no niin just!! Nyt leidit takaisin linjoille... myös tänne siis.
Safiirille pahoittelut tädistä, mutta kuten sanottu, niin kp 1 voi olla myös raskauden eka pvä, joten peukut jo nyt tanassa tulevaa plussaa aatellen

)
ootte kyllä uskomattomia - siis pelkästään positiivisessa mielessä - kun 5 lasta jo haluatte. Ei muutakuin hatunnosto sinne päin =)
Ihanalta kuullosta safiirin veljen häät. oli varmaan kiva siellä olla !
Voi itkut ninnin öitä (ja päiviä) =(
Toivon niin kybällä, että teillä helpottuu nukkumiset jos voitte sitä soijamaitoa alkaa antamaan. Ja tietty vielä, että se alkaa uppoamaan neidille....
Senoran N:hän on hienosti nukkunut! *vetää hurjaa aaltoa*
Tuulilta piti kysyä, että oletko koittanut antaa kaupan soseita?
Meillä ei neiti syönyt MITÄÄN mun tekemiä soseita alla 1v ja tosi moni ystävän lapsi/vauva on tehnyt täyslakon äidin tekemille pöperöille ja syöneet vain kaupan soseita...
johannalle tsempit yh-arkeen. Ei enää kauaa, niin mies kotona... tai yritä ainakin ajatella niin =)
Olipa kiva kuulla eksyneestäkin lampaasta. Tulehan nyt uudestaankin linjoille (myös tälle puolelle, jottei kiusaajat saa "voittoa")!
muuta en nyt muista, kun on toisella sivulla =)
Omaa napaa.. ei niin mitään. hirveet ovislimat on menossa, mutta nyt on ärsytys päällä - vaihteex - joten ei edes ajatella 3 lasta.
Siis nythän mä muistan mitä piti ihmetellä.
Kävin haaveilupuolella ja ässähän se siellä haaveiluketjussa vilahti.....?! Ollaanko teillä siis jo neljättä miettimässä??
Ja onnea synttäreistä ja yhdessäolosta. Olette muuten pitkään olleet yhdessä... jessus! Puolet elämästä.
meillä lähdetään ulos isolla kaveriporukalla lauantaina - JIPPIIII!!!!! Olen odottanut niin kovin, että nyt jotenkin ylilatautunut olo ja ei enää haluais lähteä, kun kuitenkin tapahtuu jotain kauheita tappelukohtauksia yms... =/ no ehkä fiilis paranee lauantaihin mennessä.
Mites muuten Antzi voi? ei ole hetkeen näkynyt, vai olenko missannut?
Ja kuinkas kävi pikku2:sen eilen illalla....

??
nyt hyvät yöt!