ex vakkareilla omaa sivustoa facessa?

  • Viestiketjun aloittaja wieruus
  • Ensimmäinen viesti
Ex-vakkari
En yhtään. Kerron vain halukkaille mikä ryhmä kyseessä jotta voivat halutessaan pyrkiä jäseniksi.
Miten salaiseen ryhmään voi pyrkiä jäseneksi? Vain ryhmän jäsenet voivat löytää ryhmän.

Kopioitu facesta: Kuka voi liittyä? Kuka tahansa, mutta jäsenen on lisättävä tai kutsuttava tai kutsuttava hänet.

Kuka voi nähdä ryhmän nimen? Nykyiset ja entiset jäsenet
 
Miten salaiseen ryhmään voi pyrkiä jäseneksi? Vain ryhmän jäsenet voivat löytää ryhmän.

Kopioitu facesta: Kuka voi liittyä? Kuka tahansa, mutta jäsenen on lisättävä tai kutsuttava tai kutsuttava hänet.

Kuka voi nähdä ryhmän nimen? Nykyiset ja entiset jäsenet
Niin? Sinähän itse kerroit vastauksen kysymykseesi. Halukkaat voivat kertoa halunsa liittyä ja heidät voi liittää kerran kuuluu ryhmään. Mikä ongelmasi on? Eiköhän jokaisella ole oikeus halutessaan liittyä meihin. =)
 
Ex-vakkari
Niin? Sinähän itse kerroit vastauksen kysymykseesi. Halukkaat voivat kertoa halunsa liittyä ja heidät voi liittää kerran kuuluu ryhmään. Mikä ongelmasi on? Eiköhän jokaisella ole oikeus halutessaan liittyä meihin. =)
Niin missä he kertovat halunsa ja mistä joku tietää heidät liittää? Sulla pitää olla tiedossa näiden ihmisten nimet, että voit heidät liittää ryhmään.
 
No sä ilmeisesti kuvittelet, että meitä ryhmäläisiä kiinnostaisi sun mielipiteesi tuosta ryhmästä. :D

Kuka sä edes olet. Aivan outo nikki mulle.
Kerrankin kirjoitit asiaa *TYKKÄÄN*
En todellakaan haluaisi että sinä tai kukaan muukaan muistaisi minut. Mielipiteeni ryhmästä loin vain tämän ketjun kautta ja sinun käyttäytymisestäsi tässä, muuta tietoa minulla ei teistä ONNEKSI ole eikä tule olemaankaan.
 

Yhteistyössä