mun elämää:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Mä exälle soitin,et heittäisi mut Prismaan kun sillä on auto ja olisi näin sunnuntaina kiva siellä ihan vain huvikseen kierrellä. Mutta ei mitään...kukas siihen luuriin sitten oikein vastaa? No tietty tää exän nyksä. Kyllä mä siitä jo vedin hiukan herneet nenään, kun se meni vastaamaan toisen puhelimeen. Mut ei se viel sille riittäny...sit kun mä pyysin, et hei annappa mun exälle niin tämä ämmähän ei anna :( Pikkasen sai sitä siinä kirota, mut eipä siltikkään vaan antanut. No sit mä esitin sille mun asiana ja se sanoi, et ei kyl nyt sovi et niillä on muuta menoa tänään :( Olisi voinu mun puolesta se nyksä mennä omalla autollaan omiin menoihinsa!!!

Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä

Tulee aika v****** fiilinki tälläsestä käytöksestä :( Kun tommonen yksi ihminen tulee exän elämään ,joka sitten koittaa pilata kaikkien muittenkin elämät...ihan kuin kaikki tässä maailmassa ton pillin mukaan tanssisi. Kyllä me exän kanssa ollaan monena sunnuntaina tehty perheretkiä Prismaan ja käyty siellä joskus syömässäkin ja joskus exä on jopa tullut sen jälkeen meille katsoon perheleffaa :) yksi päivä viikossa ollut tällänen normi päivä ilman mitään turhia huolia :( Nyt viety sekin meiltä...

Mä exälle soitin,et heittäisi mut Prismaan kun sillä on auto ja olisi näin sunnuntaina kiva siellä ihan vain huvikseen kierrellä. Mutta ei mitään...kukas siihen luuriin sitten oikein vastaa? No tietty tää exän nyksä. Kyllä mä siitä jo vedin hiukan herneet nenään, kun se meni vastaamaan toisen puhelimeen. Mut ei se viel sille riittäny...sit kun mä pyysin, et hei annappa mun exälle niin tämä ämmähän ei anna :( Pikkasen sai sitä siinä kirota, mut eipä siltikkään vaan antanut. No sit mä esitin sille mun asiana ja se sanoi, et ei kyl nyt sovi et niillä on muuta menoa tänään :( Olisi voinu mun puolesta se nyksä mennä omalla autollaan omiin menoihinsa!!!

Vaikutat kirjoitustesi perusteella aika yksinkertaiselta.
Aina juokset miesten perässä tai sulla on jotain säätöä.
Tulee mieleen Saana Uimonen.

[QUOTE="jep";24404166]Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä Exän nyksän nyksän exä[/QUOTE]

Heh, tuostahan saisi kelpo sävelmän!

täh, oot säkin häiriköit exsäs elämää. jos ootte eronneet niin pysyttele poissa. miksi et ole omas ukkos kanssa, näytät olevan parisuhteessa

OMG. Iha karseeta. Kyl sen exän ois pitäny lähtee viemään sua prismaan ostamaan lihaa ja tamponeja! Kuka parisuhteessa muka suunnittelee jotai yhdessäoloo SUNNUNTAILLE?! Mikä ihmisiä vaivaa?! Mistä lähtien nyksät on menneet exien edellee, en tajuu...

Note: Jos mun miehen exä soittais miehelle et voitko heittää mut prismaan shoppailee niin mä varmaan lähtisin sen luo, löisin kakskymppii käteen et ota köyhä paska taksi ja hanki elämä ja jos tulis jotai sanomista nii tunkisin sen s-bonuskortin sen perseeseen. Sais kaupan päälle meidän plussapistesetelitki samaan reikään ni vois tehä sunnuntaiostoksia ihan keskenään oikein olan takaa.

Mut se ämmä onki hullu.

• Tykkää
Reactions: Figaroo ja Kurmeli
[QUOTE="vieras";24404183]Oliko tämä se Ex, jonka kanssa olit muistaakseni kolme kertaa tavannut :D[/QUOTE]

öö pidä sä huoli omista asioistas...kuule kun me ollaan tavattu ainakin kolme kertaa kolme kertaa kolme kertaa öö monenkohan potenssiin :D Asuttu yhdessä, tehty lapsi ja oltu senkin jälkeen vielä seksi suhteessa...

[QUOTE="moi";24404188]täh, oot säkin häiriköit exsäs elämää. jos ootte eronneet niin pysyttele poissa. miksi et ole omas ukkos kanssa, näytät olevan parisuhteessa[/QUOTE]

Tota noin...ihan niin kuin jollakin ämmällä olisi oikeus tulla katkaisemaan mun ja mun exän ystävyys...

öö pidä sä huoli omista asioistas...kuule kun me ollaan tavattu ainakin kolme kertaa kolme kertaa kolme kertaa öö monenkohan potenssiin :D Asuttu yhdessä, tehty lapsi ja oltu senkin jälkeen vielä seksi suhteessa...

Mites, saako udella, että onko lapsillasi siis eri isät? Onko tämä sen nuoremman isä siis? Jos, niin minkälaiset välit on sen teinin isään?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä