Eturauhasen hieronta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Miehelläni on jo pitempään ollut eturauhanen tulehtunut, siis välillä ok ja välillä ei. Antibioottikuureja useasti.

Nyt sille oli lääkäri neuvonut vähän niinkuin mies miehelle, ei siis lääkärinä. Apukeinon, että vaimosi (siis MINÄ!) voisin opetella antamaan hänelle parin, kolmen päivän välein eturauhashierontaa. Miehen laukeaminen sen yhteydessä olisi kuulemma myös avuksi, koska oireet vähenee kun on niin sanotusti pussit tyhjänä. Ehdottanut myös, että voisimme mennä käymään vastaanotolla yhdessä, hän voisi kuulemma puhua asiasta epävirallisesti.

Mies kertoi tästä minulle ja haluaisin kyllä miestäni auttaa, mutta tuntuu kyllä tosi ihmeelliseltä lääkärin neuvolta, enkä kyllä mielelläni moista tekisi.

Tietääkö joku onko tuosta hyötyä tai onko jollain omakohtaisia kokemuksia aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Miehelläni on jo pitempään ollut eturauhanen tulehtunut, siis välillä ok ja välillä ei. Antibioottikuureja useasti.

Nyt sille oli lääkäri neuvonut vähän niinkuin mies miehelle, ei siis lääkärinä. Apukeinon, että vaimosi (siis MINÄ!) voisin opetella antamaan hänelle parin, kolmen päivän välein eturauhashierontaa. Miehen laukeaminen sen yhteydessä olisi kuulemma myös avuksi, koska oireet vähenee kun on niin sanotusti pussit tyhjänä. Ehdottanut myös, että voisimme mennä käymään vastaanotolla yhdessä, hän voisi kuulemma puhua asiasta epävirallisesti.

Mies kertoi tästä minulle ja haluaisin kyllä miestäni auttaa, mutta tuntuu kyllä tosi ihmeelliseltä lääkärin neuvolta, enkä kyllä mielelläni moista tekisi.

Tietääkö joku onko tuosta hyötyä tai onko jollain omakohtaisia kokemuksia aiheesta.
No tais mies panna omiaan tuon hieronnan suhteen, tai sit lääkäri oli heittäny vitsin..... eturauhasvaivahan on virtsapuolella....

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Tehdään muuten anaalin kautta.. Ainakin yleensä, voi ylettyä myös palien alta... :whistle: Mutta ensimmäisellä vaihtoehdolla pääsee paremmin. Että haluatko..

just olinkin sanomassa että ei se eturauhanen kyllä peniksessä ole

Tää on justa tätä. Vastauksina kaikenlaista paskaa ihmisiltä jotka luulevat tietävänsä asiasta jotain. Aloittajalle tiedoksi: Toimii, ainakin meillä, eikä ole vaikea juttu opetella. Mulla meni pari päivää opetella homma ja mies voi nykyään paljon paremmin. Paskanpuhujat voi lukea asiasta vaikka Wikipediasta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eturauhasen_tulehdus

On ne ihan oikeat ohjeet, meille suositeltu siemensyöksyä joka päivä. Se eturauhashieronta kannattaa opetella oikein ja tehdä kaikessa rauhassa. Auta vain miestäsi, se on itseasiassa tosi kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:

Eiköhän äijä ole keksinyt tuon omasta päästään. Sano että menee hierojalle.

... oli nuorempana eturauhasvaivoja ja hoito-ohjeeksi annettiin, että pussit pitäis tyhjentää säännöllisesti. No, tähän mies on kyllä sitten vedonnut... mutta, mutta ei miehelle mitään eturauhashierontaa kyllä suositeltu. En kyllä rupeis räpeltämään pjersiin kautta mitään!

Miten se eturausen hyvinvointi kasvaisi, jos sitä hierottais, miettii hän...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tää on justa tätä. Vastauksina kaikenlaista paskaa ihmisiltä jotka luulevat tietävänsä asiasta jotain. Aloittajalle tiedoksi: Toimii, ainakin meillä, eikä ole vaikea juttu opetella. Mulla meni pari päivää opetella homma ja mies voi nykyään paljon paremmin. Paskanpuhujat voi lukea asiasta vaikka Wikipediasta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eturauhasen_tulehdus

Voisitko kertoa, tai joku muu mistä siihen löytyisi hyvät ohjeet.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun miehellä:
... oli nuorempana eturauhasvaivoja ja hoito-ohjeeksi annettiin, että pussit pitäis tyhjentää säännöllisesti. No, tähän mies on kyllä sitten vedonnut... mutta, mutta ei miehelle mitään eturauhashierontaa kyllä suositeltu. En kyllä rupeis räpeltämään pjersiin kautta mitään!

Mikä siinä nyt niin ihmeellistä olisi?
Pane kumihanskat käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumihanska:
Alkuperäinen kirjoittaja Mun miehellä:

Mikä siinä nyt niin ihmeellistä olisi?
Pane kumihanskat käteen.

Sen hieromiseen myydään myös sauvoja ja muita systeemejä.

Ei tuolla linkissä mistään eturauhasen kotihieronnasta puhuttu. Puhuttiin eturauhasen lypsämisestä, jonka tekisi lekuri tai hoitsu. Kotikonstit voivat vaurioittaa rauhasta.

Että ses siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Väärää tietoa:
Ei tuolla linkissä mistään eturauhasen kotihieronnasta puhuttu. Puhuttiin eturauhasen lypsämisestä, jonka tekisi lekuri tai hoitsu. Kotikonstit voivat vaurioittaa rauhasta.

Että ses siitä!

Taas näitä jotka "tietävät" heti kaikesta kaiken. Googleta. Löydät _hieman_ enemmän/monipuoliseemmin tietoa asiasta. jos joku palsta jättää asian mainitsematta, se ei tarkoita että se olisi pahasta, vaarallista tai väärin. -.- Äly hei, älä jätä.

JOO NOI PASKAN PUHUJAT JOTKA EI ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ NIIN VOIS VAIKKA NÄIN ALKUUN PITÄÄ TURPANSA KIINNI!!!! Ja sitten asiaan, olen kärsinyt kyseisestä vaivasta jo kohta kolme kuukautta. Käynyt 5 eri lääkärillä joista 2 viimeistä on ollut alan asiantuntijoita. Antibiootteja söin 1,5kk eikä merkittävää apua ollut joten ne keskeytettiin että saadaan kokeet onko bakteeriperänen vai ei!!! Ja edellinen urologi jolla kävin niin hieroi eturauhastani peräaukon kautta muutaman minuutin....ja jumalauta että sattui...mutta todella auttoin noin viikoksi!!! Joten sinulle joka haluat auttaa miestäsi niin yritä ihmeessä!!! Sitä meilläkin tehdään!!!

Oletteko kokeilleet seksin aikana painella sieltä miehen välilihasta hyvin likeltä peräaukkoa. Meillä ainakin mies laukeaa aika nopeaan, kun se oikea kohta sieltä löytyy. Eli ei todellakaan tarvitse sormia työntää anaaliin, kun löytyy se oikea paikka ulkoisestikin. =)

Yhteistyössä