pikahuikkaus tohon pinnasängynsuojaan,
eli mun mielestä just toi loukkaantumisvaara on syy käyttää niitä (meillä poju dyykkailee reunoja vasten välillä kun innostuu...)
ja sit se, ettei välttämättä heti näe sieltäl maailmaa kun aamulla herää vaikka liian aikaisin.
siis meillä monesti saattaa jotain höpötystä kuulua jopa enne kuutta (sori tehis, on vaan ihan JÄRKYN aikaisis!!! tai no niin taitaa olla sunkin mielestä, muttei hoon ;D )
ja jos näkis mun pärstän kurkkivan sängystä, niin varmaan innostuisi ja nousisi seisomaan yms ja siinä sitä sit oltais hereillä jo kukonlaulun aikaan.
eli nyt kun ei näe ympärilleen niin kunnolla, niin jatkaa 99,5% uniaan vähän kohtuullisimmille hetkille.
ja hienot viivat safiirilla - nyt täällä peukut tanassa! teillä vois olla joku muu tanassa vielä tänään

)
ja ihania noi tiuhtin oireet! jippii!!!
ja sit teille sairastelijoille = pikaiset paranemiset jokaiseen osoitteeseen!
Ninnille piti sanoa, että lopeta nyt hyvä nainen se imetys...?!
vaikka tiedän niin, että se on henkisesti rankka paikka, mutta kyllä tosta teidän tilanteesta jo varmaan kärsii niin paljon sinä, molemmat lapset ja miehesi, että ei se imetyksen hyöty ole enää mitään sen "haitan" rinnalla jos lopettaa.
Siis jos/kun olet tosi väsynyt ja nälissäsi yms.. =(
Ja mun eräs ystävä (on lastenklinikalla pienten vauvojen osastolla töissä) sanoi mulle kun silloin pähkäilin sitä kun ei m suostunut juomaan korviketta, että kyllä ne vauvat lopulta juo/syö vaikka pahaakin ruokaa. Että ei heilläkään ole kukaan "nälkään kuollut", vaikka on päivän tai kaksikin olleet syömislakossa, kun ei äidin tissiä ole enää saaneet.
ja koita tosiaan laittaa aluksi sitä hedelmäsokeria mini"tippa" sinne maitoon jos se auttais..?!
mua niin surettaa sun puolesta, kun pystyin vain kuvittelemaan miten väsynyt olet ja voimat jo varmaan tosi loppu, kun et pysty enää oikein mitään syömään...
ja voivathan vauvat/lapset olla äidinmaidollekin allergisia....
mutta kävi miten kävi, niin toivon, että alkais teillä helpottamaan ja heti!
eikä ollut tarkotus mitenkään "pakottaa" suo lopettamaan imetystä, mutta tuntuu, että on jo niin hankalaa se, ettei voi enää tosiaan olla hyödyksi kenellekkään teidän perheessä. enkä nyt jaksa mennä sitä muuttamaan, vaikka olisi varmaan helpompi kun tähän loppuun näin selitellä... =)
siis täh!!! multa ihan mennyt ohi, että mikä leikkaus Hoolla huomenna??? Oliko kitarisat?! kovasti tsemppiä täältä sinne jossen enää ehdi kirjottelemaan ennen sitä!!! bdbd
tuulille ja ämmälle hyvää muskaria.
meikä lähtee nyt lasten kanssa päikkäreille =)