Varmaan turha kysyäkään mutta voiko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
olla vain kaveri miehen kanssa johon on rakastunut ja jota himoitsee enemmän kuin ketään ikinä? Ja jos voi olla vain kaveri, niin miten sulkee nuo em. asiat mielestään?

No mun kokemuksella se on hyvin vaikeaa. Itsellä tunteita ja toisella osapuolella ei, joten sitä satuttaa itseään kun tietää että toista ei voi koskaan saada ja joutuu kamppailemaan tunteittensa kanssa jotta ne menis pois. Ja hetkeksi ne voi mennäkkin, kunnes taas palaavat ja sama kaava jatkuu uudestaan ja uudestaan.

Lopulta oli pakko lopettaa kaveruus, itkeä itkut ja nyt yrittää unohtaa. Unohtaminen on helpompaa kun toista ei näe.

No mun kokemuksella se on hyvin vaikeaa. Itsellä tunteita ja toisella osapuolella ei, joten sitä satuttaa itseään kun tietää että toista ei voi koskaan saada ja joutuu kamppailemaan tunteittensa kanssa jotta ne menis pois. Ja hetkeksi ne voi mennäkkin, kunnes taas palaavat ja sama kaava jatkuu uudestaan ja uudestaan.

Lopulta oli pakko lopettaa kaveruus, itkeä itkut ja nyt yrittää unohtaa. Unohtaminen on helpompaa kun toista ei näe.

Näin mäkin sen ajattelen.

Tuskaa.

Mulla myös tuo tilanne. Tosin ne samat tunteet on molemmilla meillä. Voi olla, että päädymme yhteen. Se on ainakin molempien suuri toive, mutta katsotaan miten elämä kuljettaa. Tyydymme sitten siihen ystävyyteen hammasta purren, jos ei muu auta. :(

[QUOTE="hankey";22124920]Minun mielestäni ei voi olla kaveri. Tai sitten on olevinaan kaveri ja rääkkää itseään.[/QUOTE]

Noin juuri. Ei se ole rehellistä kaveruutta jos kuitenkin itsellä on tuollaisia tunteita. Itse ainakin kärsisin tilanteesta jos pitäisi viettää paljon aikaa tuollaisen ihmisen kanssa ja samalla kätkeä kaikki tunteensa ja ihan kaveripohjalta seurata toisen parisuhdetta, seurustelua tms.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22124985:
Miksi se suhde ei ole mahdollinen?

Siksi et toistaiseksi olen varattu. Ja siis tällä miehelläkin tunteita ja haluja mua kohtaan. Hän ehdotti ystävyyttä jonka mahdollisuutta ja järkevyyttä suuresti epäilen.