Exän kanssa kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaxxxx

Vieras
No niin. Eli.

Me miehen kanssa taisteltiin useampi vuosi, käytiin terapiassa, oltiin pelkkiä kämppisiä, harrastettiin seksiä joka päivä jne jne. Eli toisin sanoa, yritettiin kaikkemme, mutta ei. Riideltiin vain, ja joka päivä musta tuntui ettei mies rakasta mua pätkän vertaan.

Eron jälkeen mies on muuttui täysin erilaiseksi: oli aina iloinen, auttelias, ystävällinen, ei taistellut mistään.. Onnenpillereitä löytänyt siis :)

Minä - täysin neutraali miestä kohtaan. Elin vain omaa elämääni, en puuttunut mihinkään mitä mies teki, en riidellyt.. en mitään. Mutta, ero on, etten suostunut kommunikoimaan miehen kanssa mitenkään henkevästi. Vastasin jos kysyttiin, puhuttiin pakolliset asiat (eli lasten hoitokuviot), mutta muuten annoin ihmisen olla.

Nyt tuo RIITELEE mun kanssa kokoajan siitä, että meidän pitäisi olla _hyvissä_ väleissä. Eli kavereita. Ja mä oon nyt jossain kostonkierteessä, kun en ole miehen kaveri. Mitähän ihmettä? Sanoin miehelle, että lasten asiat hoidan aina asiallisesti, enkä ikinä puutu heidän tapaamisiiin tai muuhunkaan, ja aina saa nähdä lapsia, vaikka 50/50 ne hoidetaan - mutta muuten me ollaan done.

Miksi? Miksi? Miksi? Miksi mun pitäisi olla miehen KAVERI, kun ollaan vuosia taisteltu eroon toisistamme? En ymmärrä. Ja miksi toi haluaa nyt tästä asiasta RIIDELLÄ ja jankata? Eikö se riitä että lapset hoidetaan ilman sen kummempaa draamaa?

Kokemuksia?

Ja siis jos 2v sitten oltaisiin erottu - olisin vielä voinut olla jonkinlainen kaveri, mutta liikaa on tapahtunut, liikaa loukattu, ja mies on liikaa tehnyt mua kohtaan sellaisia asioita, etten ikinä ikinä _ikinä_ olisi sellaisen ystävä missään skenaariossa :o mutta en sentään lapsia omisi. Eikö se riitä?

En ymmärrä mikä on sun ongelmas kun ei kukaan voi pakottaa ketään olemaan kaveri, älä oo jos tuolta tuntuu ja sano se hänelle tarpeeksi monta kertaa että menee myös jakeluun.

En ymmärrä mikä on sun ongelmas kun ei kukaan voi pakottaa ketään olemaan kaveri, älä oo jos tuolta tuntuu ja sano se hänelle tarpeeksi monta kertaa että menee myös jakeluun.

Siinä se ongelma on - ettei mulla ole ongelmaa, tai hätää, mutta toi tulee kokoajan siitä tappelemaan. Ei anna mun olla. Vänkää niin kauan että mä oikeasti rupean kiljumaan sille -- mä en ymmärrä!

Mä en ota _mitään_ kontaktia siihen, ja sanon sille tuhat kertaa aivan täysin rauhallisesti "Sä et voi pakottaa mua olemaan mitään" "Mun ei tarvitse olla sun kaveri" "Meidän ei pidä olla enää missään väleissä". Näitä kolmea mä toistan, tai olen toistamatta, ja silti se kiehuu ja huutaa.

Viimeksi sanoi "Nyt mä ymmärrän miksi niitä perhesurmia tapahtuu!!!!" Ja seuraavana kertana ihmettelee miksi mä olen sille kylmä, enkä halua olla kaveri.

Mitähän paskaa. Miksei voida vaan olla tyytyväisiä että ei olla enää yhdessä!!!