Etuovi kohdenumero 428259

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään kokemusta tällaisen talon remontoinnista? Paljonkohan rahaa menisi? Onko kukaan Kemistä, meille kauounki on vielä tuntematon? Haluaisimme löytää talon, joka olisi remontoitavissa ja siitä saisi sitten ihan omannäköisensä.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?item_id=41.636487&list_id=11914046592370&itemcmd=move0&portal=eo

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kellään kokemusta tällaisen talon remontoinnista? Paljonkohan rahaa menisi? Onko kukaan Kemistä, meille kauounki on vielä tuntematon? Haluaisimme löytää talon, joka olisi remontoitavissa ja siitä saisi sitten ihan omannäköisensä.

Meillä on vm 79 ok-talo. Tässä ollaan asuttu nyt1v ja 8 kk. Remonttia on tehty koko tuo aika pikkuhiljaa, eikä loppua näy. Ollaan laitettu lattiat makuuhuoneisiin, sauna-ja kylppäri, keittiö, toinen wc, ikkunan puitteet maalattu, ja yhdestä kohtaa maalattu seiniä.
Jos te olette itse halukkaita opettelemaan remontointia / osaatte remontoida /lähipiirissä on halukas remonttitaitoinen ihminen, niin tuosta talosta saa tosi ihanan. Itse tekemällä säästää aivan huimia summia rahaa, esim. meidän kylppäri-, ja saunaremontti olis vieraalla teetettynä tullu maksaa n. 8000-10 000 euroa, mutta mieheni on remppa-intoilija, ja osaa tehdä, ja lopulliseksi hinnaksi jäi n. 2500euroa. Putkityöt, sekä lattioiden valamisen kävi tekemässä ulkopuolinen ihminen.
Toinen missä voi säästää on se, että ei osta kaikkea viimeisen pääle dising-tuotteina (esim kylppärin kaakelit), vaan jos pystyy niistä tinkimään, ja silmää miellyttää vaikka tarjousmallisto, niin niihhin kannattaa kiinnittää huomiota.
Mun on ollu pakko opetella miehen kanssa näitä hommia tekemään, ja nyt olen ihan maalaus-guru, asensin meidän makkariin ihan itse laminaatit (ja sahailin ne sopiviksi) ja sujuvasti olin keittiössäkin uusia kaappeja porailemassa seiniin. Itseasiassa, REMONTOINTI ON HAUSKAA, KUN EI OTA SITÄ LIIAN VAKAVASTI!!

Talo on Kemissä. Harkitkaa vielä. Kemissä on ihan OK käydä pari kertaa vuodessa, mutta jos siellä pitempään joutuisin asumaan, masentuisin kuoliaaksi. Kemistä olen kotoisin ja takaisin en sinne muuttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Talo on Kemissä. Harkitkaa vielä. Kemissä on ihan OK käydä pari kertaa vuodessa, mutta jos siellä pitempään joutuisin asumaan, masentuisin kuoliaaksi. Kemistä olen kotoisin ja takaisin en sinne muuttaisi.

Hengissä ollaan :wave: toiset tykkää ja toiset ei =)

me olaan ostettu rintamamiestalo ja tätä laitettu pari vuotta ja vielä laitetaan. riippuu osaako itse tehdä.meillä mies osaa ja tekee itse.
Oleteko ekaa taloa ostamass? kannattaa malttaa hetki ja katsoa ympärille.
Mä muistan kun etittiin taloa mä olisi otanut minä mörskän vain.yhdestä tehtiin jopa tarjous,onneksi ei mennyt äpi ja siten tuli kohdalle tämä =)

Me käytiin katsomassa tuota, mutta ei tehdä tarjousta kuitenkaan
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11914070262620&.pkg=11914070185660&.pkg=11914070471530&.pkg=11914070262590&list_id=11914070500200&itemcmd=move5&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.782938

Riippuu nyt varmaan aika pitkälle siitä, tarvitseeko tehdä isoja remontteja. Tarkoita nyt esim. putkitöitä, ikkunaremppoja, lämmitysjärjestelmän isompia huoltoja. Pintaremonttiahan tekee kohtuullisin pienin kustannuksin, vaikka huone kerrallaan.

Se riippuu ihan siitä, mitä haluutte tohon tehdä. Itsestäni tiedän, että tuon remppaan meillä menisi vähintään saman verran kuin oli tönöllä hintaa. :) Enkä kyllä ihan usko, että riittäisikään ...jokusen kymppitonnin ylikin voisi hyvin mennä.

Mutta riippuu siitä, missä kunnossa siellä on perusjutut: putket?

Sinänsä äärettömän halpa lähtöhinta mökillä ja hauskan mallinen talo ulkoapäin. :)

toi toinen linkki kyllä minusta näytti paremmalta.
jos se pienuus rupee haittaamaan ja sitten pitäis laajentaan ja se maksaa.
millaisethan rapuset on ylös. tutuilla on sellaiset tosi jyrkät. mua ei säväyttänyt se kämppä. kannataa kierrelä silleen vikoja etsien ja mietiä etä halutaanko me tässä asua oikeasti

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
mekin ollaan tuota taloa kateltu, mutta miltä se paikanpäällä vaikutti? Tarvitseeko paljon remontteja?

Ihana sisältä! :heart:
Lattia pitää repiä auki, perustuksissa vikaa.
Me ei aleta tekeen sellasta remppaa..muuten oli ihan ok.käykää katsomassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja siinä avuttomille linkki:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?item_id=41.636487&list_id=11914046592370&itemcmd=move0&portal=eo

Tai sitte lyhyemmin. http://www.etuovi.com/kohde/428259 Ei mulle tuo pitempi versio ainakaan heti auennu.

Uusimmat

Yhteistyössä