W
-Witchie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:Ei nyt oikein viittaa siihen mainostettuun anteeksiantokykyyn ap:llä
Mitä minä olen/en ole anteeksiantamassa tässä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Ei nyt oikein viittaa siihen mainostettuun anteeksiantokykyyn ap:llä
Alkuperäinen kirjoittaja Tytärpuoli:Ei sinne häihin kannata mennä ainakaan suu sitruunalla, mieluummin sitten mies yksin (jos hänelle irtoaa lupa, Witchie kyllä vaikuttaa niin omistushaluiselta, etten menisi takuuseen).
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Alkuperäinen kirjoittaja lill.lall:Kutsun pitäisi olla pyyteetön ja jättää autokuviot sen ulkopuolelle. Itse olisin saanut äidiltäni köniin, jos juhlakutsujen yhteydessä kulkisi toivelista mitä kaikkea vieraat voisivat juhlien hyväksi tehdä.
Juuri näin minäkin ajattelen. Jos ei olisi pyytänyt autoa, olisimme jopa voineet sitä tarjota.
Alkuperäinen kirjoittaja niibn:pelkkä witchien nimimerkki houkuttelee paikalle kaikki haaskat, kmun se kirjottaa on haaskat kyltymättömiä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Ai mitäkö olet anteeksiantamassa; etkö juuri luetellut asioita, jotka voivat mennä sopimattomuuden piikkiin.
"Ehkei miestäni käytetäkään hyväksi - vaan ihan pyyteettömästi halutaan mieheni ja minut avekkina mukaan onnelliseen juhlaan. "
Nyt pitää oikeasti kysyä, että missä menee avec:n raja ? Onko puoliso avec? Minusta avec on seuralainen? Kiinnitin vain huomiota, että Witsie määrittelee itsensä avekiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Juu, en ole määritellyt heidän väliensä tärkeyttä. Tai olen ehkä ihmetellyt, miksi ovat katkenneet. Auton lainaamisesta olen samaa mieltä, mutta, kun luulen, että se on "extrabonus" ja varsinaista lahjaakin odottavat.Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Sorry vaan Witchie, mutta minusta ei ole sinun asiasi määritellä sitä, että miten tärkeäksi ajanjaksoksi miehesi ja toisaalta tämä tytärpuoli kokevat tuon ajan. Toisaalta jos auton antaa lainaksi, niin eipä paljon muuta lahjaa tarvitse antaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Alkuperäinen kirjoittaja Tytärpuoli:Ei sinne häihin kannata mennä ainakaan suu sitruunalla, mieluummin sitten mies yksin (jos hänelle irtoaa lupa, Witchie kyllä vaikuttaa niin omistushaluiselta, etten menisi takuuseen).
Tästä tässä juuri on kyse. Mieheni ei mene ilman minua ja minä en halua olla se, joka moittii ex-tytärpuolta itsekeskeisyydestä. Haluan nousta tämän koko jutun yläpuolelle - ja haluaisin kovasti osata tehdä sen. Minä pelkään omien skeemojeni takia, että ihmisiä käytetään hyväksi ja annan sen vaikuttaa kaikkeen.
Ehkei miestäni käytetäkään hyväksi - vaan ihan pyyteettömästi halutaan mieheni ja minut avekkina mukaan onnelliseen juhlaan. Ja mitä sitten, vaikka niin ei olisikaan. Olisiko sekään minulta pois? Jos mieheni hyväntahtoisuutta käytetään hyväksi, käyttäkööt? Kuuluuko se edes minulle?
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Alkuperäinen kirjoittaja no:Ai mitäkö olet anteeksiantamassa; etkö juuri luetellut asioita, jotka voivat mennä sopimattomuuden piikkiin.
"Ehkei miestäni käytetäkään hyväksi - vaan ihan pyyteettömästi halutaan mieheni ja minut avekkina mukaan onnelliseen juhlaan. "
Nyt pitää oikeasti kysyä, että missä menee avec:n raja ? Onko puoliso avec? Minusta avec on seuralainen? Kiinnitin vain huomiota, että Witsie määrittelee itsensä avekiksi.
Häh? Nyt en tajua ensimmäisestä lauseesta mitään. Miten sopimattomuus ja anteeksiantaminen liittyy yhteen?
Ja missä menee avecin raja? Avekissa tai avekittomuudessa. Puoliso ei automaattisesti ole avec. Miksi olisi? Eikä muuten avec ole automaattisesti puoliso. Huomasitko?
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Ja missä menee avecin raja? Avekissa tai avekittomuudessa. Puoliso ei automaattisesti ole avec. Miksi olisi? Eikä muuten avec ole automaattisesti puoliso. Huomasitko?
Alkuperäinen kirjoittaja lill.lall:Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Alkuperäinen kirjoittaja Tytärpuoli:Ei sinne häihin kannata mennä ainakaan suu sitruunalla, mieluummin sitten mies yksin (jos hänelle irtoaa lupa, Witchie kyllä vaikuttaa niin omistushaluiselta, etten menisi takuuseen).
Tästä tässä juuri on kyse. Mieheni ei mene ilman minua ja minä en halua olla se, joka moittii ex-tytärpuolta itsekeskeisyydestä. Haluan nousta tämän koko jutun yläpuolelle - ja haluaisin kovasti osata tehdä sen. Minä pelkään omien skeemojeni takia, että ihmisiä käytetään hyväksi ja annan sen vaikuttaa kaikkeen.
Ehkei miestäni käytetäkään hyväksi - vaan ihan pyyteettömästi halutaan mieheni ja minut avekkina mukaan onnelliseen juhlaan. Ja mitä sitten, vaikka niin ei olisikaan. Olisiko sekään minulta pois? Jos mieheni hyväntahtoisuutta käytetään hyväksi, käyttäkööt? Kuuluuko se edes minulle?
Joskus on vaikeaa katsoa vierestä, että itselleen tärkeää ihmistä mahdollisesti käytetään hyväksi. Vaikka se ei muille kuuluisikaan, niin tarkkaan ottaen maailmassa olisi paljon asioita muuttumatta jos joukossa ei olisi ollut rohkeasti kantaa ottavia ihmisiä.
Mietin, että miksi aina pitää olla reilu ja ymmärtäväinen ja vaieta kohteliaasti? Hyvät tavat alkavat muistuttamaan nynnyyttä ja pelkoa, mitähän muut minusta ajattelevat. Hymistellään yksimielisesti ja kuvitellaan, että kun kaikki toimivat näin niin se olisi myös oikein.
No oletko tyhmä vai yksinkertainen? Avec on vapaavalintainen seuralainen, voi olla vaikkapa tytär, poika tmv. tai vaikka se rakas. Se miten ihmiset yleensä toimivat tai sun luulemiset ei muuta sanan tarkoitusta.Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Ja missä menee avecin raja? Avekissa tai avekittomuudessa. Puoliso ei automaattisesti ole avec. Miksi olisi? Eikä muuten avec ole automaattisesti puoliso. Huomasitko?
Eikö puoliso ole automaattisesti avec? Teepä koe ja laita 20v naimisissa olleelle parille kutsu miehelle ja kerro , että saa ottaa avecin mukaan? Huomasitko mitään? Annoit miehelle juuri luvan ottaa mukaansa kutsuillesi salarakkaansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ka mikä ettei:Eipä siinäkään mitään hullua, jos vaan auto kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vaan menee:No oletko tyhmä vai yksinkertainen? Avec on vapaavalintainen seuralainen, voi olla vaikkapa tytär, poika tmv. tai vaikka se rakas. Se miten ihmiset yleensä toimivat tai sun luulemiset ei muuta sanan tarkoitusta.Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Ja missä menee avecin raja? Avekissa tai avekittomuudessa. Puoliso ei automaattisesti ole avec. Miksi olisi? Eikä muuten avec ole automaattisesti puoliso. Huomasitko?
Eikö puoliso ole automaattisesti avec? Teepä koe ja laita 20v naimisissa olleelle parille kutsu miehelle ja kerro , että saa ottaa avecin mukaan? Huomasitko mitään? Annoit miehelle juuri luvan ottaa mukaansa kutsuillesi salarakkaansa![]()
Mä sain juuri kutsun tapahtumaan joka ei miestäni kiinnosta. Otan aveciksi ihmsen jota kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja rasittavaa1:Miksi ihminen ei saa kutsua häihinsä niitä, joita haluaa kutsua.
Miksi pitää tehdä elämästä niin vaikeaa.
En ymmärrä, en.