EX-KERMIT 22 vko 1

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Jipii, Tuuli saatu linjoille :)
Ja kyllä todella jaksoi lukea alusta loppuun, kyynelsilmin täälläkin... :')
Esikoisen kanssa se todella on just tuota ihmettelemistä. Ai että <3 Mitään ei ehdi oikein tehdä, kun pitää vaan ihmetellä... Nauttikaa nyt noista hetkistä täysin rinnoin. Niitä ei saa kokea kuin kerran, sniif.

Voi hitsiläinen tuota Niksun sahaamista edelleenkin vaan.
Mulla kun oli tuota samaa tuosta Lahjasta, niin todellakin taas jälkiviisaana osaisi seuraavalla kerralla ehkä paremmin. Koko viikon verilimailun ja supistelujen jälkeen sillon keskiviikkoiltana olin jo vähän sinne näytille lähdössä. Kuitenkin passitin porukan nukkumaan ja menin itsekin. Sillon yöllähän mulla sitten vasta tuli THE SUPISTUS ja siitä se sitten lähti. Kaikki tuo muu oli ollu vain harjottelua, mutta kun sellasta ei ollu ennen ollu, niin hiukan se hämmensi kokeneempaakin synnyttäjää :) Mulla ei ainakaan ne muut olleet tehneet yhtikäs mitään, koska synnärille mennessä oli todella epäkypsää vielä.
Mutta sehän se probleema aina onkin, että voiko sitä olla varma, ettei tällä kerta jne. Kukaan ei varmaan autoon halua synnyttää :)
By the way, isännän eno on toiminut kätilönä taksissa kaksosvauvojen syntyessä :-D

Jospa Ninni teillä ne rytmit tuosta nyt vähitellen kääntyisi... Toivotaan niin!

Jazz kyseli noista tonttiasioista... Ei meillä ole mitään tietoa eli ihan niin vakavalla pohjalla tämä ei sentään vielä ole. Joka ilta ollaan kyllä pohjakuvia netistä selailtu ;-) Ollaan tultu siihen tulokseen, että tuo meidän eka talo olisi ollut just hyvä! Se ei kylläkään ole se perustalo, jota alunperin ajateltiin seuraavaksi... ;-)

Nyt kun muistan, niin noista kiloista...
Mä edelleen ihmettelen, että missä ne Jazzin liikakilot muka on???? Mun mielestä et kuvissa kyllä näytä mitenkään lihavalta! Eli onko sulla oikeasti ylipainoa vai vaan omasta mielestä? :-D
Kapriksellakin oli nyt tavoitteet asetettu, tsemppiä!
En taida kehdata edes tästä omasta kilojen putoamisesta puhua...
Nimittäin mullahan laitokselle jäi vaan se 1-2kg. Sen jälkeen kilot tipahti yhtäkkiä siihen n. 63kg:an. Olen syönyt siis yhtään miettimättä koko ajan, mm. puoli levyä suklaata menee kyllä päivässä. *nolona* Nykyisin puntari näyttää 62:lla alkavaa, vaikka tyyli on tosiaan tämä. Jos en vetäis tuota makeata, niin olisin varmaan ihan riutunut :) Onkohan mulla lapamato????
Mun sisko just tuumas, että enkös ole joka lapsen jälkeen aina vähän pienentynyt entisestä... Ääk, probleema tämäkin. No, on täälläkin jenkkakahvat vielä jäljellä :-D

Imetysasioihin Tuuli saikin hyvää neuvoa. En osaa yhtään lisäohjeita antaa, kun aina mennyt tuo homma "itsestään". Parhaat neuvot saa varmasti saman kokeneilta, joten en sohi tähän kekoon lainkaan ;-)

Tehis
 
Tehotyttö.
Niksu olikin samaan aikaan...
Mulla vielä prossat laskematta, pitäskin hoitaa. Jossain luki, että Kela ottaa aina 20%, mutta enpä tiiä.. Kait ne verokorttia kummiskin tottelee, jos on lasketuttanut oikean prossan.
Oisko tuolla sun kamulla paljon vähennyksiä? Esim. asuntolainoja...
 
Sonia..
Tervetuloa Tuuli takaisin vauva kainalossa!! Ihanasti olit kirjoittanut Tiitin syntymästä:)

Niksulle jaksamista!! Eiköhän vauva kuitenkin suht pian ulos halua, kun on jo näinkin kauan suunnitellut.

Katzun ultran näkymistä odottelen kuulumisia..

Oon vielä vähän ulkona teidän jutuista, usein oon käynyt aiemminkin lukemassa, mutta ei oo jäänyt sillai mieleen. Ja nyt vielä huomasin,että täällä on aika vilkasta tämä keskustelu :)
 
gia
No niinhän siinä sitten kävi, että en pystynyt viemään meidän koiraa lopetettavaksi.. En vaan kyennyt... Miehen kanssa sitten juteltiin ja se lupas rakentaa hauvelille kopin ja aitauksen takapihalle. Katsotaan sitten että miten pärjää jos päivisin koira on pihalla ja tulee sisälle yöksi. Päivällä tietysti puuhaillaan sen kanssa pihalla ja lenkitetään.

Tuulille onnittelut!! Varmasti ihana olla kotona vauvan kanssa monen sairaalassa olo päivän jälkeen.

Toivottavasti Niksun supparit lähtis nyt kunnolla käyntiin.. Voin vain kuvitella miten hermoja raastavaa..

Täällä sai tuleva isi kokea ekan vauvan kosketuksen. Yritti kuunnella mun mahasta että mitä sieltä kuuluu ja ipana päätti potkasta sitä naamaan:D

Millos Senora palaa etelästä?
 
Sonia..
Oonkin miettinyt onko Gia vienyt koiran lopetettavaksi kun ei ole kuulunut mitään.
Hymyssä suin luin nämä tuoreimmat uutiset :) En yhtään ihmettele ettet siihen pystynyt!

Kiva, että päätittä vielä yrittää uusin keinoin, toivotaan, että kaikki sujuu hyvin :)
 
Jazz*
Minä myös mietin mitenköhän Gia on selvinnyt rankasta viikonlopusta. Ymmärrän hyvin ettet pystynyt rakasta lemmikkiä lopettamaan. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Sonia, tänne meidän ketjuun on tosiaan kertynyt puheliasta porukkaa ja yleensä juttua riittää laidasta laitaan. Ellei kerkiä päivittäin lukemaan juttuja, huomaa putoavansa äkkiä kärryiltä. Mutta ei kannata ottaa stressiä mistään kommentoimisista tms., riittää että silloin tällöin käy ilmoittamassa omat kuulumisensa ettei meidän tarvitse huolestua. =)

Niksun veroprosenttipähkäilyihin en osaa minäkään ottaa kantaa. Tehiksen kommentti noista vähennyksistä pitänee paikkansa. Mun vero% on muistaakseni 17%.

Tehiksellä onkin sitten samat iltapuuhat kuin meikäläiselläkin. Heti kun muksut on saatu nukkumaan käydään aina tarkistamassa onko meidän alueelta tullut myyntiin uusia asuntoja ja tsekataan myös kaikki muut uudet asuntoilmoitukset. Sitten surfataan ihan huviksemme eri vaihtoehtoja katsellen.
Ja kiitos kohteliasuudesta, positiivista etten näytä yhtä tankilta kuin olen. =) Kyllä niitä kiloja on tässä meikäläisen ruhossa reilu 20 liikaa... mutta ne on vissiin kertynyt tasaisesti koko kroppaan, sillai hämäävästi... no, yritän olla murehtimatta näitä kiloja kokonaisuudessa, keskityn nyt niiden pudottamiseen yksi kerrallaan.
Sulla on kyllä tosi hyvin pudonnut ja pysynyt paino. Päivittäinen suklaa-annoksesi kun on ihan hyvä, tai sopiva miun maun mukkaan. =)

Nyt on mentävä leikkimään kupperiskeikkaa esikon kanssa. Ja ajattelinpa laittaa meille saunan lämpiämään. Miehellä on (taas vaihteeksi...grh) pitkä, pitkä työpäivä.

Jazz
 
Katzu
Heippa

Ihan vedet silmissä luin Tuulin tekstiä, tervetuloa takaisin :)

Niksu se nyt roikkuu kotona sitkeästi ;) Milläs saatais suppareihin potkua????

Toivottavasti Sonialla kaikki on hyvin. Pääasia ettei vuoto ole lisääntynyt.

Kaikilla muillakin oli kaikenlaisia kuulumisia :) Tehis epäilee O:ta lähestyväksi ;)
Toivottavasti Gian miehelle ei tullut mustelmaa poskeen ;)

Niin ja kaikille painonpudottajille tasaisesti tsemppiä!!!!
Aamulla kävin puntarissa ja mulla on nyt +5kg. Täytyy yrittää pitää painonkehitys mahdollisimman tasaisena.......

Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Kätilö oli taas aivan ihana :). Nöpö moikkaili ja maiskutteli suutaan. Painoa oli 376 grammaa. Oli hauska tuntea Nöpön käden hipsutus ja samalla nähdä se kuvaruudulta. Käsi suorana minua kutitteli. Jalat antaa mojovia laakeja suoraan virtsarakkoon. Istukka on kuulemma todella ihanteellisessa paikassa eli etuseinämässä. Niin kuin olin arvellutkin liikkeiden perusteella :). Sukupuoli jäi arvoitukseksi. Kätilö ei kysynyt, että halutaanko tietää ja en myöskään asiaa ottanut puheeksi. Jalkoväliäkään ei selvästi näkynyt. Oli jalat vatsan päällä kippurassa pääasiassa.

Siinäpä nyt pikaiset kuulumiset, nyt täytyy mennä sohvalle selälleen ja nostaa jalat taivasta kohti.
 
Omppu75.
Tuulin kirjoitus oli kyllä todella herkkää luettavaa, kiitos synnytyskertomuksestasi. Eiköhän se imetys lähde siitä sujumaan, kuten Jazzkin rohkaisevasti kirjoitti. Ja tosiaan jos ei, niin ei, paras äiti olet silti pojallesi! Kuvia odotellessa :)

Katzulle onnea hyvistä ultrakuulumisista. Eipä enää pitkää aikaa loppujen lopuksi, kun sukupuoli selviää ;)

Ei nyt järki juokse sit yhtään.. Pikku T on nukkunut koko päivän, välillä tietysti syönyt, niin vähän stressaa jo etukäteen tuleva yö. Varsinkin kun tuntuu nyt olevan univelkaa jo valmiiks.
 
safiiri,
Luettu on täälläkin Tuulin tarina. Ja tsempitystä imetysprobleemaan. Ja tosiaanki, äidistä ei tee yhtään huonoa äitiä se ettei mahottoman pitkään imetä (tai ei imetä ollenkaan). Mää ekaa lapsukaista imetin huikean kuukauden. Sitte jostain syystä vaan meijeri ehty ja täyty ottaa Tutteli apuun.

Gia, hienosti ratkaisitte koiruuden aiheuttaman ongelman :) Peukut pystyssä että asia on nyt kunnossa.

Katzulle onnea hyvistä kuulumisista. Helpottaa aina tosi paljo ku näkee pienokaisen ja tietää että kaikki on hyvin. Mää edelleen aion huomenna silmä kovana tuijottaa näyttöä ja kurkkia jalkoväliin. Jos en itte selvää saa, kysyn ultraajalta. Vaan todennäkösestihän Nelkku kököttää sievästi jalat ristissä, joten varmaan saa odotella sitte sinne h-hetkeen asti.

Jazzille hyvää saunailtaa ja muille kovasti terveisiä.

 
Jazz*
Katzulla oli ihanat ultrakuulumiset, onnea niistä! Voi, pikkuinen Nöpö siellä piti jalat ristissä eikä paljastanut äidille sukupuoltaan. No, kuten Omppu osuvasti kirjoitti ei enää ole pitkä aika kunnes asia selviää.

Unohtui lähettää tsempitykset Safiirille huomiseen ultraan. Toivottavasti pikku-nelkku on anteliaampi ja näyttää kumpaa sorttia on. =)

Ompulle tsemppiä yöhön, eiköhän se ihan hyvin mene! Usein näin on kun etukäteen asiaa stressaa. Pikku T taitaa vaan kerätä voimia kasvamiseen ja nukkuu siksi niin paljon. Pitää päästä isoveikan perään fillaroimaan. =)

Nyt on mentävä meidän pieni mies rotestoi äänekkäästi lattialla.
 
Niksu1
Onnittelut Katzulle ihquista ultrakuulumisista!!!

Täällä ei juuri muutoksia... Iltapäivällä kaupassa tuli niin mojovan kipeä suppari että meinas jalat lähteä alta. Tuulettelin jo ihan täpöllä, mutta se jäi siihen ja nyt tulee taas vaan niitä tylsiä laimeampia versioita. Soitin aamulla ärsyynnyksissäni mun parturille ja sain tälle iltapäivälle 16.15 ajan, eli nyt on tukkakin hyvin.... =) Parturissa oli yhtä aikaa mun työkaveri, joka nauroi että siellä on töissä sukupuoli+syntymäpäivä veikkaus menossa mun ja mun raskaanaolevan työkaverin masujen sisällöstä... =) Tuumasi että voisitkos synnyttää huomenna ja mielellään tytön, niin sitten hän voittais. Lupas jopa puolet voitosta mulle... =) Mä sille sanoinkin, että jos tää tosiaan noin pienestä on kiinni, niin totta kai mulle sopii synnyttää tyttö ja huomenna, nou problem. Ei vaan kuopus välttämättä toimi ihan sujuvassa yhteistyössä, mutta katsellaan katsellaan...................

Ihanaa kun Gian koirulikin sai jatkoaikaa....=) Toivotaan että kaikki menee hyvin koiran ja vauvan kesken, sitten kun se aika on!

Safiirille hyvää huomista ultraa, toivotaan että Nelkku tosiaan paljastaa suuren salaisuutensa uteliaisuudesta kihisevälle äipälle... Me valitettavasti joudutaan odottelemaan tuota tietoa synnärille saakka. Tällä hetkellä kaikkien veikkaajien keskuudessa on vallalla tytsy-suuntaus, aika harva on poikaa veikannut. Mä en taas vaihteeksi osaa veikata mitään, en sukupuolta enkä synttäripäivää enkä kokoa enkä mitään muutakaan....

Ompulle toivon rauhaisaa yötä ison ja pikku T:n kanssa, toivotaan että saat univelkojasi pienennettyä!

Tuulille piti sanoa tuohon imetysasiaan, että kuulostele itseäsi ja tee siten mikä tuntuu itsestä hyvälle! Imetyksestä ei missään tapauksessa pidä ottaa mitään stressiä!!! Mullahan ei esikolta maito riittänyt missään vaiheessa täysimetykseen ja jo alkumetreillä siirryin pelkkään pulloruokintaan öiseen aikaan, kun en millään jaksanut pitää silmiäni auki kaiken yötä tissittelyn kanssa taistellen. Ja venytin sitä "väkisinimettämistä" kunnes esikko oli n. 3,5-4 kk. Silloin nieleskellen myönsin viimein itselleni, ettei imettämisessä ole mitään mieltä, jos se ei täytä lapsen vatsaa, vie äidiltä mielenrauhan ja kaikesta huolimatta pullosta on pakko tarjoilla vastiketta joka ruokailulla..... Ja ihan moitteettomasti tuo esikko on kasvanut Tuttelillakin, tuskin sen parempi lapsi olisi (tai minä sen parempi äiti) vaikka imetys aikanaan olisikin onnistunut. Noin, paatoksellista paatoksellista, mutta sain aikanani ihan tarpeekseni siitä täysimetyksen ihannoinnista - kamalaa kuinka ympäristö voi mollata ihmistä moisesta asiasta.... =(

Jepjep, nyt taas suppaa niin kipiästi, että on lähdettävä liikekannalle.... =/ Jihuu!!!
Kävin koirien kanssa taas pitkällä lenkillä ja totesin, että huomenna ei voi moista harrastaa, kun tiet on muuttumassa niin pirun liukkaiksi... Ainiin ja esikolla olis hu hammastarkastuskin - tiedossa siis tosi kivaa puuhaa jos(kun9 ei synnärille saakka päästäkään......... Great.

Illanjatkoja kaikille säädyille! Niin ja kyllä mä sit laitan Tuulille tekstaria (jos kerran Tehiksen kapula on rikkipoikki) kun joskus pääsen sairaalalle lähtemään. Niin tai Senoralle, joka on varmasti kotiutunut jo siihen mennessä... =)

Ny meen, heippa taas.

Niksu
 
safiiri pikaisesti
Mitä mitä? Eikös se Niksu täällä vielä kirjottele? Mää jo vähän tulin kurkkimaan, ootko jo häippässy. No, jospa se ens yö ois SE yö *ja jälleen peukku pystyssä -hymiö tähän*

Jännä, miten erilai ihmisillä lähtee synnytys käyntiin. Niksullaki on jo pitkään supistellu ihan kivuliiastikki. Ittellä aikasemmat kolme on alkaneet suoraan kivuliailla suppareilla, jotka on sitte vaan yltyneet. Ja supparien alkuvaiheessa on tullu hieman verta vessassa käynnissä. Keskimmäisestä muistaakseni meni kotona vedet, muista ei.

No ei muuta ku odotellaan... Tsemppiä vielä Niksulle!
 
Tehotyttö.
Voi Niksua, vielä täällä... Tyttö huomenna, siihen veikkaukseen lähden minäkin. Poikaa taisin aiemmin veikata, mutta kyllä tuo oikutteleva täytyy olla typy ;-)
Nyt mulla on muuten jo varakänny käytössä, että kyllä viesti tätäkin kautta varmaan kulkee... Onkin muuten hieno kapula, oikein kunnon vanha 5110 :)

Safiiri, mullakin meni kolme ekaa just tollai tosi selkeästi. Supparit alko ja sitten mentiin. Neljäs oli aivan eri planeetalta. Just tuota Niksun mallia, raivostuttavaa! Ja vielä kun siinä oli koko suku mukana päivystysvuorojen takia, niin hohhoi :-D
Mutta toivotaan, että Safiirilla menee tälläkin kertaa näppärästi! Muistan muuten piimäkuurin juu ;-) Minä en siihen sortunu, vaikka yli posotettiin silloinin.

Hitsi, millään ei ehdi ja muista kommentoida kaikkea, mitä pitäis ja haluais.
Mutta tuohon Jazziin unituttitissitakiaishommaan...
Mulla on vähän sellanen tuntuma, että tuo tississä roikkuminen on pojilla sisäänrakennettu homma :-D Meillä pojat olleet just tuollaisia äiti on unitutti -tapauksia. Minä olen kyllä sen heille sitten vaan suonut sen aikaa, kun sitä kestää. Ei se loputtomiin sentään kestä. Kohde sitten vaan vaihtuu jossain vaiheessa... ;-)
Meillä tuon neidin kanssa tosi helppo nukkumaanmeno. Olen jo pienestä totuttanut noihin iltarutiineihin. Yökkäri päälle ja isolle sängyllä äipän kainaloon iltatissille. Syö yleensä molemmat ja syötyään irrottaa itse heti. Syömisen jälkeen nostan vain omaan sänkyyn, peittelen ja suukko&hyvää yötä. Sinne hän jää yksikseen hetkeksi tuhistelemaan ja nukahtaa sitten. Tuon ekan pätkän nukkuu siis omassa sängyssä. Toinen neiti oli ihan samanlainen :) Tuo poika H oli aina nukutettava sylkyssä keinutuolissa tissi suussa :-D
Mutta varmasti menee hermot, jos nuo unitutteilut kestää kovinkin pitkään...

Vai on Jazzilla samat harrastukset miehen kanssa ;-)
Ainakin se haaveilu on ihan mukavaa. Teillä varmasti ihan tosissaan jotain tapahtuukin asian suhteen. Siis en puhu nyt vauvahaaveista ;-) Vaikka varmaan siinäkin ja toivotaan ainakin. Onko muuten ollut merkkejä hormonitoiminnasta viime aikoina?
Aihe, josta minä en enää puhu mitään omalta kohdaltani.. :-D Nyt riitti!

Taas jäi monet jutut kommentoimatta, mutta pakko mennä tekemään jotain järkevää...

Tehis
 
senora..
pikainen tervehdys...
huominen paiva menee matkustaessa. Aamulla lahdetaan hotellilta klo 8 ja klo 20 pitais olla Oulussa... siita sitten tunteroinen kotiin... kun paasee tullista...

Viime sateet auringosta on nautittu. ja laukut pakattu... jokunen tunti hereilla ja unta kaaliin...
Taitaa menna melko tovi enne kuin oon taas perilla kaikesta.
Pitaa ottaa sit kotona uus mahakuva ja paivittaa se suljetulle...

hasta la vista.....
 
sämpy
Ihanaa kuulla sinusta Tuuli! Ja onnittelut vielä kerran. Kyllä minä luin täällä kirjain kirjaimelta synnytyskertomuksesi ja olit tosi elävästi sen kirjoittanut. Kantsii ottaa talteen, jos vaikka joskus tulee käyttöä.

Niksulle paljon onnea matkaan! Hyvältä kuulostaa.
 
Niksu1
Juu, täällä olen ja uhkarohkeasti aion suunnata saunaan... Vaikkakin ne supparit on tupanneet sinne vähän jäämään. Taas tulee tosi napakoita 10-13 minsan välein, jokohan nyt.........

Mullahan esikko lähti tulemaan spontaanisti vesien menolla. Tai siis kalvoihin oli tullut reikä, joka tursusi vettä yllättäen... Supparit alkoi vasta matkalla sairaalaan reilu tunti tuosta vesien menosta. Ja loppuivat sitten jossain vaiheessa sairaalalla niin, että laittoivat oksitosiinin vauhdittamaan bileitä... =) Siellä sairaalalla myös puhkaistiin kalvot ja taas loiskui.... Sehän tässä ärsyttääkin superpaljon, kun ei esikolta ollut harjoitussuppareitakaan kuin pari hassua ja nyt siitä saamareita (kipeitä ja ei-kipeitä) on pukannut jo 4 VIIKKOA. Mutta jokatapauksessa kiitos tsempeistä ja peukutuksista, ootte te ihania!!!!!!!!!!!!!!

Senoralle lienee turha toivotella tänne turvallista kotimatkaa, kun toivottelenpa kumminkin... =)

Nyt saunaan, ehtii hyvin ennen kuin alkaa bodies subbarilta... =)

Hyvää yötä ja huomenta.....

Niksu&supparit...
 
Katzu
Huomenta

Mikäköhän on Niksun tilanne?????? Toisaalta toivon, että et tulisi tänne pirteänä toivottamaan meille huomenta vaan olisit jo tosi toimissa ;) Täytyy käydä kurkkimassa täällä ahkerasti.

Mieskin ekaa kertaa sai eilen tuntea Nöpön potkun. Oli aika ilahtuneen näköinen ilme :)

Mulla taas aika huonosti nukuttua yö takana. Illalla kyllä nukahdin ihan ajoissa, mutta ensin heräsi itse vessaan hieman yli 2.00, no ennen kuin ehdin nukahtamaan uudelleen niin koira tuli tökkimään minua ja arvasin heti että pyytää päästä ulos. No siellä sit takapihalla seison kylpytakissa muutaman minuutin ja koira teki tarpeensa. Kivasti sitten piristikin se seisoskelu. En kyllä tiedä nukuinko enää ennen kellon soittoa.

Onneksi koiralla ei ole tapana käydä yöllä asioilla ja ei tule muuten herättämään ellei ole asiaa :) Siinä mielessä fiksu koira, että tulee suoraan herättämään minut. Miestä on turha yrittää saada hereille ;)

Nyt täytyy rientää...
 
safiiri,
Huomenet.

Määki tulin kurkkaamaan, onko Niksusta kuulunu mitään. Aika lupaava tilanne kun ei oo........

Mulla on kans melkosen huonosti nukuttu yö takana. Nyt istun silmät ristissä ja hörpin aamukahvia. Täytyy kohta hypätä vaatteisiin ja alotella päivä.

Mulla on yheltä se äippäpoli ja sen jälkeen toimitellaan "suur"kaupungissa asioita. Palailen sitte illemmalla taas koneelle. Jospa Niksu ois vaikka jo vauvautunu siihen mennessä :)
 
Tehotyttö.
Huomenet!
Hyvä, ettei sentäs yöllä tuu noustua katsomaan jännitysnäytelmää nro 1 ;-)
Eipä oo Niksusta nyt aamusella vielä kuulunu... Joko ois?

Safiirille lykkyä äippäpolikäynnille!

Ei kerkiä muuta. Pitää laittaa neiti jo ekoille pitkille päikyille ;-) Lauleskelee unilaulua tässä sylkyssä...
Taitaa tulla systeri tänään kylään, mitähän mä sille keksisin..

Tehis

 
kauris.
Minä tein tänään plussa testin : ) ja LA on lokakuun alussa.
Jotenkin vaistosin raskauden jo ennen kuin menkat oli myöhässä, mutta en sitä uskaltanut ääneen sanoa...
Ja on kyllä uskomatonta ja pelottavaakin, että tämä kävi näin helposti... Nyt sitten vaan päivä kerrallaan.
Olo on onnellinen ja pelokas...
 
Niksu1
No eipä ois tää tositoimissa vieläkään........ =( Mä en jaksa, illalla supisteli niin että itku meinasi lopulta tulla, mutta niin vaan loppui sekin riemu. Mietin jo, et pitäskö soittaa neuvolaan et mittaisivat verenpaineet ja kattoisivat pissan, kun oon ihan hillittömän turvoksissa ja särkyinen. Et sellanen itkuvirsi tänä aamuna, koskahan nää aamut loppuu...

KAURIKSELLE PALJON ONNEA PLUSSASTA, IHANA JUTTU!!!!

ja Safiirille hyvää äippäpolikäyntiä, eiköhän me taas "tavata" sitten iltasella....

Niksu 39+3
 
Jazz*
Paljon onnea Kauris! Hih, palautuu niin hyvin mieleen omat fiilikset viime vuoden tammikuussa. Plussasin muistaakseni samoihin aikoihin kuin sinä nyt ja tuossa sitterissä tuo pikku höpöläinen nyt seurustelee. =)
Tervetuloa tänne höpisemään ja onnea odotukseen!

Niksun tilanne kyllä kuulostaapi tosi lupaavalta, siis meinaan sitä että ei näy naista linjoilla. Toivottavasti olisi nyt ainakon se nokka kohti sairaalaa. Suppareita ja suppareita lähettelen täältä kovasti ja tietty edelleen tsemppejä.

Safiirille tsemppiä äippäpolikäyntiin ja mukavaa shoppailureissua!

Voih, Katzun mies tuntenut Nöpön ekan potkun, ihanaa!

Mitenkäs Ompun yö meni? Toivottavasti pikku T nukkui yönsä hyvin ja antoi myös äipän levätä.
Meillä tuo pikkuherra on saanut saman räkätaudin kun meillä muillakin on ja nyt on taas heräilty parin tunnin välein. Onneksi saatiin nukkua puoli yhdeksään.

Kiitti Tehis huvituttikommenteista. Meillä tuo esikko oli ihan samanlainen tissitakiainen, taitaa syynä olla se ettei tutti tosiaan ole kummallekaan kelvannut ja jollain tavalla on se hurja imemisen tarve tyydytettävä. Mutta kuten sanoit, eihän tätä kestä kovin kauaa, joten taidan tyytyä tilanteeseen niin saan poitsun nukkumaan.

Nukkumisesta tulikin mieleen, että meidän poitsu nukkuu max. tunnin päikkäreitä kerrallaan... tytteli veteli parhaimmillaan neljäkin tuntia unta kuuppaan, joten olen vähän ihmeissäni. Mä olen ihan oikeasti alkanut epäilemään onko pojalla mahdollisesti jokin maito- tai muu allergia, lievänä, kun sehän saattaa oireilla muullakin kuin iho-oireilla. Meillä kummallakin miehen kanssa on atooppinen iho ja joitain ruoka-aineallergioita, joten taipumusta ainakin on. Poitsu ei ole kovin hyvä nukkumaan ja välillä tulee sitä vihreätä, jopa limaista kakkaa. Ei ole itkuinen eikä tyytymätön, mutta välillä tuntuu masu vaivaavan.
Allergiaepäily vahvistuis mahdollisesti maidottomalla dietiillä, mutta se tuntuu jotenkin tosi rankalta. Toisaalta kun nyt muutenkin mietin mitä suuhuni pistän voisin hyvin karsia maidot ja kaikki maidon ainesosia sisältävät ruoka-aineet myös pois, edes viikoksi kahdeksi. No, täytyy nyt seurata ja miettiä ja mennä sitten lääkärissä käymään.

Mutta, nyt on mentävä laittamaan poitsua nukkumaan.

Mukavaa päivää teille kaikille!

Jazz ja lapsukaiset
 

Yhteistyössä