En yhtään. Kerron vain halukkaille mikä ryhmä kyseessä jotta voivat halutessaan pyrkiä jäseniksi.No montako jäsentä liitit ryhmään?
En yhtään. Kerron vain halukkaille mikä ryhmä kyseessä jotta voivat halutessaan pyrkiä jäseniksi.No montako jäsentä liitit ryhmään?
Miten salaiseen ryhmään voi pyrkiä jäseneksi? Vain ryhmän jäsenet voivat löytää ryhmän.En yhtään. Kerron vain halukkaille mikä ryhmä kyseessä jotta voivat halutessaan pyrkiä jäseniksi.
Niin? Sinähän itse kerroit vastauksen kysymykseesi. Halukkaat voivat kertoa halunsa liittyä ja heidät voi liittää kerran kuuluu ryhmään. Mikä ongelmasi on? Eiköhän jokaisella ole oikeus halutessaan liittyä meihin. =)Miten salaiseen ryhmään voi pyrkiä jäseneksi? Vain ryhmän jäsenet voivat löytää ryhmän.
Kopioitu facesta: Kuka voi liittyä? Kuka tahansa, mutta jäsenen on lisättävä tai kutsuttava tai kutsuttava hänet.
Kuka voi nähdä ryhmän nimen? Nykyiset ja entiset jäsenet
Niin missä he kertovat halunsa ja mistä joku tietää heidät liittää? Sulla pitää olla tiedossa näiden ihmisten nimet, että voit heidät liittää ryhmään.Niin? Sinähän itse kerroit vastauksen kysymykseesi. Halukkaat voivat kertoa halunsa liittyä ja heidät voi liittää kerran kuuluu ryhmään. Mikä ongelmasi on? Eiköhän jokaisella ole oikeus halutessaan liittyä meihin. =)
Esitätkö tyhmää vai olet sitä oikeasti ?Niin missä he kertovat halunsa ja mistä joku tietää heidät liittää? Sulla pitää olla tiedossa näiden ihmisten nimet, että voit heidät liittää ryhmään.
Siellä ryhmässä ollaankin asiallisia kun siellä ei ole kusipäitä.Ei kyllä tekisi mieli liittyä ryhmään jossa on tuon harmaan riehujan kaltaisia jäseniä. Onneksi ovat poistuneet täältä.
Todella asiatonta.
En ole kumpikaan noista. Ette te mun entistä nimimerkkiä selville saa.scarletti vai mikä se oli? Kiihtyy ainakin yhtä nopeasti asiattomaksi. Tai anatoli.
Keskinäisen kehumisen kerho.Siellä ryhmässä ollaankin asiallisia kun siellä ei ole kusipäitä.
Suuresti epäilen ryhmän laatua, jos käyttäytymisesi on tuollaista. Ja mitä nikkiisi tulee, kuvittelotko että se oikeasti kiinostaa. Ihminen joka ei osaa käyttäytyä, ei ole kiinostuksen arvoinen.En ole kumpikaan noista. Ette te mun entistä nimimerkkiä selville saa.
Niinhän sä luulet.Alkuperäinen kirjoittaja sitähän se on;30676243:Keskinäisen kehumisen kerho.
No sä ilmeisesti kuvittelet, että meitä ryhmäläisiä kiinnostaisi sun mielipiteesi tuosta ryhmästä.Suuresti epäilen ryhmän laatua, jos käyttäytymisesi on tuollaista. Ja mitä nikkiisi tulee, kuvittelotko että se oikeasti kiinostaa. Ihminen joka ei osaa käyttäytyä, ei ole kiinostuksen arvoinen.
unohtuiko joku (sinä) ?Siellä ryhmässä ollaankin asiallisia kun siellä ei ole kusipäitä.
Kuinka sä nyt nimimerkkisi väärin kirjoitit?Mulla on ryhmä fasessa, mutta kerron siittä vaan parhaille tyypeille. Ne jokka haukkuu tahi on erimieltä, en kerro.
Sul tul just porttari mun faseen... et toooodellakaan pääse mun ryhmään. Kirjottele täällä mitä haluut.Kuinka sä nyt nimimerkkisi väärin kirjoitit?
Kerrankin kirjoitit asiaa *TYKKÄÄN*No sä ilmeisesti kuvittelet, että meitä ryhmäläisiä kiinnostaisi sun mielipiteesi tuosta ryhmästä.
Kuka sä edes olet. Aivan outo nikki mulle.