Exän kanssa ystävä, sallitko?

  • Viestiketjun aloittaja nopi
  • Ensimmäinen viesti
Hyväksyisin jos olisi asiallinen ihminen ja jos mies haluaisi, mutta miehellä ei kyllä ole pienintäkään halua olla missään tekemisissä exänsä kanssa. Eikä mulla omien exien kanssa, joten tästä ei tarvii stressailla...
 
mii
mä kans sallin aluksi, mutta kävi ilmi että he paneskelivat meidän sängyssä niin enää en salli ja vihaan sitä ämmää. silti edelleen miehen kanssa yhdessä, annoin uuden mahiksen.
 
No en mä nyt tiedä onko mulla oikeus aikuista ihmistä olla "sallimatta" mitään tekemästä. Jos exän kanssa on pelkkää tuttavuutta, niin ei siinä mitään pahaa. Jos olis kauhean kiinteät välit, niin siitä en kyllä pitäisi ja luultavasti en alkaisi sellaisen miehen kanssa seurustelemaankaan.
 
vieras
olen sen verran mustasukkainen, että voisin ottaa kyllä aikalailla nokkiini. En siis voisi hyväksyä..vaikka itsekin olen joskus ollut exän kanssa yhteyksissä. Tiedän..olen k***pää, mutta kerroin tästä nykyiselleni eikä hän ollut moksiskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen sen verran mustasukkainen, että voisin ottaa kyllä aikalailla nokkiini. En siis voisi hyväksyä..vaikka itsekin olen joskus ollut exän kanssa yhteyksissä. Tiedän..olen k***pää, mutta kerroin tästä nykyiselleni eikä hän ollut moksiskaan.
Mun mielestä tää on ihan OK jos siitä sovitaan hetin suhteen alussa. Jos taas jollain miehellä on exä parhaana kaverina, ja on itse mustasukkainen ihminen, niin musta ei kannata sitten alkaa olemaankaan sellaisen ihmisen kanssa ja sitten jälkeenpäin nurista ja nalkuttaa siitä että mies on exänsä kanssa väleissä.
 
Jenis
No, mun miehellä sattuu olemaan exänsä kanssa poika, eli nähdään ja kahvitellaan ihan vapaaehtoisesti joka viikko ;)

Itsekin vaihdan silloin tällöin kuulumisia muutaman exäni kanssa, vaikkei yhteisiä lapsia olekaan.
 
tottakai sallin, heillä yhteisiä ystäviä vaikka kuinka eikä kävisi mielessäkään sanoa ettei voi/voida mennä johonkin koska exänsä saattaa olla siellä :whistle: Olen itsekin hänen exänsä "kaveri",ei nyt soitella toisillemme tai muuta mutta jos satutaan samoihin paikkoihin niin aina vaihdellaan kuulumisia jne.

 
No jos tosiaan on tollasta viatonta kahvittelua ja kuulumisten kyselyä, niin tietty sallisin. Selän takana jos pitäs tapailla ja salassa jutella, niin sitte kyl sais loppua kavbeeraaminen. Täytyy siis olla päivänvaloa kestävää touhua. Itelläni on paras ystävä miespuolinen (tosin ei ex), eikä o koskaan mitään ongelmaa ollu... Hyvinhän nuo näyttää juttuun tulevan, samoin mä ystäväni avovaimon kanssa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No mikäpäs minä olen mieheltäni ystäviään kieltämään? :eek:
Kyllä, ovat exänsä kanssa ystäviä ja mulle passaa ihan hyvin :)
Peesi tähän. Heillä tosin yhteydenpitoa on aika harvoin. Itsekin olen yhteyksissä useankin exäni kanssa eikä mies sitä kiellä.
 
Suzyanne
Sallin, ja mieskin sallii. Kumpikin olemme exiemme kanssa väleissä, ja olemme tavanneet toistemmekin exiä. Emme nyt ihan sentään kyläile keskenämme, mutta kahvilla voi käydä. Sitäpaitsi ilman miehen exää olisi vaikea lähteä reissuun, koska hän yleensä hoitaa meidän kissojamme. =)

Ajattelen niin, että en olisi suhteessa miehen kanssa johon en luottaisi täysin. Sitäpaitsi tiedämme molemmat toistemme existä asioita, jotka vakuuttavat siitä että he ovat täysin turvallisia. Kaverina Ok, muttei muuten.
 
Riippuu paljon exästä ja menneestä suhteesta tietenkin. Mutta noin keskivertoisesti, en sallisi mutta toisaalta kyllä sanoisin miehelle siitä heti alussa joten jos haluaa exiensä kanssa juosta kahvilla ja txtailla niin sitten sais ettiä ittelleen laajakatseisemman naisen:)
 
Heh, aikoinaan kun meillä tästä asiasta keskusteltiin, kerroin miehelleni, että hän voi pitää yhteyksiä exänsä kanssa, mikäli myös minä voin pitää yhteyksiä jonkun exäni kanssa (oikeasti jäisi yhteydet kyllä ottamatta!). Mies mietti hetken, totesi: "Hmm, onhan noita kavereita tarpeeksi ilman exiäkin..." Sen koommin meillä ei ole aiheesta puhuttu. :LOL:
 
Mä olen sitten teidän joidenkin mielestä se kamala exä, kun saatan esim. tulla opiskelupaikkakunnalta exän kyytissä pois (hän on töissä samalla paikkakunnalla ). Käyn exän tykönä jos tarve on jonkun asian takia, on hänen nykyisensä siellä tai ei. Saatan soittaa exälle, laittaa viestiä puhelimella, mesessä tai facebookissa muutenkin kuin likkaan liittyvissä asioissa esim. "mitä helv... tämä tietokone tekee" :D Hhhmmm, olikohan jotakin muuta...
 
exän entinen
No jos exän kanssa sattuu olemaan yhteisiä lapsia niin lapsien takia yhteyttä on pakko pitää ja välillä tapaillakin. Kyllä seuraavan puolison on se hyväksyttävä että se exä tulee siinä paketissa lasten lisäksi vähänniinkuin kaupanpäällisenä, aika kiinteänä osana elämää.
 
vieras235
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Sallin, ja mieskin sallii. Kumpikin olemme exiemme kanssa väleissä, ja olemme tavanneet toistemmekin exiä. Emme nyt ihan sentään kyläile keskenämme, mutta kahvilla voi käydä. Sitäpaitsi ilman miehen exää olisi vaikea lähteä reissuun, koska hän yleensä hoitaa meidän kissojamme. =)

Ajattelen niin, että en olisi suhteessa miehen kanssa johon en luottaisi täysin. Sitäpaitsi tiedämme molemmat toistemme existä asioita, jotka vakuuttavat siitä että he ovat täysin turvallisia. Kaverina Ok, muttei muuten.
samaa mieltä, en mäkään olis suhteessa miehen kanssa johon ei voi luottaa. Ja enpä oikein usko että jos nykynen on ns. pettäjä tyyppiä niin ei siiä tarvii mikään exä olla että pano seuraa saa.
ainoastaan jos nykysen exä ois joku hirvee flirtti ja selkeesti vielä jotain sellasia intressejä mun miestä kohtaa niin en sallisi tai ainakin keskustelisin miehen kanssa asiasta.... Sinisilmänen ei kuitenkaan tarvii olla..
 

Yhteistyössä