Ex-mies menetti omaisuutensa, sinne meni lasten sukset, piirrustukset, luistimet, pyörät..

En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta kaikki tavarat siis meni, eikä asialle enää voi yhtään mitään. Arvatkaa, kuinka paljon minua(kin) harmittaa :'( :'( Sinne meni kaikki, mitä en ole mukaani ottanut ja sitä tavaraa oli paljon.. Mm. mariskooleista ja astiastoista lähtien vaatteet, piirrustukset, valokuvat kaikki.

Miten voisin exää auttaa kun mullakaan ei ole mitään millä auttaa :'( Itki tuossa lapsuusmuistojen häviämistä. Mullakin on niin paska olla kun tietää mitä kaikkea siellä oli.. :(
 
Ex on nyt täällä joten en voi koko ajan vastailla.. Jotain tulipalon tapaista, mutta en jaksa vielä selittää koko juttua. Siis ihan kaikki omaisuus meni, ei mitään enää jäljellä paitsi se mitä minun asunnollani on ollut (onneksi! kantoi tietokoneensa tänne korjaamista varten vähän aikaa sitten).

En tiedä yhtään mitä nyt pitäisi tehdä, vakuutuskaan ei korvaa kun sitä ei ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Ex on nyt täällä joten en voi koko ajan vastailla.. Jotain tulipalon tapaista, mutta en jaksa vielä selittää koko juttua. Siis ihan kaikki omaisuus meni, ei mitään enää jäljellä paitsi se mitä minun asunnollani on ollut (onneksi! kantoi tietokoneensa tänne korjaamista varten vähän aikaa sitten).

En tiedä yhtään mitä nyt pitäisi tehdä, vakuutuskaan ei korvaa kun sitä ei ole.
Siis ei ole vakuutusta? Eikö se olekaan pakollinen?

 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Ex on nyt täällä joten en voi koko ajan vastailla.. Jotain tulipalon tapaista, mutta en jaksa vielä selittää koko juttua. Siis ihan kaikki omaisuus meni, ei mitään enää jäljellä paitsi se mitä minun asunnollani on ollut (onneksi! kantoi tietokoneensa tänne korjaamista varten vähän aikaa sitten).

En tiedä yhtään mitä nyt pitäisi tehdä, vakuutuskaan ei korvaa kun sitä ei ole.
Siis ei ole vakuutusta? Eikö se olekaan pakollinen?
Juu tiedoksi vaan, kotivakuutus ei ole pakollinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Ex on nyt täällä joten en voi koko ajan vastailla.. Jotain tulipalon tapaista, mutta en jaksa vielä selittää koko juttua. Siis ihan kaikki omaisuus meni, ei mitään enää jäljellä paitsi se mitä minun asunnollani on ollut (onneksi! kantoi tietokoneensa tänne korjaamista varten vähän aikaa sitten).

En tiedä yhtään mitä nyt pitäisi tehdä, vakuutuskaan ei korvaa kun sitä ei ole.
Siis ei ole vakuutusta? Eikö se olekaan pakollinen?
Ex ei saa kun ei oo luottotietoja.

Ja ihan vaan omia tuntojani puran kun ex tuolla itkee ja yritän sille sanoa ettei se ole niin vakavaa.. vaikka mulla sydämeen pistää niin pahasti :'( :'(
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Limalisko:
Alkuperäinen kirjoittaja saralia:
Alkuperäinen kirjoittaja Limalisko:
Miten voi menettää piirrustukset ja valokuvatkin? Kun eihän niillä ole rahallista arvoa kovinkaa merkittävästi.
Esim tulipalossa..
Hei, toi vinkki on annettu jo VIISI kertaa ennen sinua. Joten kiitos vinkistä!
ja kaikki samaan aikaan joten turhaan siellä riehut. :eek: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Limalisko:
Alkuperäinen kirjoittaja saralia:
Alkuperäinen kirjoittaja Limalisko:
Miten voi menettää piirrustukset ja valokuvatkin? Kun eihän niillä ole rahallista arvoa kovinkaa merkittävästi.
Esim tulipalossa..
Hei, toi vinkki on annettu jo VIISI kertaa ennen sinua. Joten kiitos vinkistä!
ja kaikki samaan aikaan joten turhaan siellä riehut. :eek: :headwall:
En mie mitää riehu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ei ole vakuutusta? Eikö se olekaan pakollinen?
Ex ei saa kun ei oo luottotietoja.

Ja ihan vaan omia tuntojani puran kun ex tuolla itkee ja yritän sille sanoa ettei se ole niin vakavaa.. vaikka mulla sydämeen pistää niin pahasti :'( :'(

Siis täh, Eikö kotivakuutusta saa jos ei ole luottotiedot kunnossa???
 

Yhteistyössä